Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 12901 til 12920 af 24089
  • Dansk

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle af jer der kender digtet "Regvejrsdag i november", hvis ja hvad handler den så helt om, og hvordan er digtet opbygget. Men er der nogle af jer der har en analyse om den?
  • Engelsk tider

    Forumindlæg
    Hej jeg er stødt på et problem. Jeg skal analysere en tekst i engelsk, hvad gør det når teksten er skrevet i flere tider?
  • Nogen der kan hjælpe?:I

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen hvor jeg skal analyser et billede, men udover det skal jeg også præsenterer en kunstner og læse noget op, er det så vigtigt at min billedanalyse er meget grundig?(:
  • Novelle

    Forumindlæg
    Jeg er er igang med at analysere novellen 'det bliver regnvejr' og er nået til genre: Hvad skal jeg skrive? er det, det samme som tema?
  • Socialhistorisk/Ideologikritisk metode - fakultet?

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal analysere en novelle (The Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde) og skal analysere teksten ud dens relation til den tid den var skrevet i. - Så jeg vil benytte Socialhistorisk/Ideologikritisk metode. Mine emner er Engelsk og Samfundsfag - men hvilket fakultet ligger denne anal...
  • Religion - disposition

    Forumindlæg
    Hej studi. Mht. når man skal analysere en tekst i religion, vil det der trække ned at kigge i sin disposition med baggrundsstoffet?
  • moraler...

    Forumindlæg
    hej :) har i nogle gode hjemmesider med en masse moraler, som kan bruges i analyser af noveller, eventyr og romaner? eller har i selv nogle moraler som er nemme at forstå? mange tak :)
  • Religion - HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej studi. Mht. når man skal analysere en tekst i religion, vil det der trække ned at kigge i sin disposition med baggrundsstoffet?
  • Kortfilm

    Forumindlæg
    Nogen der har analyseret Kortfilmen "Irmelin"? Mangler noget inspiration, til mit oplæg. :D
  • Kortfilm - Udenfor

    Forumindlæg
    Hej :D Nogen af jer som har analyseret kortfilmen ,,Udenfor'' af Hans Fabian Wullenweber! Hvis ja, må i endelig svare! ;) Wisshnem =)
  • gern, aber wo

    Forumindlæg
    nogle der har en analyse af teksen "gern, aber wo"?? teksten hører under emnet liebe.
  • Odysseus 1. sang vers 1 - 95

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvad sang 1 vers 1 - 95 handler om ? og evt. komme med en analyse med humorisk lignelser osv. ?
  • Hook, Break, Gimmick

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal analysere Apocalypse Please med Muse, men jeg kan ikke finde nogen hooks, breaks eller gimmicks. Er der nogen som kan finde noget af det? :) På forhånd tak ;)
  • Afsenderrettet - Modtagerrettet

    Forumindlæg
    Hej alle. Er i gang med at analyse et reklame billede. Skal fortælle om billedet er afsenderrettet eller modtagerrettet. Nogen der kan komme med en forklaring på hvad afsenderrettet og modtagerrettet er? Mange tak !
  • Iagttagelser fra vita andersen

    Forumindlæg
    HJÆÆÆÆLP! jeg skal snart om i "iagttagelser fra Vita Andersen - og ville virkelig gerne have lidt hjælp :/ er der ikke andre der har lavet en analyse jeg kan blive inspireret af?
  • Eng Mdt

    Forumindlæg
    HEj Alle Jeg trak idag American Identity, og i bilaget er der en sang som jeg skal analysere. Er der nogen der ved hvordan jeg skal gribe det an? :D
  • "A Hanging" af George Orwell

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogle der sidder inde med an analyse af "A Hanging"?.. Eller noget hjælp til fortolkning ville være skønt..
  • Iliaden

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er ved at læse op til oldtdidskundskabs eksamen, og er meget i tvivl om hvordan jeg skal analysere sangene i iliaden. Håber der er nogle der kan hjælpe. Tak.
  • Socialpsykologi

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har været oppe og trække mit eksamensspørgsmål i dag - socialpsykologi Er der nogen, der kan forklare mig hvordan man analyserer tekster inden for det? Knuuser (:
  • Hjælp til mediefag

    Forumindlæg
    Er der nogen , der kan hjælp mig med at analysere Filmen Kill bill vol.2? Jeg skal til mediefag eksamen og har bruge for den! Plez Hjælp!!!:(