Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 12781 til 12800 af 48240
-
Essay synopsis Eksamen Hjælp!
ForumindlægHej Alle. Jeg skal lave en synopsis om det emne jeg trak i Dansk mundligt, som var Essay. Og har aldrig lavet noget ligende så er i tvivl om hvordan jeg skal gøre osv.. Fik afvide det skal være ca en side så please hjælp mig har ingen ide hvordan. Ps det skal afleveres imorgen, så vil v... -
NgB-eksamen 2009
ForumindlægHej alle kloge hoveder! :) Jeg har netop trukket mit eksamensspørgsmål til naturgeografi som er følgende: Hvor og hvordan dannes mineralske råstoffer, og hvilken betydning har de haft for verdens industrielle udvikling? Derudover skal jeg inddrage den pladetektoniske model, komme ind på bjergarte... -
tysk eksamen - hjææælp ..!
ForumindlægHejsa... j har været oppe o trække om europæere i amerika - amerikanere i europa, er lidt lost .. :/ Teksten : Es tut mir leid af Doris Dörrie .. fokuspunkt: kulturforskelle Er der nogn der har noter til teksten eller har læst dden før ??? håber der er nogen som kan give en hånd På forhånd ta... -
Eksamen hjælp til emnet imigration
ForumindlægHvad kan jeg fortælle om imigration ved eksamensbordet? hvilke delemner kunne man trække op? - spørger for vil have en bedst mulig resultat -
EKSAMEN Mat 2003-8-6v
ForumindlægHej Ville høre om der var nogen som lå inde med dette eksamenssæt? Bare delprøven med hjælpemidler 2003-8-6v Kan evt sendes til min mail [email protected] Mvh Marc -
Fysik eksamen 2012 (Dispositioner)
ForumindlægNogen der har lavet dispositioner til følgende emner: Syre Baser Metaller Salte Radioaktivitet Magnetisme Induktion Transformation Det ville være rigtig dejligt hvis i havde lyst til at dele dem... -
MUNDTLIG ENGELSK - EKSAMEN HJÆLP!!!!!
ForumindlægHej derude!! Jeg skal op i mundtlig engelsk, da det er obligatorisk for alle 9.klasser. Som mit overemne har jeg valgt ''Blacks, Whites And Racism''. Til mit underemne har jeg tænkt mig, at snakke om Michael Brown. Jeg vil derefter perspektivere til KKK og Donald Trump. Jeg vil... -
Igang med spansk m. eksamen, hjæælp!
ForumindlægJeg har om Mexico, og har fået en tekst om brødrene Arellano Félix som driver et multinationalt narkofirma derovre, hvor meget skal man gå i bybden med at snakke om teksten? Når man som sådan skal præsentere den, skal man vel referere den. Men er det kun hovedpointerne? Har svært ved at holde mig... -
Norsk kortfilm sorthvid eksamen
ForumindlægEr der nogen der har noget liggende omkring kortfilmen sorthvid? Filmen handler om en nazist der hedder Bernt, som møder en sort pige og nettet. Det ender med de bliver gift over nettet. -
Dansk eksamen på onsdag
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til Dansk Mundtlig FSA her den 17 Juni og ville bare spørge om der måske var nogle der kunne hjælpe mig med hvordan sådan en foregår.. Mit emne er Kortfilm. Hvis der er nogen der kan hjælpe mig så skriv endelig :) På forhånd tak :) -
analyse spøgesmål til eksam
Forumindlæghej 1. hvad er kontruktive - destruktive - social rangstige 2. realisme og den nye realisme er det, det samme periode eller en helt ny periode 3. de der forskellige perioder, bruger man til at realitere med tekster deres stiltræk, er det ik rigtig ? -
Jeg skal til eksamen i morgen, så jeg kunne godt bruge lidt hjælp! :)
ForumindlægJeg har fået at vide, at jeg bl.a. skal kunne følgende: Forklar begreberne værdighed, livets ukrænkelighed, selvbestemmelse og skråplanseffekt. Er der nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig med det? På forhånd tak! -
Hjælp haster universets udvidelse eksamen
ForumindlægHej :) Jeg har trukket universets udvidelse idag og har nu 24 timer til at finde ud af det hvilket også er fint nok... tænkte på om det er nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan komme ind på og specielt til hvad mit bilag kan blive imorgen ville være superdejligt da jeg er lidt lost :/ -
EKSAMEN - insulin og diabetes
Forumindlæger der nogen der har nogle guldkorn vedrørende dette emne, er de meget velkomne til at hjælpe. især hvis det drejer sig om figuren om respirationskæden, med glykolysen og krebs' cyklus! og nogle som kan forklare bruttoligningen: C6H12O5 + 6 O2 --> 6 CO2 + 6 H2O + 30 ATP ??? -
Skrift. Eksamen 2005
ForumindlægEr i gang med den og er rimeligt presset, nogen der ved hvordan jeg kan finde dens rettevejledning på uvm's forbandede hjemmeside. Det er den med Lighed og ulighed :). -
Dansk eksamen, emne TABUER
ForumindlægHej venner, Jeg skal til prøve her om lidt og jeg har emnet: Tabuer. Jeg skal selvfølgelig finde et værk som jeg kan analysere, men jeg ved ikke rigtig hvad for et... Kom gerne med en masse ting om tabuer som jeg kan snakke om i det hele taget. -
mundtlig tysk eksamen
Forumindlægnogen der også har om en berømt tysker der hedder Leni Riefenstahl, en tekst fra hendes selvbiografi fra 1987..? -
PANIK! eksamen, brug for hjælp nu!
Forumindlægjeg har trukket teksten "Die dunkelhaarigen Kinder von Berlin" og jeg kan slet ikke lige finde hovede og hale på den tekst! Jeg håber meget på at en kan hjælpe!! -
hjælp til NF eksamen HF.
Forumindlægjeg skal lave en problem formulering med følgende problemstillinger. er der nogen som kan hjælp mig. plezzz.. jeg kan ikke komme igang vand og landskab. - gør rede for vand og dets betyning for lanskabsdannelsen. - Analyser den økologiske betydning for udlening af nærings salte til vandområde... -
Eksamen imorgen: Gensplejsning!
ForumindlægJeg har trukket gensplejsning og sidder og fumler med en diskussion om fordele og ulemper v. at bruge gensplejsning på mennesker. -er der nogen der kan lede mig i en retning eller komme med hints, forslag? er ret fortabt i det spørgsmål. På forhånd mange tak
