Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 12481 til 12500 af 23877
-
rigs vandring hjææælp please
Forumindlæghej , er der nogen der kan forklare mig hvad ”Rigs vandring” fra den yngre Edda digtning går ud på eller bare en lille analyse af den? tusindddd taaak på forhånd :-) -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej Skal analysere teksten "Der verhängnisvoller Morgen" af Doris Dörrie. - Nogen derude som kan give nogle hints? ;) -
Tale
ForumindlægHEj,., r der ik en d ved hvordan man analyser en Tale.. fc Anderes foghs nytårstale...? tak på forhånd... -
Beyond the pale
Forumindlæger der nogle der har analyseret Beyond the pale af Rudyard Kipling? vil gerne vide hvad det vigtigste er i historien. og forklare titlen. pleas hjælp mig. -
Bjergemandens karl
ForumindlægHej allesammen Søger en analyse af bjergemandens karl da jeg virkelig ikke har fundet ud af budksabet osv osv -
Tove Ditlevsen
ForumindlægHej Alle. Mon der er nogen som ligger inde med eller Vil hjælpe mig på vej med en lærerfaglig analyse af Barndommens gade og et faglig forløb til 9/10 klasse ? Mange Hilsener Lene -
Logistisk model?
ForumindlægGodaften, Er der nogen der har styr på den logistiske model i forhold til analyse af spørgeskemaer? Jeg kan ikke finde ordentligt materiale til det og ville høre om nogen kan hjælpe mig? -
Logistisk model til spørgeskema
ForumindlægHej, Er der nogen der har styr på den logistiske model i forhold til analyse af spørgeskemaer? Jeg kan ikke finde ordentligt materiale til det og ville høre om nogen kan hjælpe mig? -
Odysseen - perspektivering
Forumindlæghej folkens Er der nogen, som har læst "Penelope på Ithaca" af Klaus Rifbjerg, der kan hjælpe mig med at lave en freudiansk analyse af den historie? -
Det bedste er når...
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen der har en analyse af "det bedste er når mørket......" af Søren Ulrik Thomsen? Mvh. Anne -
Synopse
ForumindlægHejsa alle :) . Er der nogle der kender en god analyse man kan bruge til en dansk synopse. Mit fordybelseemne er Kortfilm Tak på forhånd :D -
biologi b - niveau
Forumindlæghej:) hvordan foregår eksamen på b niveau. Skal man først vælge en artikle og redegør + analyser den også snakker lidt teori eller hvordan?? -
Sætningsanalyse - HJÆLP!?
ForumindlægHej, Er der en der kan hjælpe os med at løse den her? Vi kan simpelthen ikke blive "enige" om hvad der er rigtigt. Analyser følgender sætninger: 1. In Moodle you can find many interesting things (Forklar også din analyse af "In Moodle") 2. The nice students gave the teach... -
Det gyldne rektangel konstruktion
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at skrive SRP om det gyldne rektangels konstruktion. Jeg forstår ikke analysen af det, håber der er nogen som kan hjælpe! :-) -
Interpreter of Maladies
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med en analyse af en novellerne i Jhumpa Lahiris novellesamling, Interpreter of Maladies? -
HASTER, RETTELSE AF DRØMME I KØBENHAVN!!!:)
ForumindlægHjælp til at rette min analyse af drømme i københavn hurtigts muligt. Tror for det meste det er grammatik fejl. -
Fædrelandssang
ForumindlægHej alle. Jeg skal analysere og fortolke Helge Rodes digt: som en rejselysten flåde. Har brug for hjælp til at komme i gang? På forhånd tak. -
SRP KILDEHJÆLP
ForumindlægHej, er jeg igang med at skrive srp og skal til at analysere en selvvalgt kilde, jeg har valgt et maleri og ville lige spørger om maleri er et førstehåndskilde eller andenhåndskilde? -
Hjælp til feedback
ForumindlægEr der en som vil læse en af mine analyser og give feedback? Det er en diskursanalyse af Ronald Reagans tale den 14. April 1986. Tak på forhånd:) -
Jeg vidste slet ikke, at du var så hellig
ForumindlægHej! Jeg har lavet en analyse og fortolkning af novellen, men jeg mangler stadigvæk at lave en perspektivering, som placerer den litteraturhistorisk. Er der nogen der kan hjælpe mig med det???
