Søgning på: engelsk brev. Resultater: 11861 til 11880 af 25907
-
SSO - Fibonaccital
ForumindlægJeg sidder og skriver SSO om Fibonaccital, men er kommet i tvivl om, hvorvidt der er nogle regler for, om man skal skrive henholdsvis "f_n" eller "F_n". Er det ligegyldigt om det er med stort eller lille f? -
Hvis jeg siger ....""
ForumindlægDarwinisme?` Er der så nogen der siger "Det ved jeg". Så håber jeg at du, kan hjælpe mig med, at finde ud af hvad darwinisme kort går ud på!:. For har nemlig brug for det! tak for hjælpen -
A-niveau fag
ForumindlægHej allesammen! Jeg vil gerne vide hvad det betyder, når man har et fag på A-niveau? Bliver a-niveauet bygget på i 3.g, eller hvordan? -
hjælp. opgaven skal afleveres imorgen kl. 16
Forumindlægønsker hjælp til oversættelse.... A: The coop, which has pledged not to promote junk food products itself during children’s schedules, wants tougher rules. Forbrugsforeningen, som har lovede ikke at reklamere junk food produkter selv under børnenes program, ville sejre regler. B: The rese... -
hjælp! skal tegne præ-og postsynapsen og makere hvor der sker en diffusion, exocytose,elektris impuls og en kemisk impuls, nogen der kan hjælpe?? gerne hurtigt.
Forumindlægskal tegne præ- og postsynapsen og makere hvor der sker en diffusion, exocytose, en elektris impuls og en kemisk impuls, er der nogek der kan hjælpe, gerne hurtigt -
bestået mat a?
ForumindlægJeg får 4 i mundtlig og 4 i skriftlig årskarakter. Hvis jeg skulle være så uheldig at dumpe begge eksamier med 00 i både mundtlig og skriftlig, har jeg så bestået matematik A på HHX? -
orbitaler
ForumindlægHej allesammen..håber nogen kan hjælpe mig fordi forståe slet ikke hvad orbitaler går ud på overhovedet... :( men har følgende spørgsmål: a- bestemmer hovedkvantetal fuldstændig energien for en given elektron? b- er det rgtigt at l kvantetallet bestemmer formerne for orbitalerne c- er det rigtig... -
russisk?
Forumindlægnogen som ved hvad :kartuli tu itci betyder??? -
Selvfremstilling
ForumindlægGoddag Studieportalen. Sidder og skriver stil om selvfremstilling, men synes jeg mangler lidt imput. Så tænkte på hvad folk herinde fra mener teknologi har gjort for at give os mulighed for at fremstille os selv og hvad er der godt og skidt ved disse måder? På forhånd tak. -
lidt hjælp :)
ForumindlægHej, Er der nogen der lige vil kigge på det her http://peecee.dk/?id=41953 og hjælpe mig med at forstå det første reaktionsskema? Altså hvorfor det forløber sig sådan? Tak på forhånd! -
Hvilket grundstof?
ForumindlægHejsa Jeg har ledt mange steder på nettet og i bøger, men synes ikke jeg kan finde et grundstof, der har ioniseringsenergien 8,92 eV. Hvis nogen ved, hvilket grundstof det er, eller ved hvordan jeg kan finde ud af det, så ville jeg blive glad. Tak :) -
Sam Opg.
ForumindlægHvis nogen lægger inde med en samfundsfags rapporten, der hedder Lighed & ulighed,eller ulighed & etnicitet så vil jeg meget gerne bede om at bruge den som inspiration for min egen. Tak på forhånd. -
hjælp til en sætning.
ForumindlægHej. Hvordan siger man "Jeg har trukket en eventyrtekst som hedder.." -
internationalt studiekort?
ForumindlægHej! Jeg skal til Canada og USA her den 4. juli. Har fået at vide, at det ville være en rigtig god ide, at anskaffe sig et internationalt studiekort, til når vi skal se seværdigheder mm. Er der nogle der ved, hvordan man bestiller et internationalt studiekort, og hvad det koster? Vh. Mette -
Ny kategori
ForumindlægHej Studieportalen, Vil I oprette en ny kategori, som skal hedde "kulturforståelse" fordi det fag har jeg. -
Bog til individuel værklæsning - Skal være oversat fra andet
ForumindlægHej, jeg har til på onsdag til at få valgt en bog til individuel værklæsning. Der er desværre nogle kriterier der skal opfyldes. Bogen må ikke originalt være skrevet på dansk/norsk/svensk og må ikke være fantasy. Jeg er ikke den garvede romanknuser, så jeg har overhovedet ikke den fjerneste fjer... -
Hello
Forumindlægi have to find out how fast a wheel rolls. It roll one round on 2.5 sec and it have a diameter on 3,6 -
Amerika og immigration
ForumindlægHejsa. Hvorfor tror i de amerikanske myndigheder er strenge når det kommer til ulovlig og lovlig immigration? Mangler nogle forslag til en stil Tak på forhånd TDD -
STUDIERETNINGSPROJEKT!! Forslag??
ForumindlægHej :) Jeg skal til at skrive studieretningsprojekt (fhv. 3.g opgave) og er lidt tom for ideer, mht. emne... Jeg kan skrive i henholdsvis Tysk/Historie eks. Stasi-systemet i DDR el. Tysk/Mediefag (Film/tv) eks. "Der Untergang" og Hitler. Hvis der er nogen som har et forslag til et af ... -
Blødning
ForumindlægHej Hvad sker der med det sympatiske system (sympatikus) når man bløder?
