Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 12741 til 12760 af 47924
-
eksamen stx engelsk a-niveau
ForumindlægHej Jeg vil høre om man kun kommer op i tekster af forfatter man har haft nogle andre tekster om i undervisningen? eller er det andre forfatter der også har noget med det emne at gøre?.. -
En super god hjælpeside til eksamen i religion
Forumindlæghttp://www.viby-gym.dk/ -
HJÆLPE HASTER. Omkring mundtlig engelsk eksamen.
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i morgen, så håber inderligt at der er nogen der kan hjælpe mig. Når jeg skal op vil jeg fortælle alt det om teksten som man skal; analyse, perspektivering osv. MEN! nu har jeg hørt at man skal kunne tale om samtid for den tekst man trækker? Er det rigtigt, og er der nogen... -
Omeksamen/klage i 3.g. mat eksamen?
ForumindlægHejsa. Jeg går i 3.g. og går på matematisk linje, hvor jeg har matematik på A-niveau. Jeg har netop været til studentereksamen i mundtlig matematik, hvor jeg fik et 6-tal. Jeg føler selv at jeg kan mere end 6, hvilket også min årskarakter afspejler. Jeg ville høre om der var nogen som vidste... -
Hvornår ligger mdt. eksamen ca. ?
ForumindlægHej, hvornår ligger de mundtlige eksamener ca. på VUC (Århus) for sommerterminen? Er det i maj eller juni - og har I nærmere informationer om, hvornår det var f.eks. sidste år? -
Matematik A eksamen, maj 2008
ForumindlægJeg ville lige høre om nogen lå inde med Mat A facitlisten fra maj 2008. Ville endelig godt se hvilke fejl jeg har lavet. -
Biologi mundtlig eksamen B i morgen!, HASTER
ForumindlægHej Jeg er en af dem, der skal til biologi her den følgende morgen. Niveauet er B 3.g stx og man har derfor 24 timer, til at forberede sit spørgsmål. Man får uddelt nogle tekster, men jeg ved ikke rigtig, hvad det er, de vil have, at man skal bruge dem til? Finde problemstillinger?????? -
Hjælp til at læse op til eksamen i matematik B.
ForumindlægHejsa. Jeg er en pige som er færdig med HF til sommer, jeg har desværre taget lidt for løst på Matematiken her det sidste år, og har derfor svært ved nogle ting. Har ellers ret godt styr på matematik. Jeg bor på falster, så det ville være fint hvis du boede i nærområdet. Håber at høre fra nogle... -
Emne ved eksamen i skriftlig samfundsfag?
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i samfundsfag på A-niveau her om uges tid og sad i den forbindelse lige og overvejede hvilke emner i tror, der er stor mulighed for, at der vil blive lavet opgaver for? -
Må man anvende citater i engelsk eksamen?
ForumindlægJeg skal op i engelsk og har emnet “Michael Jackson”. Må man godt nævne citater fra hans sange fx “Billie Jean is not my lover”? Vær sød kun at svar, hvis du ved det. Tak på forhånd! -
Engelsk B mundtlig eksamen - hvordan foregår det?
Forumindlægnogen der kan forklare mig det? -
Engelsk B eksamen, delprøve 1
ForumindlægHej! Jeg fandt en side sidste år, da jeg skulle til skriftlig årsprøve i engelsk B, hvor man kunne se eksamensopgaver (både delprøve 1 og delprøve 2) fra de foregående år. Nu skal jeg igen til terminsprøve i faget, og jeg kan simpelthen ikke huske hvad hjemmesiden hedder. Er der nogen der ved ... -
Fysik A-Historie A, gode emner at skrive om?
ForumindlægJa. jeg går efter/drømmer om at få 12 tal for SRP-opgaven, men det kræver jo selvfølgelig at man har et godt emne, som også interessere en, men jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive om endnu. Er der nogen der kan komme med nogle forslag til gode SRP-emner? Jeg har valgt at skrive i Fysik ... -
Matematik-B skriftlig eksamen spørgsmål - hjælp!
ForumindlægJeg læser pt. mat-b sommerkursus og skal til eksamen snart. Derfor har jeg et spørgsmål omkring selve den skriftlige prøve: SKAL der være mellemregninger med i afleveringen? Eller kunne jeg i teorien bare skrive facit ud fra spørgsmåls nummeret? F.eks. er facit 25 cm i opgave 2, kunne jeg så sk... -
Hjælp til Fysik C opgave modul 3 del 2 måleusikkerhed
ForumindlægNu har jeg noget andet som driller og det er opgaven som hnadler om måleusikkerhed. Jeg håber at der er nogen som vil hjælpe mig med denne opgave. Her er et billede af opgaven: På forhånd tak -
biologi 24 timers eksamen celle
ForumindlægHejsa, jeg har været oppe og trække biologi i dag, og jeg trak et af de 2 eneste emner keg frygtede! øv bøv. Jeg har nemlig været på sygehuset i en periode hvor vi har haft om celler. jeg har fået papirene, men det er svært at lære sig selv :'( øv bøv.. Jeg skal op i morgen og karakteren er v... -
skriftlig eksame på mandag og ingen idee hvad essay er! hjælp:(
Forumindlæghej folkens jeg skal op til tysk eksame på mandag på fortsætter a nivau jeg er selv studerende og har ingen idee om hvad et essay er er der noglen der kan hjælpe og rede mig:) -
Dansk mundtlig eksamen hhx oplæg
ForumindlægHej allesammen (-: Jeg går på hhx 3 år og skal til dansk mundtlig eksamen på mandag. På hhx skal man starte med et 5 minutters oplæg omkring emnerne og vi har fået emner som bla. er: medier og kommunikation Men jeg er helt lost omkring hvad jeg skal skrive til disse oplæg er der nogen som har... -
http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-7-MED.pdf MA-3 eksamen, opgave 4.
ForumindlægHvorledes kan rumfanget V som funktion af tiden t bestemmes i denne opgave? På forhånd tak,Frederik. -
Fysik og farver - elektromagnetisk stråling, additiv og subtraktiv farvedannelse og absorptionsspekterum
ForumindlægHej SP Jeg overvejer at skrive SRP i kemi A og fysik B med farver og farvestoffer som emne (intet er dog fast belusttet). Mine noter fra 1.G er dog meget mangelbare på det fysiske aspekt af farver. Er der nogen bøger og/eller websider, som er pålidelige og læse-venlige? Mange tak for hjælpe...
