Søgning på: historie noter stx. Resultater: 13861 til 13880 af 33650
-
Lærling og svend på københavnske maskinfabrikker omkring 1890
ForumindlægNogle der har noter til kilden Lærling og svend på københavnske maskinfabrikker omkring 1890 fra bogen Det industrielle Danmark?? :) -
wiedersehen mit vater - hjælp!
ForumindlægEr der nogle af jer som har gode noter stående til wiedersehen mit vater skrevet af Isolde Heyne?? Eller en oversættelse, forsår intet af teksten.. -
Elektrolyse af NaCl + H20
ForumindlægJeg kan ikke finde min noter om opstilling af forsøget med elektrolyse af NaCl og H20. Hvor meget kogesalt skal bruges til opløsningen, hvis det 100 ml vand? -
Fordøjelse ?
ForumindlægHej Har lidt problemer med hvilke enzymer der virker hvor i fordøjelsessystemet. Jeg har skrevet et i mine noter (fra tavlen), noget andet står i min bog og noget helt tredje på nettet :S Mund: Spytamylase Maven: Har skrevet trypsin i mine noter, men bogen siger pepsin? Tolvfingertarmen: Bugspy... -
Hej jeg vil gerne spørge om nogen har skrevet en stil om POPP UND MINGEL??
Forumindlæghej :)kan nogen hjælpe mig måske med nogle noter eller en stil om popp und mingel? tysk er ikki mit speciale :(! -
SRO!
Forumindlægnogle der har nogle noter ang. SRO,? fx med hvordan man kan skrive den, hvordan layoutet skal være, ens konklusion osv.... ;) -
SRO!
Forumindlægnogle der har nogle noter ang. SRO,? fx med hvordan man kan skrive den, hvordan layoutet skal være, ens konklusion osv.... ;) -
sso
Forumindlæghej! \njeg ville høre om der er nogen som der har nogle noter eller andet til herman bang og "håbløse slægter"? det er til min 3gs opgave!! på forhånd tak! -
aflæsning af H1-NMR spektrum
Forumindlæghjælp!!! kan ikke finde ud af at aflæse det her spektrum... vil gerne vide hvordan jeg gør ?? har læst alt i min bog og noter og forstår det simpelthen ikke !! -
Benny Andersen: Et lykkeligt menneske
ForumindlægHej er der nogle der har noter eller skrevet opgave om "Et lykkeligt menneske", som er skrevet af Benny AndersenTak på forhånd -
Rundt om Selma
ForumindlægHey ville spørge om der var nogle der havde noter til "Rundt om Selma" som er skrevet af Leif PanduroTak på forhånd -
Græske Historikere
ForumindlægHey ville lige spørge om der var nogle som havde noter til "Græske Historikere" bogen som er udvalgt og oversat af A.KragelundTak på forhånd -
Biologiprøve
ForumindlægHej! jeg skal prøve en skriftlig prøveeksamen i biologi, og ville bare høre om en af jer har prøvet sådan en? kunne virkelig godt bruge nogle gode noter, og emne som kunne være med i prøven. på forhånd tak! -
Kloning
ForumindlægHejEr der nogen der har noter eller rapporter om kloning liggende?Hvis der er, vil jeg blive virkelig glad hvis jeg må kigg epå dem.På forhånd tak -
Haster!
ForumindlægHey er der ingen der har noter til den "nye" grundlov der blev grundlagt i 1953 i DKHåber i kan svare så hurtigt som muligt.Tak på forhånd -
Biologi: præantal diagnostik efter implantation
ForumindlægHej. Er der mon nogen som har noter eller har skrevet opgave om: præantal diagnostik efter implantation, i Biologi og som har mulighed for at hjælpe?? -
1. verdenskrig og 2. verdenskrig..
ForumindlægEr der nogle, der har nogle noter til disse to emner. Så skriv lige i min indbakke, så jeg kan få sendt min email (: -
Ligheder Mitose-meiose
ForumindlægEr der nogen, som kan forklarer mig hvilke ligheder melle Mitose og meiose. Har læst i min bog osv, men kan not understand! -
I have a dream - Martin Luther King
ForumindlægHej med jer. Nogle som har noter om I have a dream? Det kunne være hvad som helst, f.eks. Opgaver eller noget lignende. Skal bruge det imorgen. Tak for hjælpen. -
Azorubins kemiske opbygning (farvestof)
ForumindlægJeg er i tvivl om hvad det betyder at jeg skal redegøre for det azorubins kemiske opbygning. Er der nogle som har nogle noter, en aflevering om dette eller kender et link til dette vil være dejligt
