Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 12301 til 12320 af 23877
  • Hjælp til "kære victor" af jan sonnergaard

    Forumindlæg
    Skal lave en analyse af "kære victor" af jan sonnergaard.. er der nogen der har læst historien og evt. har nogle notater dertil..
  • Kolonisering Indien

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive SRP i engelsk og historie om afkoloniseringen i Indien, og ville høre om nogen af jer har skrevet om det før (hvad har i analyseret i engelsk) og hvad kom i ind på? :)
  • BNP

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en analyse af hvilke aktiviteter der medtages ved opgørelsen af BNP. Ved ikke lige hvilke aktiviteter det er. Er der nogen som kan hjælpe mig lidt?
  • VIGTIGT - Dansk/Historie 09

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg vil bare høre, om der er nogen der har skrevet analyse/fortolkning, eller bare skrevet om et dukkehjem i dansk/historie? Og om hvordan og hvorledes i har struktureret det, og hvad i har skrevet. På forhånd tak! Cille.
  • Nogen der har læst "Den evige jøde"

    Forumindlæg
    Nogen der har læst "Den evige jøde" og kan hjælpe mig med at analyse, fortolkning og perspektivering af den :) TAK
  • Efter ballet.

    Forumindlæg
    Heej!! Er der nogen af jer der har læst og analyseret Efter ballet af Herman Bang? 1883.. Ville være enormt godt hvis det var :$
  • de forsvundne ansigter

    Forumindlæg
    jep.. mangler desperat noget inspiration til en analyse af "de forsvundne ansigter" hvor man bruger freuds teorier..!! anyone??
  • Genremæssig perpektivering?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg sidder med en analyserende artikel, hvor jeg skal lave en genremæssig perpektivering til sidst. Er der nogle der kan fortælle mig hvad det hendler om, eller give mig et godt eksempel? Tak på forhånd.
  • KATRINE MARIE GULDAGERS

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan hjælpe mig med at analysere og fortolke "en skilsmissehistorie" af KATRINE MARIE GULDAGERS? Tak på forhånd:)
  • Vil du hjælpe ?

    Forumindlæg
    Heej Allesammen Vil høre om nogen af jer kender nogle gode reklamer, som kan analyseres ? Kan simpelthen ikke finde noget brugbart .. På forhånd tak
  • Hjælp til Saalbach, Kødet

    Forumindlæg
    Har brug for hjælp til analyse af astrid saalbachs "Kødet". Især med henblik på symboler, tolkning og budskab.
  • Biedermeor-digt?

    Forumindlæg
    Lav en analyse af digtet: Tordenvejret om natten. Overvej hvorfor det kaldes et biedermeor-digt. Hvad karakteriserer retningen: Biedermeir?
  • Hjælp! HM. (1964) af Klaus Rifbjerg

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogle der kan hjælpe mig med en analyse af novellen "Hm". skrevet ad Klaus Rifbjerg i 1964
  • Analuse "En stol for lidt"

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med en analyse af novellen " En stol for lidt", eller som eventuelt ville lave et udkast til den, jeg er virkelig dårlig til det, og kunne godt bruge lidt hjælp? Bare rolig det er ikke til en aflevering.
  • teknologi

    Forumindlæg
    jeg har analyseret nat og æd I den sammenhæng skal jeg skrive en indledning som omhandler teknologi og natur, nogle råd til hvad man kan skrive?
  • En danse på rose

    Forumindlæg
    Hej! vi skal analysere og fortolke kortfilmen/Novellefilmen en dans på roser og vil høre om nogen af jer har noget liggende, der kan bruges?
  • acht neun siebenundsiebzig

    Forumindlæg
    Er der nogen af jer kloge hoveder, der har lavet en dansk analyse af acht neun siebenundsiebzig. Har virkelig meget brug for det. pls. på forhånd tak. :-)
  • Romantikken

    Forumindlæg
    Hej er i nogle der har analyseret Staffeldt Ganimed som har noget skelsættende at sige? Det er til SSO.æ Og ligeledes evt noget om billedet: vanderen over tågehavet. :)
  • SRP

    Forumindlæg
    Hey, skriver SRP i historie/engelsk og kan rent faktisk ikke huske om analyse delen skal være på engelsk?
  • Naja Maria Aidt

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse af "Som man kender hinanden" (fra tilgang) men jeg fårstår den ikke.. er der nogen der kan hjælpe og evt. forklare mig den?