Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 13061 til 13080 af 176853
-
Fransk eksamen
ForumindlægHej jeg har eksamen imorgen i fransk. Og vil gerne øve mig for alvor, ved bare ikke om der er noget der hedder FSA fransk lytte prøve? Vil ihvertfald gerne havde et link hvor man kan finde FSA fransk prøver fra 2007-2011 hvis det er muligt? Det skal være til 9... -
Hjælp til mundt. eksamen
Forumindlægjeg skal til mundtlig eksamen onsdag, og trækker altså oplægget tirsdag...så jeg vil høre om der var nogen der var gode til spansk der kunne hjælpe mig i et par timer tirsdag..der er selvf. betaling. jeg bor i århus, så hvis du kunne tænke dig at tjene lidt lette penge tirsdag så giv lige lyd på ... -
eksamen - kærlighed;
Forumindlæghej. jeg skal om ikke længe op i mundtlig eksamen om kærlighed, så vil jeg ind under emnet "fatima & saret" da jeg har om kærlighed i islam, osv. hvordan kan jeg fortælle det? jeg er meget nærvøs. jeg aner bare ikke hvad jeg skal starte med at sige, når jeg skal begynde med at fortæll... -
EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej derude jeg står og mangler noter til min mundtlig matematik eksamen i morgen. Mine egne noter er nemlig ik så gode. Det drejer sig om matematik på andet år i gymnasiet på b-niveau! Kan nogen give links til noter eller evt. sende. Det ville være så lækkert. Vh. Niels :) -
Eksame retskrivning
ForumindlægHej folkens, nogle der ved hvor jeg kan finde de tideligere retskrivningsprøver i eksamen gerne 16,17. Har hørt man har ændret på prøven, end de forgangene år. Da vi tager vores "prøver på clio online" så tror jeg nemlig de er anderledes. Eller i kan muligvis bare fortælle mig, hvordan... -
Hjæælp til historie eksamen
ForumindlægHejj , jeg skal til historieeksamen i næste uge, tirsdag d. 15. Det er 24 timers eksamen og vil vildt gern have hjælp af en uni-studerende til at forberede mine problemstillinger og hjælpe mig med hva jeg skal sige til hver kilde ? Eventuelt en faglig stærk person i historie, der vil mod betaling... -
Historie Eksamen
ForumindlægHej alle 3'gere :) Min sidste eksame er Historie og jeg vil gerne slutte med topkarakter, så jeg tænkte på om jeg ikke kunne få nogle råd fra dem, der allerede har været oppe i historie? Hvordan opstillede i jeres fremlæggelse og hvad blev der diskuteret? Evt. kunne det være godt at se nogle ... -
Oldtidskunstskab eksamen?
ForumindlægHeey skal snart op i oldtidskunstskab og har læst mig frem til at det er vigtigt at gå i dybden med den side tekst man får til eksamen. Men er der nogen der ved hvad man skal kigge efter helt præcist? Altså f.eks. ved jeg man kan sige lidt om prydadejktiver, men hvad skal man ellers ind på? Mh... -
HISTORIE EKSAMEN
ForumindlægHej. Jeg skal til historie eksamen i morgen, og har trukket emnet USA før borgerkrigen. Bilagene lægger meget op til, hvad der forårsagede borgerkrigen med fokus på Abraham Lincolns tiltrædelsestale, og South Carolinas erklæring om udtræden af unionen. Jeg har derfor overvejet om min problemstill... -
Eksamen - Tekst
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til eksamen i mundtlig dansk om en måned. Jeg trak emnet "Fremtiden i dag og i morgen" , hvor jeg har frit valg, om hvorvidt jeg vælger en artikel, novelle eller kortfilm osv. Dog skal jeg perspektivere, hvad end jeg vælger til "De Hvide Mænd". Er der ... -
Hjælp til geografi eksamen.
