Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 10881 til 10900 af 14099
-
Indledning til SSO-Opgave
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal igang med min SSO-Opgave. Og jeg skal have en indledning, men er ikke helt sikker på hvad en rigtig god indledning er. Emnet jeg har valgt er 'Vietnamkrigen' med fokus på hvorfor USA optrappede deres engagement i Vietnam i midten af 1960'erne, hvorfor krigen ... -
Lektiehjælp Tilbydes
ForumindlægHar du brug for ekstra hjælp til matematik, dansk, engelsk eller tysk? Jeg tilbyder personlig og professionel lektiehjælp online, tilpasset netop dit behov. Om du er udfordret i specifikke emner eller ønsker at forbedre dine karakterer, kan jeg hjælpe dig med at nå dine mål! Online undervisning... -
Lektiehjælp Tilbydes
ForumindlægHar du brug for ekstra hjælp til matematik, dansk, engelsk eller tysk? Jeg tilbyder personlig og professionel lektiehjælp online, tilpasset netop dit behov. Om du er udfordret i specifikke emner eller ønsker at forbedre dine karakterer, kan jeg hjælpe dig med at nå dine mål! Online undervisning... -
Lektiehjælp Tilbydes
ForumindlægHar du brug for ekstra hjælp til matematik, dansk, engelsk eller tysk? Jeg tilbyder personlig og professionel lektiehjælp online, tilpasset netop dit behov. Om du er udfordret i specifikke emner eller ønsker at forbedre dine karakterer, kan jeg hjælpe dig med at nå dine mål! Online undervisning... -
Søge ind- kvote 2 JURA
ForumindlægHej alle sammen... Jeg vil gerne søge ind på min drømmeuddannelse, som er JURA! Jeg har desværre ikke det højeste gennemsnit, da det ligger på cirka 6,7. Jeg ved, at jeg kan gange det med 1,8 efterfølgende. Vil det overhovedet være muligt for mig, at skulle betragtes som en egnet kommende jurast... -
New York- 9/11
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive en projektopgave med hoved emne New York, jeg har valgt 9/11 sammen med min gruppe. Mit fokus punkt er sorg: Døde/ofre/pårørende/efterladte – bearbejdelse af sorg – individuel sorg –samfundsmæssig sorg - når ens by ikke længere er et trygt sted... -
Indledning
ForumindlægKan jeg godt bruge den her indledning, eller er den for kringlede? Jeg kan virkelig ikke finde ud af det Identitetskrise kan være problematisk, du kan miste din livskvalitet. Et individ kan komme ud for eksistentialisme, som er med til at forme ens liv. Det er en slags kamp imod forudsigelighed... -
En hjælper over nettet søges, med løn til d.20/03
ForumindlægHej! Jeg skriver angående en hjælper til en fysikrapprt om energiomsætning og energiformer til d.20/03. Støtten forgår over nettet og pengene sendes, når afleveringen er aflveret. Løn: 100 kr. pr. 60 min. Det er ikke fast, det er kun indtil på torsdag. personen skal selvfølgelig have forst... -
Idéer til kreativt produkt
ForumindlægHej alle :) Vi er 2 piger som går i 8. klasse, og som netop har fået skudt vores projektuge i gang, men vi syntes dog stadig at vores kreative produkt ikke er helt nok. Vores overemne er forandringer, og vi har valgt delemnet familie forandringer (Tab af familiemedlem, far og mor får et misbru... -
Simulations metodiske aspekter
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har fået stillet en opgave til rådighed, som omhandler, simulations-metodiske aspekter af behandlingen af tiden i simulation. Fast-tids-step-interval kontra discret event simulation. Jeg har taget udgangspunkt i køsystemer, hvor min problemstilling handler om sammenligning ... -
Bestem forskriften for en parabel
ForumindlægHej jeg har fået en opgave som lyder således, som jeg håber I kunne hjælpe med: En tandlægelampe skal fokusere lyset fra en halogenpære ned på et ganske lille område. Lampen er konstrueret således, at lyset fra pæren reflekteres i en skærm, hvis tværsnit har form som en parabel g, vist med rødt ... -
Tysk grammatik rettelse HJÆLP
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg står inde med en genaflevering som jeg har fået tilbage af min lærer, jeg skal rette i den og forklare mine fejl og han har påpeget at der er kongruens fejl og ordstillingen i ledsætningerne skal rettes. Min lærer siger de områder jeg skal fokuserer på er Infinitiv og ge... -
Tandlæge lampe - matematikprojekt
ForumindlægJeg har svært ved at starte med denne opgave, håber i kan hjælpe mig. Opgaven er: En tandlægelampe skal fokusere lyset fra en halogenpæ¦re ned på et ganske lille område. Lampen er konstrueret således, at lyset fra pæren reflekteres i en skærm, hvis tværsnit har form som en parabel g, vi... -
Bestem forskriften på parabel.
ForumindlægHej jeg sidder fast i en opgave hvor jeg skal bestemme en forskrift på en parabel. Opgaven lyder således : En tandlægelampe skal fokusere lyset fra en halogenpære ned på et ganske lille område. Lampen er konstrueret således, at lyset fra pæren reflekteres i en skærm, hvis tværsnit har form so... -
Hjælp til problemformulering
ForumindlægOveremne: Kampen om det gode liv Den 7. Oktober 2001 rykkede USA ind i Afghanistan som en reaktion på terrorangrebet den 11. September. Det angivne formål med invasionen af Afghanistan var, at tilfangetage Osama bin Laden, og fjerne Al-Qaeda fra jordens overflade, aktionen var begyndelsen på en ... -
Ideer, artikler, råd og lignende angående den miljøvenlige del af bilbranchen modtages med kyshånd!
ForumindlægHej, med jer! Jeg går i 1g, på Handelsgymnasiet og er i gang med det årlige afsluttende grundforløbsprojekt, som går ud på at kombinere to fag og skrive en opgave derud fra. Jeg har valgt at kombinere tysk og virksomhedsøkonomi og valgt emnet ”Bilindustrien” Jeg har fået tildelt de... -
Hjælp til forståelse af problemformulering
ForumindlægJeg har lidt svært ved at forstå problemformuleringen, det er de fede sætninger jeg ikke kan forstå, så hvis nogen vil hjælpe mig ville det være en stor hjælp...(Ved godt jeg skal gå tilmin lærer, men hun har ikke "tid") Giv en kort præsentation af forfatteren og den selvbiografiske te... -
Hjælp til forståelse af problemformulering
ForumindlægJeg har lidt svært ved at forstå problemformuleringen, det er de fede sætninger jeg ikke kan forstå, så hvis nogen vil hjælpe mig ville det være en stor hjælp...(Ved godt jeg skal gå til min lærer, men hun har ikke "tid") Giv en kort præsentation af forfatteren og den selvbiografiske t... -
KS eksamen har brug for hjælp
ForumindlægHej studieportalen, jeg går på 2 HF og skal til KS eksamen om 2 dage og jeg er virkelig usikker på hvordan jeg skal gøre. Vi har fået udleveret et kompendie om identitetsdannelse i det traditionelle,moderne og senmoderne samfund. med en masse sider som vi kan bruge. Jeg ved faktisk ikke helt hv... -
Metoder i psykologi
ForumindlægHej Jeg skal til AT-eksamen i fagene Engelsk (A) og psykologi (C). Da jeg har fået forklaret metoderne til psykologi af vejledere og kammerater, og stadigvæk ikke helt forstår hvad jeg egentlig skal snakke om til eksamen, prøver jeg nu at spørge jer om hjælp. Overemnet er mad og mennesker og m...
