Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 12001 til 12020 af 23877
  • novelle- murene (martin andersen nexø)

    Forumindlæg
    hej... har nogen herinde læst denne historie og kunne give/lægge nogle gode guldkorn til hisrorien.... lille analyse
  • skrigeren

    Forumindlæg
    Der er ikke nogen der tilfældigvis skulle sidde inde med en analyse og fortolkning af "skrigeren" af villy sørensen?
  • Hvad er lykke?

    Forumindlæg
    Hej, - Er der nogle som har ved noget om billedet Danmark 2009? :-) - Skal nemlig analysere det i dansk, og det er mit prøveoplæg :-)
  • Hjælp !

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der har en analyse og fortolkning af Dan Turells "I ismejeriet"? Eller bare ved hvad det i grove træk drejer sig om?
  • Spillestil

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere spillestilen i bridget jones diary (altså filmen), men nu bliver jeg i tvivl om hvad spillestil er?
  • Postmoderne tekster søges.

    Forumindlæg
    I dansk skal jeg lave et projekt omkring postmodernismen, og jeg skal i den sammenhæng analysere to tekster. Har I nogen gode forslag?
  • hjælp til en stil om digtet "Man binder os på mund og hånd"?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har læst eller analyseret digtet "Man binder os på mund og hånd" af Poul Henningsen....? ska nemlig skrive en stil om det
  • Fortolknings spørgsmål - International økonomi

    Forumindlæg
    Hej. jeg skriver da jeg har et spørgsmål angående min SRP problemformuelering, min vejledere svarer nemlig ikke. Det er analysen som lyder således: ...Derefter ønskes en analyse af de faktorer der fører til den økonomiske vækst efter ca. 1990. Jeg har tolket den på to måder: ...
  • billed stil

    Forumindlæg
    Det ville være lækkert hvis der var nogle der ville inlægge deres billed stile, ikke analyser, men stile. Det er nærmest det eneste der mangler herinde
  • Udsagn

    Forumindlæg
    Kan man analyse en tale af bush når man arbejder med historie samfundsfagligt i AT? Håber virkelig på et svar. Er rundforvirret!
  • FØDSELSDAGEN

    Forumindlæg
    Hej er der nogen her inde, som har læst novellen ”Fødselsdagen” af Finn Søeborg? Eller som har lavet en analyse, da jeg har et spørgsmål vedrørende novellen..
  • srp

    Forumindlæg
    Hej alle.. ville lige høre, jeg er igang med at srp.. Når jeg skal analysere mine forsøg, skal jeg så besvare spørgsmålene der er i forsøgsvejledningen eller ??
  • Ørneflugt - Henrik P.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan hjælpe med en analyse af Henrik Pontoppidans: "Ørneflugt"?Har fundet ud af, at der er et eller andet, med "den grimme ælling"
  • Tolkning af 3D grafer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har problemer med tolkning af to 3d grafer i forhold til en komparativ analyse af multiplikatoreffekten melllem Dk. og USA.
  • Venstre eller højre komposition?

    Forumindlæg
    Er i gang med en analyse af "Den druknede" og er i tvivl om hvad der afgør om det er venstre eller højre komposition. Har selv svaret højre, da de vigtigtste personer er placeret i højre.
  • SRP spørgsmål - analysering af magtsystem

    Forumindlæg
    Hej :) Når der står jeg skal analysere vha. kildemateriale et magtsystem, hvad menes der så helt præcist? Er det magtensdeling eller?? Er lidt forvirret.. På forhånd tak
  • skadedyr?

    Forumindlæg
    Er der tilfældigvis nogen der har analyseret Ida Jessen's novelle Skadedyr? Jeg mangler lidt inspiration til min stil.
  • Dukkedreng og Donna

    Forumindlæg
    hey..Nogen som har læst Dukkedreng og Donna af Hans Jørgen Nielsen???Hvis i havde lavet en narrativ analyse af den ville det være en stor hjælp...
  • Sophus Claussens "Ingeborg Stuckenberg"

    Forumindlæg
    Sidder og skal lave en analyse og fortolkning af Ingeborg Stuckenberg, jeg er helt lost.Så hvis der sidder en som kan hælpe mig igang ville det være kanont.
  • Bush Tale .- 48 timer til at forlade irak.

    Forumindlæg
    Hvad var Bush's tendens med den her tale...? Er der en der har en analyse af den tale... Jeg har virkelig svært ved at forstår den.. Håber på jeres hjælp. Mange Tak på forhånd.