Søgning på: fysik projekt. Resultater: 11621 til 11640 af 20688
-
Migration
ForumindlægHeeij <3 Er der nogen der har kan hjælpe mig med at skrive en opgave om "Migration" ?? Eller, om nogen der ved hvordan jeg kan begynde at skrive mit projekt ?? Jeg skal til at skrive om Migration .. Migration om Pakistanere i England og Tyrkere i Tyskland. - Håber virkelig nogen kan ... -
Diskussion
ForumindlægHeyy Jeg er igang med et projekt og er lidt gået i stå med min diskussion del, det lyder sådan her Diskuter hvordan man kan optimere solcellers nyttevirkning og vurder i hvor høj grad solceller i praksis har en fremtid? Hvad kunne jeg tage udgangspunkt i her, nogle gode forslag :-) M.v... -
SRP - reaktions kinetik
ForumindlægJeg var lidt stresset da jeg valgte SRP (Studie Retnings Projekt)'s emne, men valgte reaktions kinetik, med matematik som hovedfag, og kemi som det underordnede fag. Nu skal jeg så vælge et forsøg, som jeg skal lave, som både skal indeholde kemi og matematik. Er der nogen som har en Øvelses... -
lille abstract - hvordan er det sprogligt og indholdsmæssigt?
ForumindlægJeg skal skrive SRP i år og som en lille aflevering i engelsk har jeg skulle forsøge mig med at skrive et abstract over mit sidste AT-projekt. Jeg vil meget gerne have noget respons og evt. rettelser/ forbedringer. Resumet er selvfølgelig ikke langt men der bliver givet karakter. Den er vedhæftet... -
Hjælp til projektopgave om diktatur og tortur
ForumindlægHej Studieportalen.dk! Vi sidder og skal skrive en projektopgave, men vi har svært ved at komme igang og hvordan vi endenligt skal svare på vores problemformulering. Problemformuleringen lyder: Hvordan kan det være at der stadig er diktatur, når demokrati har vist at det skaber bedre leve... -
spørgeskema
ForumindlægHej Allesammen Jeg er i gang med at lave en vigtig projekt, vil i bruge 3 minutter på at besvare spørgeskemaet ved at trykke på nedenstående link :) Skal bruge 100 svar indenfor kort tid. Forudsæt´ning er at du har en bil, eller kørekort hehe. Tak http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid... -
spørgeskema
ForumindlægHej Allesammen Jeg er i gang med at lave en vigtig projekt, vil i bruge 3 minutter på at besvare spørgeskemaet ved at trykke på nedenstående link :) Skal bruge 100 svar indenfor kort tid. Forudsæt´ning er at du har en bil, eller kørekort hehe. Tak http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid... -
spørgeskema
ForumindlægHej Allesammen Jeg er i gang med at lave en vigtig projekt, vil i bruge 3 minutter på at besvare spørgeskemaet ved at trykke på nedenstående link :) Skal bruge 100 svar indenfor kort tid. Forudsæt´ning er at du har en bil, eller kørekort hehe. Tak http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid... -
spørgeskema
ForumindlægHej Allesammen Jeg er i gang med at lave en vigtig projekt, vil i bruge 3 minutter på at besvare spørgeskemaet ved at trykke på nedenstående link :) Skal bruge 100 svar indenfor kort tid. Forudsæt´ning er at du har en bil, eller kørekort hehe. Tak http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid... -
Historiske årsagsforklaringer - Kvindernes kamp
ForumindlægEt af mine problemstillinger i mit AT-projekt om kvindernes kamp er: Hvad var årsagerne til Dansk Kvindesamfunds opblomstring i denne periode? Jeg er kommet i tvivl om hvorvidt man kan påstå, at det moderne gennembrud i 1800-tallet var en af årsagerne, og hvis ja hvilken årsagsforklaring er... -
Fagforening, a-kasse, arbejdsgiverforening og meget mere
ForumindlægHej, vi havde projekt i skolen om fagforeninger og sådan noget.. her stødte jeg på det her link som var til rigtig meget gavn for vores gruppe.. Man kunne lige hurtigt læse om de forskellige ting.. og de har os en masse links man kan klikke sig videre ind på osv.. Så hvis du har om fagbevægelse... -
Hjælp til god rapport
ForumindlægHej alle. I denne uge har min årgang (8. klasse) projekt med overemnet: "...Og verden blev en anden." Min gruppe har valgt at skrive om spiseforstyrrelser, og det går meget godt, men ingen af os er nogen ørn til at lave rapporter. Så hvis der er nogen der vil skrive hvad en rapport i de... -
Hjælp!
ForumindlægHej Min veninde og jeg skal skrive et lille projekt i en fag der hedder individ, samfund og læring.. Vi skal selv finde på et emne, og har snakket lidt om den nye skolereform og alle de problematikker der er omkring den. Vi skal inddrage sociologiske/ psykologiske teorier.. Er der nogle der h... -
B2B - Segmentering. Hjælp
ForumindlægJeg sidder i skrivende stund med et eksamens projekt om virksomheden Bisca A/S og som et led af en distributions analyse skal jeg foretage en segmentering, og her vil det være relevant med en B2B segmentering. Lige nu har jeg ikke en brugbar lærebog omkring b2b segmentering, så jeg håber at der e... -
Nogen der vil tjekke mit emne??
ForumindlægHej!! Jeg har et fag der hedder sprog og kultur, hvor vi skal lave en portføljemappe over et emne, som senere kan blive til et projekt. Så ville høre om der var nogle glade læseheste herinde, de rhavde tid og lyst til at kigge på mit emne og komme med kommentarer eller kritik?? ... -
Tjekke mit emne??
ForumindlægHej!! Jeg har et fag der hedder sprog og kultur, hvor vi skal lave en portføljemappe over et emne, som senere kan blive til et projekt. Så ville høre om der var nogle glade læseheste herinde, de rhavde tid og lyst til at kigge på mit emne og komme med kommentarer eller kritik?? ... -
skele ml . rapport og fremlæggelse?
ForumindlægHej alle derude. I et projekt, hvordan kan man så helt sådan skelne rapport og fremlæggelse? Det man skriver i rapporten er jo såvel det vigtigste og det er vel også det man vil have med i en fremlæggelse? min lærere siger nemlig at det ikke går at plukke rapporten og dele det ud og så sige alt ... -
Stoffers renhed
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med et projekt om indigo og har lavet en tyndtlagschromatografi-analyse og et absorptionsspektrum på forskellige indigoprodukter: en henna-hårfarve med indigo, syntetisk indigopulver og naturligt indigopulver udvundet fra en plante. Kan jeg ud fra TLC-analysen eller mit absor... -
Thriller analyse
ForumindlægEr i gang med et AT-projekt i musik og skal anlaysere Michael Jackson nummeret "Thriller" Jeg har 1 spørgsmål: Effekter: Er der brugt effekter såsom ekko (delay), rumklang (reverb), distortion og tonekontrol (equalizer)? Har brugen af effekter nogen betydning for musikken? Kan også br... -
Projektopgave
ForumindlægHey alle sammen... :) Vi skal i klassen lave en projekt opgave i små gruppe.. i vores gruppe er vi tre, og vi har om de sortes borgerrettigheder i USA i 1960'erne.. Er der nogle er jer der ved hvem man kan interviewe hvis man har om dette emne, for vi ved det nemlig ikke, det vil være en stor...
