Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 12801 til 12820 af 48240
-
Magmaopstigning - Eksamen i morgen
ForumindlægHej hvem der nu kigger :) Jeg har været oppe og trække i Naturgeografi til 24-timers forberedelse og trak: Tektonik- pladebevægelser, jordskælv og vulkanisme. Jeg undrer mig dog over hvorfor der kun er en opstrømning af magma visse steder? Opvarmes magmaen ikke ligemeget over det hele (det må den... -
Eksamen: Fordybelsesområde: Noveller
ForumindlægHej alle pips Jeg trak mit dansk-fordybelsesområde til 10. klasse afgangsprøve. Mit fordybelsesområde blev noveller (som genre). Her er listen over tekster i mit dansk pensum: Nådsensbrød - Henrik Pontoppidan Den sidste balkjole - Herman Bang Appelsiner - tove ditlevsen Ringen - karen blixen ... -
Eksamen 25 min !
ForumindlægSamf B-niveau Nogle GODE problemsstillinger til overskriften: Finanskrise og globalisering Herunder med fokus på skattelettelser kontra offentlige investeringer Vi har fået skrevet en smule, men vi har sværet ved at flette globalisering ind i problemstillingerne,.. På forhånd tak -
Eksamen: Fordybelsesområde: Novelle som genre
ForumindlægHej alle pips Jeg trak mit dansk-fordybelsesområde til 10. klasse afgangsprøve. Mit fordybelsesområde blev noveller (som genre). Her er listen over tekster i mit dansk pensum: Nådsensbrød - Henrik Pontoppidan Den sidste balkjole - Herman Bang Appelsiner - tove ditlevsen Ringen - karen blixen ... -
Eksamen Omkring Islam
ForumindlægHej allesammen, jeg skal op i kristendom, mit underemne er Islam, jeg skal aflevere et produkt til på fredag, og jeg ved ikke hvad det kan være. Gode råd søges. -
Dansk eksamen tekst ideer.
ForumindlægHej! Jeg skal til i morgen finde ud af hvad tekst jeg vil op i, i dansk. Jeg vil gerne hører hvad ideer I har. Jeg har emnet " På grænsen" Som ligesom der står, er omkring når man er på grænsen af livet. -
mundtlig eksamen A-niveau
ForumindlægHej alle Jeg har fået at vide, at man skal udarbejde en synopsis og lave en disposition over sin fremlæggelse, som man giver til lærer og censor. Men hvis de ikke skal have min synopsis, er det så overhovedet nødvendigt, at jeg laver delkonklusioner og alle de sædvanlige ting? På forhånd tak -
Skriftlig eksamens emner 2016
ForumindlægHej alle, nu da det snart går løs med de skriftlige samfundsfags eksamener, ville jeg høre, om der var nogle kloge hoveder deruder, der havde nogle gæt til mulige emner? Tak på forhånd -
En lille tur - Dansk eksamen
ForumindlægEr der nogle der har et link, til et referat til novellen ''En lille tur'' Helle Helle? Eller er der måske nogle der har læst den og vil give et referat af den? Tak på forhånd kh den forvirrede -
Eksamen produkt samfundsfag
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal d. 24/5 lave et produkt til min samfundsfag fremlæggelse. Jeg har trukket emnet Ideologi og politiske partier. Tak på forhånd. -
Tysk eksamen 2009
ForumindlægHej jeg har fået stukket en 24 timers opgave i hånden, og skal have hjælp til oversættelse. Nogle som kan hjælpe? På forhånd tak :) -
Haster !! Samfundsfag A Eksamen i morgen!
ForumindlægHej allesammen.... Jeg har lige trukket mit emne som er "Det internationale system og sikkerhedspolitik".... Der er bilag med som handler om Usa og Obama doktrinen.... Teheran og Islamabad.... Militær.... Nogen der har ideer til en problemformulering.......?????????? -
Innovation C eksamen
ForumindlægHej alle Jeg står i den situation at jeg skal op til Innovation C på fredag, men jeg har lige nogen spørgsmål jeg gerne vil have afklaret, og håber på lidt hjælp fra nogen der evt. har indsigt i faget. Jeg er stadig lidt i tvivl om hvordan man skal strukturere sin fremlæggelse de første 7-8... -
Samfundsfag A eksamens hjælp
ForumindlægHey hey. Jeg har lige trukket mit emne i samfundsfag "Den nye verdensorden" - Og jeg skal op i morgen. Der er 5 tilhørende artikler: Ny dansk udenrigspolitik: Slut med at lege stormagt (Politiken 17.03.2012) Forsvarsforbeholdet og aktivistisk dansk udenrigspolitik (B.dk 19.01.... -
Eksamen 10. klasse
ForumindlægHej alle Jeg sidder lidt fast i min synopseskrivning, er nået til at jeg skal finde et oplæsningsstykke meeeen, jeg kan simpelthen ikke finde noget, som giver bare en smule mening i sammenhængen. Jeg trak H.C Andersen - fantasi, etik og moral, og har så valgt den lille pige med svovlstikkerne o... -
EKSAMEN!! opvarmning af vand
ForumindlægHvilken form for energi bliver der brugt under opvarmning af vand ved hjælp af en elkedel og hvorfor netop den energi. hvis du har mere tid: Hvordan vil du beskrive ''opvarmning af vand'' med egne ord? -
Perspekivering - HJÆLP! Dansk eksamen...
ForumindlægHvordan ville i perspektivere Hc Andersens 'Den Standhaftige Tinsoldat' med 1. Mosebog kap. 3 - altså syndefaldet med Adam og Eva? -
kamarabevægelse haster eksam imorgen
Forumindlæghej ville lige høre under kamara bevægelse: tilt er det når kamaraen køres med fx personen og panorering samme sted men bevæger den hvor person nu går hen er det rigtig ? travelling fx når en cykel skal skal køres væk fra kamara - parallelt ( skrå) der står i hvertfald i min bog, her bevæg... -
Haster fysik eksamen i morgen
ForumindlægHej:) Jeg har en praktisk opgave der lyder følgende: Hvis man har fast monteret en massiv cyllinder på en motor der kører 1400omdr/min. Der er lidt slør så cyllinderen kan give sig 2,8mm i enden op eller ned. Cyllinderen er 230mm lang og vejer 2,5kg. I enden er der et leje der er 10mm bredt, lave... -
Kønsroller, Dansk eksamen mundtlig
ForumindlægHej, jeg har trukket emnet kønsroller, er der nogle, som kender nogle gode tekster med lige netop det tema? Jeg har tænkt lidt på at vælge denne her reklame. Kan man bruge den? [page6image20616] [page6image20616]
