Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12841 til 12860 af 38620
-
haster!! -Vergangenheitsbewältigung
ForumindlægHej Alle :) Jeg skal til tyskeksamen i morgen kl 8, så dette haster meget. Hvordan bruger man glosen Vergangenheitsbewältigung i en sætning? Det jeg vil sige er noget om at hovedpersonen skal arbejde med og komme over sin fortid, hvor jeg vil bruge denne glose. men aner ikke hvordan den skal ... -
tekst af mandy fox
ForumindlægEr der nogle der har læst teksten: Sie tanzten um das Auto und Ich war sauer?? Hvad er temaet i teksten? er der nogen der ved noget om den tekst?? -
Hjælp!
ForumindlægHeej jeg er går i privat folkeskole, og ville høre om der var nogen der kunne svare på mit spørgsmål inden for 30 min. skal nemlig op til engelsk og jeg kan kun finde dispositionen uden underskrift, er der nogen der ved om man må tage den samme disposition med bare uden lærer- og elev underskrift... -
Charles VII/Karl VII
ForumindlægHej venner, Jeg sidder midt i SRP-læsning om Jeanne d'Arc og hundredårskrigen. Jeg er stødt på, at dauphinen både omtales som Charles VII og som Karl VII. Hvad er forskellen, er Karl blot en dansk oversættelse? Kh. Julie -
Nogen der har lyst til at rette en kort tyskopgave?
ForumindlægJeg sender den som besked, hvis der er en, der villig? :-) Mange tak! -
I sing of a maiden (digt)
ForumindlægHejsa, jeg har fået dette digt, som jeg skal skrive en analyse om.. Jeg kan ikke rigtig forstå digtet og derfor har jeg ingen anelse om, hvad jeg skal skrive i min analyse.. Nogle der kan hjælpe? I sing of a maiden That is matchless, King of all kings For her son she chose. He came as still Whe... -
kildekritik - dagbog
ForumindlægJeg har ikke mulighed for at kontakte min lærer i øjeblikket, så jeg ville se om jeg kunne hente hjælp herinde. Jeg er ved at analysere en kilde fra 1864. Det er en kort dagbog med 6 indslag og mit pointe med kilden er, at analysere og se hvordan krigen blev skildret dengang. Spørgsmålet er så ... -
historieopgave
Forumindlæghejsa..når jeg nu sidder og skriver historieopgave, skal jeg så lave tre hovedoverskrifter: "redegørelse, analyse og vurdering"?? eller er det ikke nødvendigt? -
FSA Dansk Mundtlig, Hævn
ForumindlægHej! I FSA Mundtlig dansk har jeg trukket emnet hævn. Nogen, som har nogle gode ideer til hvad jeg kan vælge at analysere? -
Krig i norden
ForumindlægHey allesammen! Er der en af jer som har læst Janne Tellers "Hvis der var krig i norden"?... Kunne virkelig bruge noget hjælp til en analyse... Knus Artemis... -
Den skaldede mand
ForumindlægHej Jeg søger en analyse af "Den skalede mand" skrevet af Benny Andersen:) Er der nogle der kan hjælpe? -
Forslag til bog
ForumindlægHejsa... Jeg skal finde en bog som jeg skal skrive om.. Analyse osv. Ville høre om I har nogle forslag til gode bøger??:) -
Opråb fra en elendig far
ForumindlægHej.. Jeg har virkelige bruge for hjælp. Er der nogle som har lavet en analyse af den artiklen der hedder opråb fra en elendig far, skrevet af brian mikkelsen- kulturordfører de 22-09-99.. Please hjælp.. -
Indholdsanalyse
ForumindlægHej jeg skal lave en indholdsanalyse af en engelsk tekst på 9 små sider.. Hvad skal der indgå i sådan en analyse??? -
sunday bloody sunday
ForumindlægEr der nogen der har lavet en analyse af U2`s "Sunday Bloody Sunday", som evt. kunne sende opgaven som inspiration? på forhånd mange tak! -
HATSER
ForumindlægHejsa jeg skal snart op til old eksamen og ville hører om i har nogle gode spørgsmål man kan stille en tekst for at analysere den basistekst man nu får? -
Kortfilm Overgang
ForumindlægNogen, der har arbejdet / analyseret kortfilmen "Overgang" før, som har nogle gode noter eller tips. -
De 10 bud
ForumindlægHej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem? -
Digt - Efite bikini ?
ForumindlægHeij ., er der nogen som har analyseret digtet af Halfdan Rasmussen - Efter bikini .,hvis i har så be om upload opgaven eller skriv nogen notater her ned :på forhånd Tak -
Ægtestand--> hjælp det haster
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe, er gået i stå i min litterær artikel om Ægtestand. præcist sagt er jeg stået fast i analysen
