Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 10761 til 10780 af 61667
-
Skal til tysk eksamen i morgen, hjælp mig?!
ForumindlægHej, jeg skal til tysk eksamen i morgen og mit manuskript til de første 5 minutter (dispositionen) har brug for at blive rettet. Er der mon nogle, der er interesseret i at hjælpe en veninde i nød - selvfølgelig en der er lidt god til tysk? :) Jeg sender teskten privat, help me please! -
Fysik eksamen B
ForumindlægHar trukket et emne/tema, som jeg har 24 timer til at forberede på i Fysik B her på HTX. Temaet/emnet er: Der ønskes en undersøgelse af forskellige vandige opløsningers faceovergang. Det kunne være kogepunkt og fordampningsvarme for en række oplysninger. Vil så gerne have jer brugere på SP til at... -
Gode begreber at kunne til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen på torsdag i idræt. Jeg ved det er vigtigt at kunne forskellen på f.x anaerob og aerob træning, derudover kunne forklare hvad ATP er og gør, kalium og natrium kanalerne, anaerob kapacitet osv.. Men er der nogen, der har nogle begreber, som også ville give point at... -
skal jeg op i prøve eksamen ?
Forumindlæghej folkens! min lærer sagde til os at vi ikke skal op til mundtlig marematik, men nu siger min ven til mig (han går på en anden skole) at vi skal til prøve eksamen. er det rigtigt!! min vejleder har intet sagt noget med det. ps går på hhx hvis nu det skulle være vigtigt at vide -
HJÆLP TIL TYSK MUNDTLIG EKSAMEN!!!!!
ForumindlægHej, er der nogle der har læst "Rosen" af Milena Moser? Jeg sidder og skal op i den i morgen i mundtlig TyskB eksamen, og jeg har virkelig brug for hjælp til at forstå den? Jeg har svært ved at se hvad slutningen betyder? Hun smiler til sidst, kan dette fortolkes? Generelt har jeg bare ... -
Skriftlig eksame - tirsdag
ForumindlægHey folkens, jeg har skriftlig eksame her på tirsdag. Derfor vil jeg lige spørge om noget, er det tilladt at man tager nogle vendinger med hjemmefra eksempel: Ich, Fine dass osv. Derimod, vil jeg lige spørge om i har nogle små tricks, tips i kunne dele ud! Da jeg virkelig er på bunden ;=D -
Skriftlig eksamen i Dansk
ForumindlægHej kære dig. Om to uger skal jeg til skriftlig dansk eksamen. Dansk har aldrig været min stærke side og jeg vil høre om en herude har en/gerne flere gode opgaver liggende? Jeg ønsker gode eksempler på: - litterærartikel - Kronik - Essay Håber en venlig sjæl vil dele lidt af sin viden. MVH. d... -
KOMM/IT - EKSAMEN
ForumindlægHej STUDIEPORTALEN.. - Er igang med mit afsluttende projekt i KOMM/IT inden eksamen, men mangler stadig at færdiggøre mit Produkt, har tænkt på at skulle lave en informations-reklame/kampage. Er lidt i tvivl om, hvordan det skal gøres osv, med analyse, nogle der har en analysemodel, eller ideer... -
Skriftlig fysik eksamen
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har skriftlig fysik eksamen her i uge 21 og vil meget gerne naile den med et flot 12 tal. Normalt rammer jeg 10 tallet med de diverse 7 taller på de dårlige dage, men jeg har aldrig i hele min gymnasiekarriere opnået det stolte 12 tal. Nogen gode fif til hvordan man øver s... -
DIO EKSAMEN - SPIN OG MEDIER
ForumindlægHEJ! Jeg skal til eksamen i DIO og jeg har om spin og iscenesættelse af politikere vha. medier.. nu er mit spørgsmål: mine fag er samtidshistorie og dansk - hvordan kan jeg lave en kanon fremlæggelse, hvor jeg kombinere de to og derefter forklarer, hvordan de to fag spiller sammen?? alle foreslag... -
Aldehyle eller keton? Eksamen i morgen ...
ForumindlægHej i alle! Jeg sidder og gennemgår mine rapporter i kemi - skal til eksamen i morgen - Jeg læser så en med mono - og disakkeerider. Det sprang mig i øjnene, at jeg har skrevet, æblejuice ingen ketongrupper har, men der i mod aldehyler. Men æblejuice bør da ikke have aldehyle grupper, når æble... -
Hjælp til dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej og tak til alle der har lyst til at svare på dette. Jeg skal op til den mundtlige eksamen i dansk, men har haft lidt overvejelser med migselv over hvilken sang/digt/salme jeg skulle vælge. Ligenu er jeg klar på at vælge natasjas - gi mig Danmark tilbage. Har i nogle holdninger til om det vill... -
ægyptisk matematik
Forumindlæghej allesammen...(det haster) Er der nogen der vil hjællpe mig med ægyptisk matematik. Der er to øvelser som jeg skal forklare i skolen imorgen kl 12 - desværre forsinket med at lave den. Jeg vil være meget glad hvis i kan hjælpe mig. Den der hjælper mig en jule gave...:) den første opgave: Opgav... -
fsa matematik afgangsprøve
ForumindlægHej er der ikke nogen søde mennesker her inde som kan hjælpe mig? Har en matematik aflevering med punkterne 1) papirfremtilling 2) En skoles papirforbrug 3)papirforbrug 4) A4 og de andre Håber der er nogen her inde som kan hjælpe mig!! :) -
At droppe matematik A
ForumindlægHej. Jeg går i 2G, og har 5 A fag ialt. Men! Matematik A er blevet for svært, og jeg kan ikke følge med mere. Vi har haft tre prøver, og i dem alle har jeg fået 00. Jeg har snakket med min studievejleder, og hun er i gang med at undersøge de... -
Afsluttet fag. Skal jeg have eksamen?
ForumindlægJeg går i 1g og skal til at afslutte samfundsfag c. Mit spørgsmål er om jeg kan få den til eksamen? Jeg har fået min eksamens plan og den er på studieområde del 1 (MDT) Er mdt ikke mundtlig? Samt dansk A og engelsk A. Er det så slut? Hvad betyder min indsats for Dansk A, Engelsk A samt s... -
reglement vdr eksamen
Forumindlægher til min studentereksamen skulle jeg op i religion... det hente så at jeg kom op i en tekst som vi tidligere havde læst i klassen, men som ikke var del af pensum.. så vidt jeg husker er det ulovligt at opgive tekster til eksamen som er gennemgået forinden i klassen. tager jeg fejl, således at ... -
Matematik 2. år
ForumindlægHej.. Jeg har lige afsluttet føste år på et alment gymnasium.. Jeg ville høre om der er nogen herinde der kan fortælle mig hvilke emne jeg præcist komme til at skulle gennemgå på andet år.. Det ville være dejligt at kunne forberede sig på hvad man skal til at lære.. Håber der er nogle de kan sen... -
Matematik C og B
ForumindlægHejJeg har ingen matematik og vil gerne søge på HA DAT gerne til sommer. Er der nogle muligheder til at starte her i januar og afslutte matematik c og b niveau på et halvt år ? -
hjemme undervisning i matematik søges
Forumindlægskal til at starte på gym. efter ferien. jeg har valgt matematik på b niveau, på trods af jeg finder det meget svært! derfor søger jeg hjælp til hjemmeundervisning i matematik - så hvis du er fra århus og kan tilbyde det, så er du meget velkommen til at skrive! på forhånd tak!