Forumindlæghey :-) jeg skal op til eksamen i geografi imorgen (Ondsdag) og jeg ville lige træne lidt geografi, jeg må nok indrømme at geografi ikke er min stærke side, så jeg vil gerne træne det lidt mere. jeg håber på at der er nogen der har nogle gode hjemmesider med nogle gode opgaver. :-) -
EKSAMEN IMORGEN.. HJÆLP!!
ForumindlægHej Folkens. Eksamen presser på, og er nu blevet rigtig usikker på nogle ting. Gør rede for de vigtigste dele i en bakteriecelle, plantecelle og dyrecelle. Angiv funktionen af: cellekernen, grønkorn, mitochondrier, cellemembran. OG i hvilken forbindelse laver DNA en kopi af sig selv? ... -
Eksamen, Hjælpppppppppp
ForumindlægHej til Alle. I morgen har jeg eksam i engelsk. Man kan læse teksten via den link: http://www.facebook.com/l/tAQHZQHGwAQHtVBxi-L-pI0djZEbRlBhOULSGJvyzJe_9gw/shereenpandit.bookslive.co.za/blog/2008/03/18/she-shall-not-be-moved/ Ved nogen om, hvis the story is chronological eller? Hvad er... -
AT eksamen
ForumindlægSå vidt jeg har forstået må man ikke læse op og helst ikke kigge på sit talepapir til AT-eksamen, men hvad så med, når man skal underbygge sin analyse + fortolkning med citater - hvad gør man så? Jeg kan jo ikke lære udenad, hvor det hele står, så er det ikke ok, at man lige kigger i sit talepa... -
To tekster til eksamen?
Forumindlæghey venner. jeg har lige trukket en tekst til min mundtlige tysk eksamen, b, stx. Temaet er 2. verdenskrig, og så er der to tekster, Kurt Kister: Trotzdem og Klaus Kordon: Allemagne. Skal jeg lave analyse af dem begge to, eller kun den ene? flere steder står der man skal analysere TEK... -
Biologi eksamen hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg skriver angående hjælp til biologi B eksamen. Jeg skal trække et emne mandag d. 24 og har derefter 24 timer til at udarbejde en fremlæggelse på baggrund af vedlagte bilag. Biologi er desværre ikke 'mit' fag og håber derfor på lidt hjælp til forståelsen af vedlagte bilag ... -
til eksamen imorgen ..
ForumindlægHeeeej alle sammen , er der nogle der kan hjælpe mig sidder og kæmper med min opgave til eksamen imorgen .... HJÆÆÆÆLP MIG ! det handler om Politik . straffeloven unge og Krimminalitet .. 1 HVAD ER STRAFFELOVEN ? 2. KAN MAN OVERTRÆDE ANDRE LOVE ? 3 HÆVN ELLER RESOCIALISERING Håber der... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej alle. Som I alle ved, er der snart eksamner. Jeg har idag fået til opgave, at tænke over, hvilket selv valgt emne jeg vil holde foredrag om i 5 min.. Og mit problem er så... Jeg er blank.. Jeg ved simpelthen ikk, hvilket emne eller person jeg skal fortælle om. er der nogle som har nogle gode ... -
Hjælp - NG eksamen!
ForumindlægHej Alle Jeg har fået mit emne til min ng-eksamen og den lyder sådan her: Vil jordkloden bliver overbefolket? Fokus punkter: Naturgrundlag, klima, befolkningsfordeling, befolkningsvækst og fødevareforsyning. Mine spørgsmål til jer: HVad er naturgrundlag? Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte? e... -
Hjælp - Ng eksamen!
ForumindlægHej Alle Jeg har fået mit emne til min ng-eksamen og den lyder sådan her: Vil jordkloden bliver overbefolket? Fokus punkter: Naturgrundlag, klima, befolkningsfordeling, befolkningsvækst og fødevareforsyning. Mine spørgsmål til jer: HVad er naturgrundlag? Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte? e...
