Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 12341 til 12360 af 35503
  • old-bog

    Forumindlæg
    er her nogen som sidder med de samme bøger som jeg?homer, iliaden oversat af otto gelsted, og homers iliade??
  • trekantsdiagram over erhvervsfordelingen i DK

    Forumindlæg
    HejsaHar ledt og ledt, men kan ikke finde sådan et diagram på nettet.Håber I kan hjælpe med et link?
  • Tema til Den blomstrende have.

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ved at lave en analyse over "den blomstrende have" af Naja Marie Aidt, og og mangler at skrive om temaet. har været inde på de forskellige link med hvordan man kan gøre det, men jeg føler ikke jeg får noget ud af det. Så hvis en af jer kan hjælpe mig vil jeg være taknemmelig!
  • NATURGEOGRAFI!!

    Forumindlæg
    Hjælp stinker til dette fag, men ville høre om der var nogle der vidste hvilke spørgsmål man kunne komme op i vedrørende: vand Landskab Kort og infrastruktur Jordskælv og vulkaner klima Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe, for er virkelig lost.! På forhånd tak(:
  • Hvordan

    Forumindlæg
    HejJeg skal op til årsprøve i his, men jeg ved ikke hvorn det foregår... vi skal op på helt traditionel vis. Hvor længe er vi oppe? Hvor lange er de tekststykker vi kommer op i??
  • Hvor længe?

    Forumindlæg
    Måske et dumt spgm, men er der nogen der ved, hvor længe man har huen på? Altså, om det er hele sommerferien, eller bare de første 2 uger efter dimmision?
  • Samtale partner

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg skal snart op i fysik og har læst enormt meget idag og der er en masse spørgsmål som jeg regner med popper op imorgen, og jeg ville høre om der var nogle der var kvikke til fysik som gad og lytte til nogle af mine spørgsmål.Det jeg forestilte mig var jeg kunne tilføje en på msn og så n...
  • Sokrates forsvarstale

    Forumindlæg
    Jeg har siddet og kigget indlæggende igennem men fandt ingen hvor jeg syntes der var tydelige temaer og ting at tale om omkring talen, beskrevet. Skal op i morgen kl 8. så håber der er nogen der lige kan hjælpe mig på falde rebet :)
  • 24 timers forberedelse - Rut Brandt

    Forumindlæg
    Jeg har trukket Rut Brandt en tekst fra bogen "so ein rummel" tænkte på om nogen havde nogle gode perspektiverende tekster til denne? andet hjælp vil også være meget værdsat:) på forhånd tak.
  • Simulering.. Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej.. Nogen som ved hvordan man bruger målsøgning i Excel ?
  • Den hemmelige hule

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe med med en analyse af "Den hemmelige hule" af Jesper Wung-Sung? Jeg skal bruge det hurtigst mulig. - PÅ forhånd tak for hjælpen :)
  • Udbredelsesfarten

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, er der nogen der kan fortælle mig ligningen for udbredelsesfarten? Er det: V = λ / T og V = f*λ Er disse de to formler for udbredelsesfarten?
  • naturens energi?

    Forumindlæg
    hej nogen der ved en måde man kan lave energi ud af naturen som indnu ikke er blevet gjort??
  • Hjælp?

    Forumindlæg
    Hej I søde mennesker bag skærmen. Skal skrive en stil om usikkerhed, og i hvilke sammenhænge vi mennesker er det. Nogle der har nogle gode ideer? Så skriv hurtigst tak (: Malene
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) jeg har en kæreste der skal til optagelsesprøve inden hun kan starte i 1.G på et alment gymnasium. hun skal op i: Dansk Matematik Fysik/kemi Engelsk Tysk. har i nogle gode ideer til hvad hun skal øve? og om der evt. skal læses nogle noter inde fra jeres opgave session? på f...
  • Blomsterprædiken og ildprædiken

    Forumindlæg
    Hej Alle. Skal op i mdt. Religion på fredag, men jeg forstår simpelthen ikke de to tekster, håber nogle kan hjælpe mig?
  • Karakterer på uni?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har tænkt på, hvordan man får karakterer på uni, foregår de ligesom på gym (hvilket jeg tvivler på)?
  • Oversigt

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle som ved hvor man kan finde en oversigt over alle perioderne. Gerne en med stik eller beskrivelse af de enkelte perioder?
  • Narcissos

    Forumindlæg
    Hvem var Narcissos og Ekko. Hvad går Ikarosmyten ud på ?
  • Nye reform

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan forklarer mig hvordan engelsk i den nye reform foregår... og hvordan matematik foregår i den nye reform... I engelsk må man tage det hele med hjem og øve sig eller