Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 12681 til 12700 af 23877
  • Artikel - interview

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen på fredag og har trukket avisens genre. Jeg har valgt en artikel - interview. Når jeg skal analysere den er der så noget jeg skal være opmærksom på?
  • The Empty Birdhouse af Patricia Highsmith

    Forumindlæg
    Hej Nogen som ligger inde med en analyse, opgave eller ligende omkring The Empty Birdhouse af Patricia Highsmith?
  • perspektivering

    Forumindlæg
    Nogle som har lavet en analyse af "Agnete og Havmanden" til mundlig dansk eksamen 9.klasse? Og nogle som har nogle idéer til hvad man kan perspektivere den til...!? :D
  • Erhverscase brøndby if

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at lave en erhverscase om brøndby if, ville bare lige høre om der er nogen som har nogle forslag til nogle analyse som man kan bruge
  • ET digt med fokus på de 3 grundeksistenser ? hjælp..

    Forumindlæg
    Det er det emne jeg har trukket til mundtlig eksamen i ddansk og skal finde et digt nu og analysere og sådan Er der nogen her som kan hjælpe mig med at finde et rigtig godt digt ?:)
  • gary soto - like mexicans

    Forumindlæg
    hey :) er der nogle der ligger inde med en analyse til gary soto - like mexicans. Har nemlig lidt svært ved at forstå den. På forhånd tak
  • Robin Cook: Chicken Tikka Masala (speech)

    Forumindlæg
    Er der nogen der har arbejdet med den. Jeg skal bruge den i mundtlig engelsk i morgen onsdag d, 26.6 13 Hjææælp med en analyse til en tale (retorisk)
  • Isbjørnen af Henrik Pontoppidans

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, der har lavet en analyse ag uddraget af isbjørnen, hvor man skal beskrive den grønlandske befolkning og natur? jeg har nogen spørgsmål, som jeg kunne bruge lidt hjælp til. på forhånden taak
  • Rap (Fluen på væggen - Ufo&Yepha)

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere Ufo og yephas - fluen på væggen. Nogle ideer til gode analysemodeller/opskrift til analysering af raptekster??
  • DHO metode det haster!

    Forumindlæg
    Hej folkens - skal fortælle hvilken metode jeg har brugt i dansk. Jeg har analyseret en tekst, - nogle som kan hjælpe er på bar bund
  • HJÆLP TIL HJÆLP

    Forumindlæg
    Hejsa! er der nogen, som har en analyse eller HVAD SOM HELST ANDET om novellen "Stilheden" Af Martha Christensen ? Den er i novellesamlingen "Arbejdsfasen" ? På forhånd tak!
  • Michael kvium

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe mig med at analysere dette billede af Michael Kvium. Det hedder kulturkreds. (Link)- kulturkreds kvium.
  • Hjælp, nationalismen, stor opgave.

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg har følgende problemformulering: Hvilken rolle spillede den Nationalistiske følelse i forbindelse med den 2. slesviske krig? Jeg har disse problemstillinger: Redegørelse: Hvorfor opblosmtrede den danske nationalfølelse i slutning af 1800-tallet? Analyse: Analyse af nationa...
  • Engelsk mundtligt (Stx 3g)

    Forumindlæg
    Hey :-) Jeg skal op i Engelsk studentereksamen A, den 6 Juni. Er her en som sidder med en liste over relevante termer , analyse begreber som man kan bruge i engelsk?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der for nyligt har været til musik eksamen, og/eller er klar over hvordan det helt præcist foregår?? hvad er det man skal analysere og hvor meget må man have med ind til selve den teoretiske prøve? TAK
  • Citater

    Forumindlæg
    Jeg har nævnt 3 citater i min analyse i synopsen. Skal jeg læse dem op til den mundtlige eksamen, eller læse nogle nye op jeg har fundet?
  • individet i centrum?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal fortælle om et tema til en analyse. og et af temaerne er overgangsfasen - individet i centrum... men forstår ikke hvad det betyder, kan nogle hjælp med at forklare hvad der menes? tak :-D
  • hvilke metoder har jeg egentlig brugt?

    Forumindlæg
    - jeg har læst og analyseret en række taler/tekster - jeg har undersøgt hvordan en GPS virker - jeg har lavet forsøg
  • Persketivering af De Røde Sko

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder lige nu og laver en analyse af De Røde Sko, men jeg ved ikke hvad jeg skal persketiver til, håber der nogle herinde der kan hjælpe mig
  • Den grimme ælling

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe med, at bruge berettermodellen til at analyse den grimme ælling? altså anslag, præsentation osv.