Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 13621 til 13640 af 60468
-
Rette engelsk tekst
ForumindlægJeg har kigget min engelske tekst igennem flere gange for fejl og synes at det ser rigtigt ud. Nogen der gider at kigge den igennem? ---------------------------------------- Law politics in USA and Denmark in connection with the topic “Living differently” Introduction USA has in many ways a g... -
Noter til mundtlig eksamen biologi C
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivl om hvilke noter, man må tage med til eksamen i biologi C. Må man godt tage noter, man har skrevet i forvejen, ind i eksamensrummet eller må man kun tage de noter med, som man har nået at skrive i forberedelsestiden? -
Nyt materiale til AT inden eksamen!!!
ForumindlægHej jeg er kommet i den situation at jeg ikke har fundet noget nyt materiale til min AT-eksamen imorgen Det skal lige siges at jeg har om "Pesten i europa" PLEASE JEG BER' JER HJÆLP!!! -
Fransk Eksamen - Gloser til billede-del
ForumindlægHej! Er der tilfældigvis nogle der ligger inde med nogle standart sætninger el. lign. der kan bruges til fransk eksamen til billede ? Fx. A droit il y a ... Så må det meget gerne sendes til mig på mail eller smidde det ind her: [email protected] -
Eksamen Folkeskolen - Naturfaglig Prøve - Forsøg
ForumindlægHej. Vi skal til eksamen om noget tid og jeg mangler et forsøg til mit emne Vejr og Klima. Mine hovedpunkter er hvordan klimaet påvirker os. Nogen der har en god idé til et forsøg? Uddyber gerne. Tak! -
Eksamen Folkeskolen - Naturfaglig Prøve - Forsøg
ForumindlægHej. Vi skal til eksamen om noget tid og jeg mangler et forsøg til mit emne Vejr og Klima. Mine hovedpunkter er hvordan klimaet påvirker os. Nogen der har en god idé til et forsøg? Uddyber gerne. Tak! (Har oprettet 2 gange pga. kategori) -
Underemne til "human rights" engelsk mundtlig prøve
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp med at finde et underemne til human rights engelsk mundtlig prøve. -
Sælger bøger til Engelsk Almen på Aalborg Universitet
ForumindlægJeg sælger bøger anvendt på 1. og 2. semester på Engelsk almen på Aalborg Universitet. De er så gode som nye. hvis i vil vide mere send en E-mail til [email protected] -
eksamen - forberedelse mm.
ForumindlægHej allesammen! Jeg sidder og forbereder mig til religionseksamen, og tænker over hvordan man bedst gør det. Lige nu er jeg i gang med at læse pensum, men tænke på om man kan laver en slags dispotion for hvert emne. Sådan at man har styr på det, inden forberedelsestiden. Det lyder jo enkelt, men ... -
At lukke sin eksamen
ForumindlægJeg har en HF-eksamen eller snarere jeg har næsten en HF-eksamen. Jeg mangler nemlig et enkelt c-fag(psykologi) Jeg har fået at vide at man kan tage de andre eksamener om, så længe det afsluttes på samme tid som det manglende c-fag. Mit spørgsmål lyder: Det betyder vel at eksempelvis KU ikke &quo... -
Eksamen bioC råd
ForumindlægSagen er den at jeg skal op i biologi om et par dage. Jeg har læst (og forstået) pensum, og lavet dispositioner til alle spørgsmålene. Men mit spørgsmål er så hvordan jeg scorer en høj karakter til eksamen? Nogen der har været til eksamen i bioC der har nogle råd? -
Musik C eksamen, hvordan?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder her og skal til musik c eksamen her om ca 1 uge. Jeg er meget i tvivl om hvad det går ud på, vi har fået meget dårlig information. Nogen der evt kunne beskrive forløbet af en hel musik c eksamen? Evt. hvad krav der bliver stillet.? Mvh. Casper -
Historie eksamen imorgen!!! hjælp
ForumindlægHej hej :) jeg sidder med min sidste eksamen lige nu, en 24-timers Historie A eksamen.. Der er meget forvirring i min klasse om hvor vidt man skal lave en synopsis eller en disposition, så hvis der er nogle der ved det må i meget gerne lige sige til.. tak tak -
fsa terminsprøve
ForumindlægHeey er der nogen der har været op i terminsprøve den som hedder 2010 , har ik brug for den der hedder 2009 osv .. men 2010 for jeg er meget nervøs og ville vide i tysk og dansk og engelsk skriftligt hvad der er vi kan skrive om !!! HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP PLEAAAAAAAAASE !!!! :'( -
Robert Fischer - skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle jeg har været til tysk eksamen idag, så tænkte på om nogen har lyst til at kigge den igennem og give en uforpligtet karakter? ;) 2. Schreibe über Robert Fischer und seine ersten Monate als Auslandsstudenten in New York. Die Geschichte „Robert Fischer“ die im Jahr 2007 geschri... -
Valgl af kortfilm til min eksamen
ForumindlægHej allesammen Jeg har trukket kortfilm til min eksamen, og jeg har ingen ide om hvad jeg kan/skal vælge af kortfilm. I undervisningen har vi set Under bæltestedet og Gråvejr, som jo også er dem jeg skal perspektivere til. Jeg er på totalt bar bund, så alle bud tages imod med åbne arme! På for... -
Hjælp, eksamen d. 15/1!. Det haster
ForumindlægHej SP. Jeg skal i eksamen d. 15. så har jeg brug for hjælp.. Er hat til fysik/kemi Jeg skal følgende komme op i ( måske ) ________________________ Fotosyntese Alkohol Radioaktivitet Magnetisme Syrer og baser, salt ___________________ Så hvis der er nogen, der vil forklare om disse ting. Og h... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej peeps! Tænkte på; hvis jeg nu trækker en tekst til den mundtlige eksamen fra romantismen, hvordan ved jeg så at det er fra romantismen???? Jeg mener, det kan vel være svært helt præcist at sige hvilken litterær tid teksten kommer fra? og det ville jo være katastrofalt hvis man gav teks... -
DISPOSITION TIL MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHar fået at vide at det er en god ide at lave en disposition til mundtlig eksamen. Hvordan skriver man en? og hvordan skal den "fremlægges" for lærer og censor? hvordan ville i definere en GOD indledning, til fx en novelle analyse? Vær sød at giv nogle eksempler hvis i kan det :) -
EKSAMEN IDRÆT! SPØRGSMÅL!
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i idræt. Vil høre om nogen kan hjælpe mig med at finde information om følgende: 1. Højdespring teknik og konsekvens af forkert teknik 2. 100m løb teknik 3. Slagteknik i badminton, hvordan de forskellige slag laves -Og så opvarmning til badminton og atletik! På forhånd tak
