Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11301 til 11320 af 63055
-
Produkt til projektopgave trafficking
ForumindlægHej :-) Min veninde og jeg har valgt at lave projektopgave her i 9. klasse omkring emnet "trafficking". Men vi må ærligt indrømme, at vi er lidt idétomme hvad det angår at finde et "produkt". Nogen som har en idé eller måske selv har haft om det engang? vi tager imod ALLE fors... -
Produkt til Manhattan projektet?!!
ForumindlægHej vi er to piger som har om Manhattan projektet i projektopgaven 9 klasse. Vi mangler virkelig en god ide til et produkt, til vores opgave! Vi har om Manhattan Projektet, som er der hvor man opfandt atombomben. Det må meget gerne være en kreativ og sjov ide, som kan gøre emnet lidt mere spænden... -
Kreativt produkter? Misbrug
ForumindlægHej vi går i 9. klasse. Vi skal lave projektuge i uge 4 og vi har fået at vide at vi skal være så godt forberedte på det som godt som overhovedet muligt. Vores overemne er grænser, og vores underemne er Misbrug. Men vi kan ikke finde på nogen kreative produkter.. Skriv gerne hvis i har nogen gode... -
Grønlanske eksamensopgaver i matematik
ForumindlægHej! Jeg har prøvet at finde tidligere Grønlandske opgavesæt i matemtik, men uden held. Derfor vil jeg høre om I eventuelt er i besiddelse af Grønlandske matematik uden hjælpemidler 9. klasse, som I ønsker at dele. Gernei i pdf-format. De bedste hilsner Filip -
sandsynlighedsregning (betinget sandsynlighed)
ForumindlægHej er der nogle derude som kan hjælpe mig med denne opgave? I en klasse fordelte sig således Piger Venstrehåndet 4 og Højrehåndet 16 Drenge Venstrehåndet 1 og Højrehåndet 9 Lad der være givet hændelserne A: eleven er en pige, og B: eleven er venstrehåndet. Der vælges tilfældigt en elev B... -
Produkt til projekt
ForumindlægHej kære med mennesker på studieportalen. Vi går i 9. klasse og vi har projekt uge, og vi ved ikke hvad for et produkt vi skal lave. vores overenme er "Konflikt" og vi har valgt at have om: Hekseprocesser/dæmonisering. så i ville være nogle meget søde mennesker hvis i ville hjælpe os. ... -
radioaktivitet
ForumindlægEr der nogen som lige vil forklare, hvad alfa, beta og gamma stråling er. Altså forklare hvad det er, hvad sker med med protot og neutron og elektron og nukleon tallet, også forklare hvor strålerne kommer fra i rummet, , håber i vil hjælpe! ... -
Hvad er en cilitat?
ForumindlægHej! Jeg har fået en opgave der faktisk er en 9. klasses eksamensopgave, men vi har fået for til derhjemme. Men der er et spørgsmål der lyder til billedet: " Flere _______ kan være årsag til, at mængden af vandlopper et år bliver mindre". Men tænker lidt at det vel er de der Cilitater ... -
Unge og mediernes magt - hjælp til arbejdsspørgsmål!!!!!!
ForumindlægHejsa. Jeg har om 9;9;unge og mediernes magt9;9; i mit afsluttende projekt her i 9. klasse. Vores overeme er bag facaden, og valgte herud fra ^ overstående emne. Jeg har gået ind under medier før og nu, og hvilke konsekvenser medierne giver? MEN, nu aner jeg ikke, hvad jeg mere skal ... -
HJÆLP TIL PPROJEKT!!!
