Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 11781 til 11800 af 58387
-
rette engelsk tekst
ForumindlægKære alle. Jeg har en engelsk tekst som jeg gerne vil have rettet..jeg kan sende den til indbox.. er der nogen der har mulighed for det.. :) -
rette engelsk essay
Forumindlæghej alle sammen, jeg har nu skrevet min første engelske essay, og vil meget gerne have set den igennem :) er der nogle rare mennesker der lige vel se den igennem :) ? -
Prøveeksamen engelsk 2010
ForumindlægHej alle Er der nogen der har været oppe i skriftlig engelsk A prøveeksamen fra november 2010? Den indeholder en artikel + en novelle -
Engelsk B - Terminsprøve
ForumindlægHej, Jeg skal op i engelsk terminsprøve B imorgen, nogen der ved hvad jeg kan komme op i? Og hvad jeg bør læse på? Mange tak på forhånd. -
ét spørgsmål til engelsk.
ForumindlægHej Sp. Jeg skal lave disposition til mundtlig engelsk, og så jeg nået til perspektivering, men må man godt skrive sætninger til perspektivering? :) tak på forhånd. -
Engelsk gramma/Dansk retskrivning
ForumindlægJeg har terminsprøve i engelsk, dansk læsning og grammatik. er der nogle som kender nogle hjemmesider eller bare hvad jeg kan gøre for at øve mig til imorgen?? -
Engelsk & Samtidshistorie globalisering emne?
ForumindlægHej er nogen der har nogen forslag til et emne der omhandler globalisering i fagene Engelsk og Samtidshistorie! Skyd løs -
Rettelse af min engelsk stil?
ForumindlægEr der nogen der vil rette min engelsk stil? Og rette komma og punktum og alt det?? (sender den på email) :) -
søger en tutor i engelsk og religion
Forumindlægjeg skriver AT om emnet religion og engelsk A. er der nogle tutor der kan hjælpe mig! -
Korrektur på engelsk aflevering.
ForumindlægNogen, der har tid at læse korrektur på min engelsk aflevering? :-) den skal afleveres på tirsdag kl 21:30 -
Hjælpe til Engelsk oversættelse
ForumindlægHejsa Har fået den korte tekst, som jeg har oversat til engelsk, så hvis i har nogle rettelser må i meget gerne skrive dem." På forhånd tak! :-) -
Hjælp til EOP; VØ og Engelsk // Nike
ForumindlægEr der nogen der har en god problemstilling til opgave, i engelsk og vø? Gerne omkring CSR i Nike, eller lign. Tom for idéer -
Naturgeografi og engelsk - katastrofer?
ForumindlægHjælp. Dumme dumme AT. Nogle der har haft fagene Naturgeografi og engelske med samme emne? Manlger inspiration!! -
Engelsk aflevering - rettelse
ForumindlægHej!! Er der en der vil være sød at rette min engelsk aflevering for mig? Der burde ikke være så mange fejl i, så det er ikke noget som tager utroligt meget tid.. Bare sig til, så sender jeg over indbakke :) -
Fransk eksamens-forberedelse tilbydes
ForumindlægHej Skal du op i mundtlig fransk til eksamen? Så kan jeg tilbyde hjælp til at få din eksamenslæsning på skinner. Målet er at støtte og løfte dit franske, så du præsterer optimalt til eksamen. Undervisningen er intensiv, spændende og målrettet. Interesseret? Ring: 39 62 82 02. Ell... -
samfundsfag b eksamen, hjælp!
Forumindlægheeeeeej allesammen :-) Jeg sidder ligenu og er igang med min samfundsfag eksamen på b niveau. Den er 24 timer og jeg har trukket globalisering. Jeg sad og tænkte på, om der er nogen der har nogle gode råd til denne form for eksamen? er der noget jeg skal være særligt ompærksom på osv? ... -
Klage over eksamen og ikke karakter?
ForumindlægHej Jeg har været til eksamen i psykologi den 9/6. Den karakter jeg har fået er rigtig i forhold til hvad jeg præsterede til eksamen. Men jeg mener ikke at min læren har lært os at analysere den type tekst som jeg trak. har jeg nogen muligheder? Eller må jeg bare acceptere karakteren. Mvh Ni... -
Hjælp til Psykologi Eksamen B Niveau
ForumindlægJeg vil høre om jeg kan få lidt hjælp. Jeg står og skal til psykologi B eksamen i morgen men ved ikke hvordan den kommer til at foregå? Jeg har 24 timers forberedelse men hvad forventer lærerne? Hvordan øver man sig bedst på eksamen? Jeg har læst alt i pensum. På forhold tak. :) -
24-timers eksamen, DDR og BRD
ForumindlægHey! Har lige været opppe og trække til min (sidste!!) eksamen. Trak tyskland 1914-2000, hvor teksterne omhandler striden mellem vest og østtyskland, herunder nogle tekster om arbejderopstanden i DDR 1953, og opførelse- og nedrivelse af muren... Min spørgsmål er så hvilke ting det er man mere s... -
Matematik eksamens afleveringer
ForumindlægHej :D Ved godt det meget at spørge om, men er der nogle der ude som har matematik eksamens b sæt , - som de vil sende til mig? For sagen er den, at jeg ikke kan finde mange af mine egne jeg har lavet, og skal til skriftlig eksamen tirsdag, og da jeg dumpede i terminsprøven, ville det være en kæ...
