Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 13001 til 13020 af 24089
-
perspektivering
ForumindlægNogle som har lavet en analyse af "Agnete og Havmanden" til mundlig dansk eksamen 9.klasse? Og nogle som har nogle idéer til hvad man kan perspektivere den til...!? :D -
ET digt med fokus på de 3 grundeksistenser ? hjælp..
ForumindlægDet er det emne jeg har trukket til mundtlig eksamen i ddansk og skal finde et digt nu og analysere og sådan Er der nogen her som kan hjælpe mig med at finde et rigtig godt digt ?:) -
Rap (Fluen på væggen - Ufo&Yepha)
ForumindlægJeg skal analysere Ufo og yephas - fluen på væggen. Nogle ideer til gode analysemodeller/opskrift til analysering af raptekster?? -
DHO metode det haster!
ForumindlægHej folkens - skal fortælle hvilken metode jeg har brugt i dansk. Jeg har analyseret en tekst, - nogle som kan hjælpe er på bar bund -
HJÆLP TIL HJÆLP
ForumindlægHejsa! er der nogen, som har en analyse eller HVAD SOM HELST ANDET om novellen "Stilheden" Af Martha Christensen ? Den er i novellesamlingen "Arbejdsfasen" ? På forhånd tak! -
Michael kvium
ForumindlægNogen som kan hjælpe mig med at analysere dette billede af Michael Kvium. Det hedder kulturkreds. (Link)- kulturkreds kvium. -
Hjælp, nationalismen, stor opgave.
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har følgende problemformulering: Hvilken rolle spillede den Nationalistiske følelse i forbindelse med den 2. slesviske krig? Jeg har disse problemstillinger: Redegørelse: Hvorfor opblosmtrede den danske nationalfølelse i slutning af 1800-tallet? Analyse: Analyse af nationa... -
Engelsk mundtligt (Stx 3g)
ForumindlægHey :-) Jeg skal op i Engelsk studentereksamen A, den 6 Juni. Er her en som sidder med en liste over relevante termer , analyse begreber som man kan bruge i engelsk? -
Eksamen
ForumindlægNogen der for nyligt har været til musik eksamen, og/eller er klar over hvordan det helt præcist foregår?? hvad er det man skal analysere og hvor meget må man have med ind til selve den teoretiske prøve? TAK -
Snemanden af Klaus Rifbjerg
ForumindlægEr der nogle søde sjæle som, har analyse eller fortolkning om Sneemanden, skrevet af Klaus Rifbjeg. Og som så kan sende det til mig. Jeg vil ikke skrive af, men bare for noget inspiration:)) -
Citater
ForumindlægJeg har nævnt 3 citater i min analyse i synopsen. Skal jeg læse dem op til den mundtlige eksamen, eller læse nogle nye op jeg har fundet? -
hvilke metoder har jeg egentlig brugt?
Forumindlæg- jeg har læst og analyseret en række taler/tekster - jeg har undersøgt hvordan en GPS virker - jeg har lavet forsøg -
individet i centrum?
ForumindlægHej jeg skal fortælle om et tema til en analyse. og et af temaerne er overgangsfasen - individet i centrum... men forstår ikke hvad det betyder, kan nogle hjælp med at forklare hvad der menes? tak :-D -
Dansk - Sammenlign to reklamer
ForumindlægHej. Jeg skal sammenligne to reklamer. En lego reklame og en reklame fra Mattel. Jeg skal analysere en reklame fra Lego på det Europæiske marked, og så skal jeg analysere en reklame fra Mattel på det Kinesiske marked, og til sidst vurdere hvad Lego skal være opmærksom på når de skal reklamere på... -
Den grimme ælling
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med, at bruge berettermodellen til at analyse den grimme ælling? altså anslag, præsentation osv. -
Sommer og København budskab
ForumindlægHej! Er der nogen der har lavet en analyse af novellen "sommer og København" som kan fortælle mig hvad budskabet er? Kan virkelig ikke finde frem til det...Tak:) -
BUDGET KONTROL HJÆLP!!
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i virksomhedsøkonomi og har rigtig svært ved at analysere afvigelserne? nogen der kan hjælpe har vedhæftet et billede af afvigelserne -
"Den Døende Detektiv" af Leif Persson.
ForumindlægHej, jeg tænkte på om der ikke var nogen herinde, som ligger med en analyse af den svenske krimi "Den døende detektiv" af Leif Persson? Det haster! På forhånd tak! :-) -
Herman Bang - Pernille hjælp!
ForumindlægEr der nogle der har noget materiale jeg kan bruge som inspiration til en analyse og fortolkning af Herman Bangs "Pernille"??? på forhånd tak! -
EKSAMEN HJÆÆLP!
ForumindlægHej :) Jeg skal til eksamen imorgen i biologi mundtligt, som jeg har på A-niveau. Hvordan skal man opbygge sin fremlæggelse når man har 24 forberedelse? og hvordan analysere man en artikel i biologi?
