Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 13001 til 13020 af 24089
  • perspektivering

    Forumindlæg
    Nogle som har lavet en analyse af "Agnete og Havmanden" til mundlig dansk eksamen 9.klasse? Og nogle som har nogle idéer til hvad man kan perspektivere den til...!? :D
  • ET digt med fokus på de 3 grundeksistenser ? hjælp..

    Forumindlæg
    Det er det emne jeg har trukket til mundtlig eksamen i ddansk og skal finde et digt nu og analysere og sådan Er der nogen her som kan hjælpe mig med at finde et rigtig godt digt ?:)
  • Rap (Fluen på væggen - Ufo&Yepha)

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere Ufo og yephas - fluen på væggen. Nogle ideer til gode analysemodeller/opskrift til analysering af raptekster??
  • DHO metode det haster!

    Forumindlæg
    Hej folkens - skal fortælle hvilken metode jeg har brugt i dansk. Jeg har analyseret en tekst, - nogle som kan hjælpe er på bar bund
  • HJÆLP TIL HJÆLP

    Forumindlæg
    Hejsa! er der nogen, som har en analyse eller HVAD SOM HELST ANDET om novellen "Stilheden" Af Martha Christensen ? Den er i novellesamlingen "Arbejdsfasen" ? På forhånd tak!
  • Michael kvium

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe mig med at analysere dette billede af Michael Kvium. Det hedder kulturkreds. (Link)- kulturkreds kvium.
  • Hjælp, nationalismen, stor opgave.

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg har følgende problemformulering: Hvilken rolle spillede den Nationalistiske følelse i forbindelse med den 2. slesviske krig? Jeg har disse problemstillinger: Redegørelse: Hvorfor opblosmtrede den danske nationalfølelse i slutning af 1800-tallet? Analyse: Analyse af nationa...
  • Engelsk mundtligt (Stx 3g)

    Forumindlæg
    Hey :-) Jeg skal op i Engelsk studentereksamen A, den 6 Juni. Er her en som sidder med en liste over relevante termer , analyse begreber som man kan bruge i engelsk?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der for nyligt har været til musik eksamen, og/eller er klar over hvordan det helt præcist foregår?? hvad er det man skal analysere og hvor meget må man have med ind til selve den teoretiske prøve? TAK
  • Snemanden af Klaus Rifbjerg

    Forumindlæg
    Er der nogle søde sjæle som, har analyse eller fortolkning om Sneemanden, skrevet af Klaus Rifbjeg. Og som så kan sende det til mig. Jeg vil ikke skrive af, men bare for noget inspiration:))
  • Citater

    Forumindlæg
    Jeg har nævnt 3 citater i min analyse i synopsen. Skal jeg læse dem op til den mundtlige eksamen, eller læse nogle nye op jeg har fundet?
  • hvilke metoder har jeg egentlig brugt?

    Forumindlæg
    - jeg har læst og analyseret en række taler/tekster - jeg har undersøgt hvordan en GPS virker - jeg har lavet forsøg
  • individet i centrum?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal fortælle om et tema til en analyse. og et af temaerne er overgangsfasen - individet i centrum... men forstår ikke hvad det betyder, kan nogle hjælp med at forklare hvad der menes? tak :-D
  • Dansk - Sammenlign to reklamer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal sammenligne to reklamer. En lego reklame og en reklame fra Mattel. Jeg skal analysere en reklame fra Lego på det Europæiske marked, og så skal jeg analysere en reklame fra Mattel på det Kinesiske marked, og til sidst vurdere hvad Lego skal være opmærksom på når de skal reklamere på...
  • Den grimme ælling

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe med, at bruge berettermodellen til at analyse den grimme ælling? altså anslag, præsentation osv.
  • Sommer og København budskab

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der har lavet en analyse af novellen "sommer og København" som kan fortælle mig hvad budskabet er? Kan virkelig ikke finde frem til det...Tak:)
  • BUDGET KONTROL HJÆLP!!

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen i virksomhedsøkonomi og har rigtig svært ved at analysere afvigelserne? nogen der kan hjælpe har vedhæftet et billede af afvigelserne
  • "Den Døende Detektiv" af Leif Persson.

    Forumindlæg
    Hej, jeg tænkte på om der ikke var nogen herinde, som ligger med en analyse af den svenske krimi "Den døende detektiv" af Leif Persson? Det haster! På forhånd tak! :-)
  • Herman Bang - Pernille hjælp!

    Forumindlæg
    Er der nogle der har noget materiale jeg kan bruge som inspiration til en analyse og fortolkning af Herman Bangs "Pernille"??? på forhånd tak!
  • EKSAMEN HJÆÆLP!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til eksamen imorgen i biologi mundtligt, som jeg har på A-niveau. Hvordan skal man opbygge sin fremlæggelse når man har 24 forberedelse? og hvordan analysere man en artikel i biologi?