Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 13361 til 13380 af 176853
-
Historie eksamen
ForumindlægJeg skal til historieeksamen d. 22. som afsluttende fag. Jeg har dog lidt problemer med det fag. Vi har haft en utrolig dårlig lærer, så næsten al læsning og forståelse står man selv for - også i timerne. Men det er der jo ikke noget at gøre ved. Jeg er bare mere interesseret i at vide hvordan m... -
Eksamen i Naturgeografi
ForumindlægHej. Jeg har trukket overenmnet Global opvarmning til 24 timers eksamen i naturgeografi. Min problemstilling lyder således: Global opvarmning opfattes som en af vor tids største udfordringer. - Redegør for teorierne bag og diskuter nogle konsekvenser af glbal opvarmning. - Diskuter muligheder for... -
biologi eksamen
ForumindlægHej, Jeg har lige trukket i biologi hvor jeg har 24 timers eksamen. Det overordenede emne er gødning, herunder skal jeg diskutere hvordan man gøder rismarker optimalt, både i forhold til naturen og i forhold til landmandne, billigt og klimavenligt. Jeg har fået to figurer om begreænsede faktorer ... -
Hjælp til biologi eksamen HASTER !!!
ForumindlægHej :) Jeg skal til biologi mundtlig eksamen i morgen og jeg har problemer med en af opgaverne, så jeg håber at der er nogle begavede mennesker derude som lige kan give sig tid til at hjælpe mig ! Opgaven lyder således, at jeg skal forklare hvordan man kan undersøge, om en person har været infice... -
Dansk eksamen
ForumindlægHej:) Jeg skal op til dansk eksamen her imorgen tidlig, og sidder lige og kæmper med det sidste. Jeg har trukket fordybelsesområdet Den Moderne Ungdomslitteratur. Jeg mangler at få fortalt til det punkt hvor jeg fortæller lynhurtig om mit fordybelsesområde i generalt. Men jeg er helt lost, ... -
Oldtidskundskab eksamen
ForumindlægHejjjj Jeg skal til Oldtidskundskab c eksamen på tirsdag og er helt lost. Altså legit har haft lyst til at græde i de sidste par dage og ved ikke hvordan jeg skal komme igennem det. Føler der er så mange begreber man skal holde styr på og faget giver slet ikke mening for mig. Er der nogen som k... -
NV-eksamen
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal snart op til NV-eksamen, med overemnet svampe som problemer. Dét jeg er i tvivl om er hvordan man starter sin fremlæggelse (skal vare højst 5 minutter) eller hvordan man starter med at fortælle de ting man gerne vil snakke om. Er der nogle der kan gve mig nogle gode r... -
AT - eksamen
ForumindlægHej Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at læse min synopsis igennem og fortælle hvad jeg mangler og hvorfor den ikke er god. Jeg skal nemlig op til AT eksamen i næste uge, det vil virkelig være en stor hjælp den er heller ikke særlig lang ;) Jeg er nemlig i tvivl om hvad jeg mangler, men se... -
Innovation - eksamen
ForumindlægHej :-) Min gruppe og jeg står og skal til eksamen i innovation. Vi har jo lavet vores projekt som skal forsvares. Kan det virkelig passe, at man i gruppen ikke må vælge det samme fokusområde at fremlægge om?? Er der andre derude der skal op i innovation som har fået denne information? Jeg syne... -
hjælp til AT eksamen!!!
ForumindlægHej alle Jeg sidder her og igang med at justere min AT fremlæggelse - Eksamen 3.g Jeg har om selviscenesættelse i det moderne samfund og hvordan moderne teknologi anvendes hertil. På nuværende tidspunkt har jeg inddraget Sigmund Freud og Christopher Lasch i et afsnit om narcisisme. Har i noge... -
Tysk eksam
ForumindlægHej alle sammen jeg har brug for en kærlig hånd til en tysk eksam. jeg skal trække opg på mandag kl 8. jeg vil spørger om der er en der ude som er virkelig god til tysk der kan hjælpe mig med at skrive en referat på mandag af den tysk tekst som jeg skal trække. personen som kan hjælpe vil få en ... -
Matematik eksamen
ForumindlægHej alle sammen! Her den 21 skal jeg op i stx matematik på c niveau, og lige nu sidder jeg bare og læser, men jeg er ved at blive nervøs for selve eksamen, for jeg ved ikke hvordan det foregår. Jeg ved jeg trækker et nummer og for en ting jeg skal bevise og så 24 min foreberedelse, men jeg ved... -
eksamen: hjælp til synopsis
Forumindlæghej jeg har trukket eksamens tekts som jeg nu har 24 timers forberedelse. jeg trak emnet om "fra kold krig til kultursammenstød" jeg undrede mig bare, når jeg skal til at lave min synopsis, skal min hovedspørgsmål hedde "fra kold krig til kultursammenstød" eller skal det han... -
Tysk eksamen
ForumindlægHej tænkte på om der er nogen der kan fortælle mig hvordan jeg skal forberede mig til en eksamen i denne tekst http://www.zeit.de/2009/51/C-Tuerken Det er et interview og går under emnet "Ausländer In Deutschland" Da det er et interview kan jeg ikke rigtig analysere og fortolke det som ... -
Eksamen imorgen!!
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen i fysik hvor jeg blandt andet skal snakke om nogle væsentlige kilder til energiforsyning i DK og på globalt plan, herunder vedvarende energikilder og kerneenergi. Fx. er kul, gas og olie jo væsentlige kilder til Energiforsyning i Danmark. Men hvad er det så på globalt... -
Eksamen i IØ
ForumindlægHej! :) I morgen tidlig skal jeg op i mundtlig eksamen i international økonomi B på HHX. Dette er en 24-timers prøve og jeg sidder derfor nu med et "langt" kompendium med tekster og diverse modeller af regnskab, grafer og tabeller. Emnet jeg har trukket hedder "Introduktion t... -
Design eksamen
ForumindlægHej! Jeg ved jeg opretter spørgsmålet under billedekunst, men der er ikke en til design? Så jeg håber der er nogen der kan hjælpe alligevel. Jeg skal til Design eksamen på onsdag, hvor jeg skal presentere to kendte værker (i mit tilfælde, grafisk design og arkitektur). Jeg har lidt problemer, m... -
KS eksamen
ForumindlægHej. Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe min Ks eksamen an. Jeg føler mest for at lave en powerpoint præsentation, men vores lærer mener det skal bruges med omtanke. Hvis jeg ikke laver en powerpoint skal jeg jo have talepapir med ind som bliver på 3-4 sider.. Det synes jeg er for meget.. ... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg er ved at forberede mig til min mundtlige eksamen, men der er et af spørgsmålene, jeg er i tvivl om, da jeg ikke ved, hvordan min lærer vil have, at jeg skal redegøre for det. Spørgsmålet lyder: Der ønskes en kort redegørelse af cosinus, sinus og tangens. Jeg har skrevet det sådan s... -
hjæælp! Eksamens spørgsmål!!
ForumindlægEr der en der er super god til økosystemer?? Kan I hjælpe mig med disse eksamens spørgsmål??? Skitsere hvilke strækninger en å kan inddeles i, samt beskrive hvilke organismer der er karakteristiske for strækningerne - Kom herunder ind på de biotiske og abiotiske forhold. Redegøre for forholden...
