Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 11921 til 11940 af 61667
-
Studieretningsprojekt 2g Fysik/Matematik
ForumindlægHej, Jeg sidder desværre fast i min 2gs opgave om tyngdepunkter og inertimomenter. MATEMATIK * Som faglige mål skal kunne være i stand til at benytte integralregning og summer til definition og udregnin af massemidtpunkter og inertimomenter. * Kunne skifte variabel i integraler, samt kunne skel... -
Matematik FSA bproblemregning
ForumindlægHej Vil være super dejligt hvis der var nogen som lige kunne hjælpe mig med den her matematik opg. Den lyder sådan her! Opgavebeskrivelse. i bueskydning kan man score point fra 1-10 den yderste ring giver 1 point, og den inderste ring giver 10. I en serie med 36 pile scorede clara i alt 17... -
HASTER!! AT-eksamen dansk metode
ForumindlægHej Alle Jeg skal snart op i AT i fagene dansk og billedkunst. Jeg har skrevet om foghs brug af moderne medier som selviscenesættende medie (mockumentaren, dokumentaren og maleriet) I billedkunst har jeg set på maleriet og burgt diverse metoder (formanalyse, socialanalyse og ikonografisk analyse)... -
fysik - kemi eksamen imorgen :(
ForumindlægHejsa alle søde mennesker :) Jeg skal op til fysik eksamen imorgen 9 klasse. Jeg har dog aldrig været god til fysik/ kemi, synes det er utroligt svært og har altid haft problemer med det :( Jeg kan nogenlunde syrer og baser og magnetisme og eletromagnetisme Følgende emner kan jeg ko... -
Arabisk matematik og regneundervisning 1600-1900
ForumindlægJeg skal til at gå indgang med et mindre matematikprojekt her imorgen. Af min lærer har jeg fået opgivet dette: "Vi forestiller os at du har fået følgende opgaver:A: Arabisk matematik: Problemstilling: Er arabernes matematiske bidrag kun en videreførelse at antik matematik, eller yder de ogs... -
Matematik - muskels tværsnitsareal
ForumindlægHej folkens, Jeg har vedhæftet opgaven, der kommer fra matematik A STX opgavesættet fra august 2012. Det er delopgave c, som jeg har problemer med og håber at i kan hjælpe mig med :) Tak :D -
Hvordan fungerer Engelsk B eksamen? (HF)
ForumindlægHvordan fungerer engelsk B eksamen på HF? Hvis det er en 24 timers? -
Eksamen bio niv c
ForumindlægJeg skal til eksamen på tirsdag i biologi c. Biologi er ikke min stærke side. Jeg fik 4 i løbet af året for mine rapporter og satser ikke på de vilde karakter til eksamen, da biologi ikke er min stærke side. Hvor meget skal man enlig kunne sige for, at bestå med et 2 tal (6 tal efter gammel skala)? -
Hvordan foregår en dansk-eksamen?
ForumindlægHej, dette spørgsmål har sikkert været her før, men nu kommer det lige igen: Hvordan foregår en eksamen i dansk? Jeg har trukket mit emne, valgt en novelle, er i gang med at skrive om den, men hvor meget skal jeg skrive? 10 min? 15 min? er der så spørgsmål bagefter? Ved at eksamen i det hele ta... -
Mundtlig spansk eksamen imorgen!
ForumindlægHej Idag har jeg trukket en 4 siders spansk tekst, som jeg skal bruge imorgen til spansk eksamen. Jeg er bare i tvivl om, hvordan jeg skal gribe teksten an? Skal man analysere, fortolke og perspektivere som man gør med en normal dansk tekst? Og hvor mange min. af eksamen bliver brugt til denne d... -
Fysik/Kemi eksamen
ForumindlægJeg skal til 9. klasses afgangseksamen i fysik/kemi eksamen i morgen. Derfor har jeg nogle spørgsmål angående hvordan denne eksamen foregår. Hvor mange forsøg kan man nå at lave? Er der nogen der har ideer til, hvilke forsøg man kan lave til emnet atomets opbygning? På forhånd mange tak. -
Mundtlig eksamen i engelsk A
ForumindlægJeg skal til eksamen i engelsk den 20. juni, og jeg er rigtig nærvøs for denne eksamen selvom der er lang tid til. Problemet er, at jeg ikke er så god til engelsk, og er ikke så god til min engelsk udtale. Har I nogen gode råd til, hvordan jeg kan forbedre min udtale? -
Dumpet eksamen på første semester
ForumindlægJeg går på SDU og læser økonomi. Jeg har dumpet en eksamen på første semester. Er der nogen der kan forklare hvordan førsteårsprøven påvirker antallet af eksamensforsøg? Jeg er indforstået med at min eksamen skal bestås i løbet af de to semestre, men kan jeg godt når af få et tredje eksamensforsø... -
Råd til Fysik C eksamen
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til mundtlig fysik c eksamen i morgen. Jeg vil meget gerne høre om nogle herinde har nogle råd til, hvordan jeg griber det bedst an. Jeg har trukket mit emne, og jeg er rimelig stærkt i det. Jeg kunne godt bruge nogle råd til, hvordan sådan en eksame foregår, og hv... -
Dansk eksamen - reklame + tekst
ForumindlægJeg skal snart til dansk eksamen, og har trukket reklamer som mit fordybelsesområde. Jeg leder desperat efter en reklamefilm jeg kan bruge. Den skal være 100 % dansk, og så skal den helst reklamere for et produkt. Nogen forslag? Udover det, så skal vi til eksamen læse et lille stykke tekst op, er... -
Mundtlig Fysik Eksamen C
ForumindlægHejsa! Jeg skal til mundtlig fysik eksamen imorgen og vil gerne have lidt hjælp, er nemlig sproglig studerende..... :D Jeg trak dette: Universet Dette skal du inddrage: > Stjerner > Galakser > Afstandsbestemmelser > Kosmologisk princip Desuden kan du inddrage: &g... -
MAtematik eksamenssæt maj 2010
ForumindlægHej er der nogen der har lavet matematik eksamenssættet for htx maj 2010 der kan hjælpe mig? -
Er matematik på A-niveau svært?
ForumindlægJa som overskriften siger, er matematik på A-niveau svært? Starter på stx her efter ferien og skal have matematik på A-niveau, da det kræver matematik, dansk på A-niveau og biotek på B-niveau for at komme ind på det biologiske institut (hvilket er hvad jeg vil efter gymnasiet). Har altid været e... -
Matematik dumpet eller bestået?
ForumindlægJeg står og har haft matematik på A niveau. Min årskarakter blev 4 mundtlig og 7 skriftlig. Har været oppe i skriftlig matematik, men mangler mundtlig. Til den uddannelse jeg vil ind på, skal jeg have bestået matematik A. Men hvordan skal dette regnes ud? Tager man gennemsnittet af den skriftlig... -
FSA engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHey Jeg skal op til engelsk eksamen, og vil spørge jer om, i har nogle go' råd. Hvordan skal jeg forberede mig på det? Og skal jeg kunne det næsten udenad. Skal jeg bare nøjes med min disposition??? Hjælp mig! :O
