Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 12901 til 12920 af 48240
-
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "barndommen som fundament," og jeg vil spørge, om I har nogle gode idéer til, hvilken novelle jeg kunne vælge? Jeg har prøvet at søge lidt, men jeg har ikke fundet nogen gode noveller. Vi har haft om blinkende lygter, barndommens gade og nattens dronning af Tove Di... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægNogle gode idéer til emnet "Den ældre novelle" Den skal meget gerne være "ældre" :) -
Dansk mundlig eksamen
ForumindlægHej, jeg trak Journalistik. Har i nogle gode artikler? -
Noveller om identitet - eksamen
ForumindlægHej! Skal op til mundtlig dansk her snart (9 klasse) og har trukket "Noveller om identitet". Skal til at vælge min tekst som jeg vil analysere. Min lærer har forslået mig, at jeg vælger; Den blomstrende have af Naja Marie Aidt, da den passer meget godt til emnet. Jeg har stadig chanc... -
Vi søger hjælp til naturfags eksamen!!!
Forumindlægvi har problemstilling og mangler nogle arbejdsspørgsmål til den. problemstillingen: Hvordan kunne Dk’s energiforsyning se ud om 30 år, hvis vi skal nå Danmarks klimamål i 2050? håber i kan hjælpe Brian. -
Dansk mundtlig eksame
ForumindlægJeg har trukket før, nu og i fremtiden til mundtlig dansk. Er der nogle der kender en novelle -
Råd/Noter til eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg skal til de skriftlige eksamener i denne uge i både Dansk A og Enegelsk A på HHX, samt i næste uge i VØ A og AØ A. Jeg tænkte på, om der var nogle, der havde nogle råd eller noter de kunne sende af sted. Jeg har allerede læst studienet's guide til fiktive og ikke-fiktive teskt... -
Fysik eksamen B
Forumindlæghej jeg hedder mahdi og jeg vil gerne spørge om at der var nogle som kunne hjælpe mig med at finde noget let forståligt fysik b noter eller bog. jeg har orbit 1 og 2 men jeg synes at de begge er lidt svær at forstå. -
Dansk eksamen Aida modellen
ForumindlægHej søger hjælp til at putte aida modellen over jolly cola reklamen med Tina kjær fra 1993 -
Dansk Eksamen - Killinger (DET HASTERRR!!!)
ForumindlægHej jeg kan ikke finde ud af hvilken fortæller jeg har at gøre med i novellen Killinger? Nogen der ved? Tak på forhånd -
Mediefag individuel eksamen!!
ForumindlægHej mennesker derude Er der nogen der ved hvad man skal ind på når man trækker noget indenfor ungdomsforløb? Pls svar! : ) -
Engelsk b eksamen fra 2011
ForumindlægHej alle :D Jeg sidder her med engelsk oplægget fra 2011. Den omkring Education and Exercising. Og mangler noget inspiration. Jeg skal skrive et resume om et videoklip og derefter en eller anden diskussion. Nogen der eventuelt har lavet samme opgave som måske kan give noget inspiration... -
Dansk eksamen kortfilm valgaften
ForumindlægHej Jeg har trukket kortfilm valgaften mit tema er samfund, og jeg vil gerne spørge om I syntes at det er en god ide at jeg perspektivere til den grimme ælling og Ørneglugt. De to tekster skal handle om samfundet, og jeg skal finde forbindelsen. Tak for hjælpen på forhånd. -
Eksamen-skildring af omsorgssvigt hjælp!
ForumindlægHeej Skal op i mundtlig dansk og skal bruge en tekst eller sang/reklamer Har trukket "skildring af omsorgssvigt" Nogle der kender nogle tekster, reklamer eller sang Mathilde -
Hjælp søges - Dansk eksamen :)
ForumindlægHey derude. :) Jeg har brug for noget hjælp! Jeg har i Dansk trukket fordybelsesområdet fællesskab, hvor jeg så skal finde en tekst ( Digt novelle Rap, essay og helst IKKE en bog, men et uddrag er OK ) eller et maleri som har noget med det at gøre. Jeg har selvfølgelig først forsøgt at find... -
Mekanisk energi - Fysik eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg har trukket et emne der hedder "Mekanisk Energi: Du skal undervejs inddrage bevægelse omkring jordens overflade under påvirkning af jordens tyngdekraft". Jeg har undervejs i min præsentation tænkt mig at komme ind på definitionen af mekanisk energi (Emek=Epot+Ekin) ... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Studieportalen, jeg har trukket "kærlighed på godt og ondt -novelle" og vil høre om det er nogen der har noget godt materiale til emnet ? -
Eksame fysik, HJÆLP:S
ForumindlægHej venner.. Jeg skal til optagelsesprøve imorgen og er mega nervøs især fordi jeg skal op i fysik. Hvad er det jeg kan støde på jeg skal op i mundtlig men tror ikk jeg skal lave forsøg.. nogen som kan hjælpe mig please? :s Og så kan i jo regne ud at jeg går i 9klasse -
HF-eksamen, maj 1997
ForumindlægVed et stort motionsløb gennemførte 5000 løbere. Tabellen nedenfor angiver for nogle opnåede tider, hvilken placering den pågældende tid gav. Tid i min. | 40 50 60 70 80 90 120 150 180 Placering | 7 276 1669 3210 4093 4492 4896 4974 ... -
Biologi eksamen Maj 2008
ForumindlægEr der nogen der har været oppe i denne eksamensopgave som ligger inde med den? kunne godt lige tænke mig at se en igennem da jeg har lidt problemer med opgave 2.