ForumindlægHejsa. Jeg har om 9;9;unge og mediernes magt9;9; i mit afsluttende projekt her i 9. klasse. Vores overeme er bag facaden, og valgte herud fra ^ overstående emne. Jeg har gået ind under medier før og nu, og hvilke konsekvenser medierne giver? MEN, nu aner jeg ikke, hvad jeg mere skal ... -
Hjælp til sociale medier fremlæggelse
ForumindlægHej alle sammen :-) Min gruppe og jeg er igang med 9. klasses projekt opgave, og vi har emnet sociale medier. Primært hvordan det har påvirket verden. Vi har lidt problemer med finde på en alternativ fremlæggelses metode. Vi gider ikke det sædvanlige powerpoint og vi har overvejet at bruge face... -
hjælp til sociale medier fremlæggelse
ForumindlægHej alle sammen :-) Min gruppe og jeg er igang med 9. klasses projekt opgave, og vi har emnet sociale medier. Primært hvordan det har påvirket verden. Vi har lidt problemer med finde på en alternativ fremlæggelses metode. Vi gider ikke det sædvanlige powerpoint og vi har overvejet at bruge face... -
Inspiration til prøveoplæg
ForumindlægHejsa. Jeg har lige trukket til dansk eksamen i 9. klasse. Mit emne hedder Set i den trykte avis, og jeg er lidt tom for ideer. Jeg skal på biblioteket for at finde nogle aviser, men jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gå efter. Nogen, der har nogle ideer? Det må være hvad som helst, der har været... -
Hjælp - Analyse af sagprosa (debatindlæg)
ForumindlægHej, jeg går i 9. klasse og har lige trukket emnet "Sagprosa - identitet" i mundlig dansk, og derfor valgt et debatindlæg. Selve analysedelen har jeg nogenlunde styr på, men er dog meget i tvivl om, hvordan synopsen/dispositionen egentlig skal opsættes. Er der en venlig sjæl, der evt. v... -
analyse af "blot en drengestreg"
Forumindlægheyyy, jeg har været så heldig at trække temaet ondskab til min 9 klasses mundtlig dansk, og har derfor valgt at analysere "blot en drengestreg" af Villy Sørensen, men sproget i teksten driller mig grænseløst. så jeg undrede mig om der ikke var nogle der kunne hjælpe mig her på siden... -
hvilken debat skal jeg vælge?
ForumindlægHej jeg skal op til 9. klasses dansk eksamen prøve form b, og jeg har trukket fordybelsesområdet "debatter". Hvilke debatter kunne være interessante at tage fat på? Tekster jeg skal perspektivere ind i: •I am here •Hvorfor er vi tavse om afghanistan •Du er fucking sexistisk Niarn På ... -
FSA og gymnasie??
ForumindlægOpgaverne til fsaprøverne i folkeskolen og eksamensopgaverne f.eks i 1.g på gymnasiet, ligner de meget hinanden? eller er det typisk helt andre opgaver? Jeg har hørt at mange af opgaverne omhandler ligninger, så det ikke ligner prøverne i 9 klasse særlig meget, men jeg er lidt usikker. Jeg ved s... -
Analyse af 1-2-3-NU! karakter: 10
ForumindlægJeg har analyseret og fortolket 1-2-3-NU! af Jesper Wung Sung. Min lærer er meget stram og kritisk, og derfor er 10 tallet ikke let givet. Hun var især glad for min perspektivering, men syntes dog at jeg havde for mange biodigte med. Jeg skrev forresten denne opgave omkring december i 9 klas... -
FSA, dansk mundtlig
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er i gang med min 9. Klasses afgangseksamen i dansk mundtlig. Jeg har trukket reklame og har fundet en Locobase reklame. Jeg skal så perspektivere til en anden reklame. Jeg leder efter et tydeligt billede af en Locobase fedtcreme reklame fra 1993 med en kvinde omgivet af tor... -
Analyse og perspektivering af Pernille - Herman Bang
ForumindlægHej alle sammen, jeg har trukket det moderne gennembrud til 9 klasses afgangseksamen. Jeg ville spørge om der var nogle der har en god analyse af Pernille, som er skrevet af Herman Bang. Det ville være en stor hjælp, da vi lige er gået i gang med vores synopsis. Den sidste ting, som jeg vil have ...
