Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 12481 til 12500 af 23765
  • Galvanisering/forzinkning

    Forumindlæg
    Sidder og laver min fremlæggelse til fysik/kemi, og jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg mangler reaktionsligningen til Galvanisering. Nogle der kender til den?
  • privatlærer/ekstra undervisning i mat. fys. og kemi B

    Forumindlæg
    Hej! Jeg søger hjølp til mat. fysik og kemi på B. Især til eksamensforberedelse. Er der nogle her der kan hjælpe mig? Please :)
  • Hvor stor en en del af Danmarks el-energi kommer fra biogasanlæg?

    Forumindlæg
    En rar sjæl som kan hjælpe med noget fysik? spørgsmålet lyder: Hvor stor en del af Danmarks el-energi kommer fra biogasanlæg?
  • Apparat og magnetisme

    Forumindlæg
    Hej ..Vi skal i fysik have et projekt. Vi skal selv vælge et apparat at have om der er afhængig af magentisme. Jeg er lidt blank, nogle ideer ?
  • hjælp med omregning

    Forumindlæg
    jeg sidder med noget fysik der ikke vil gå op .. er der nogen der ved hvor meget 1551,8kPa/ml er i Pa/m^3???? håber i kan hjælpe mig
  • Eksamensbesvarelse

    Forumindlæg
    Hej.Er der ikke nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, som vil være søde at lægge deres besvarelse ind på siden.
  • HVORDAN KAN MAN VÆRE FORSKER I DTU

    Forumindlæg
    JA, HVORDAN KAN MAN VÆRE FORSKER JEG VILLE MÅSKE VÆRE FORSKER MEN HAR IKKE SÅ GODE KARAKTER MEN INDTERSER FOR FYSIK ALTSÅ NATURVIDENSKAB
  • Kilder til højtalere

    Forumindlæg
    Hej alle Er der nogen som kan hjælpe med kilder til en SRP opgave omkring højtalere (fysik og matematik på A niveau) mvh Thomas
  • Elektriske kredsløb

    Forumindlæg
    Hej! Er i gang med en længere fysik-aflevering, men har problemer med ´disse spørgsmål: Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe en bror i nød<3
  • Emnevalg

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der har nogle gode emner til AT. Fagene er: - Fysik, matematik, biologi/bioteknologi, kemi og idræt. Emnet skal have mindst to af fagene med i.
  • Et resultat som jeg ikke lige forstår

    Forumindlæg
    Hej allesammenJeg er i gang med at lave noget fysik og er kommet frem til resultatet:4,5663E10Hvad betyder det?
  • Skr. Fysikeksamen 2005

    Forumindlæg
    Nogen der kender en side hvor der findes en gennemgang af opgaverne fra skriftlig fysik eksamen 2005(maj-juni)?
  • En go idé?

    Forumindlæg
    Nogen som har en idé til et emne, til AT under emnet Rejser, hvor man kan inddrage fysik og Dansk?
  • Råd til eksamen..

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til omeksamen i fysik B. Jeg har brug for god råd til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen. På forhånd tak..
  • eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der ved hvordan jeg bedst forbereder mig til mundtlig fysik eksamen? Alle idéer er gode ideer.
  • Fysikeksamen+kemieksamen - spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg har både kemi og fysik på A-niveau. Der er dog flere på både mig kemihold og fysikhold, der kun har det ene af de to fag på A-niveau. De skal op i tre skriftlige eksaminer, og det bliver så dansk, matematik og kemi eller fysik. De er således sikre på at komme op i fysik eller kemi skriftlig...
  • notater

    Forumindlæg
    hej. jeg skal snart op til fysik kemi prøven i 9.klasse. er der nogle der har gode notater som de kan sende til mig på [email protected]... Takker på forhånd.
  • Eksamen radioaktivt

    Forumindlæg
    Hej Vi er i gang med vores Fysik B eksame, er der nogle, som har en idé til en opstilling af et forsøg, som har radioaktivt som tema ? mvh. Random Dude
  • ''censor''

    Forumindlæg
    Hejsa Nogen der kender Mikkel Rønne fra Brøndby Gymnasium ? Han er min censor til fysik :) .
  • AT eksamen 2009 - Hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen herinde, som har valgt (ligesom mig) at skrive om "Jules Verne - Rejsen til månen" i AT12 med fagene dansk og fysik?