Søgning på: historie noter stx. Resultater: 13901 til 13920 af 33650
-
sorte blomst
ForumindlægHJÆLP..!Er der nogle der ligger inde med noter af digtet "Sorte Blomst" af Sophus Clausen?-På forhånd tak -
hjælp Danmark 1500 tallet,
Forumindlæghej.Er der nogen som måske har nogle noter til danmark i 1500-1600tallet muligvis også i 1200-1300tallet?tak på forhånd rosa -
Giddens & Bourdieu - Social arv
ForumindlægHej! Er der tilfældigvis nogen herinde der har gode noter til Giddens & Bourdieu med henblik på den sociale arv? Eller bare generelt om social arv? -
en flink dreng
Forumindlæger her nogen som har noter til en flink dren, af tove ditlevsen, eller varmedunken af Benny andersen, eller bare teksten til høstgildet af martin a. nexø? -
figurer
Forumindlæghejer der en der har noter til figurerne i bøgerne "Genetik og gen-etik" og "Fysiologi - kroppens funktioner"? -
Berlin
ForumindlægNogle der kender noget til teksten Berlin 1947, Rut Brandt. ?Noter, guldkorn etc... Ville være en STOR hjælp:0) -
Samtidshistorie
ForumindlægHeey alle sammen, ville lige høre om der er nogen der har nogle gode noter til samtidshistore niveau b???mange tak på forhåndmvh cfc4ever -
Kikuyu...
ForumindlægDer er vel ikke tilfældigvis nogen der sidder inde med nogle gode noter om kikuyu-folket??? Det ku nemlig være en super hjælp for mig... -
Datalogi
ForumindlægHej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika -
årsprøve??
Forumindlæger der nogen som har læst "Das Blaugeschlagene" ?? for jeg skal til årsprøve i den, og forstår den ikk... og kunne rigtig godt bruge nogle gode noter -
Romerriget
ForumindlægVille bare høre om der var nogen der havde nogle noter til det her emne må meget gerne komme ind på en redegørelse for det politiske og sociale system i Romerriget -
Den nye verden
ForumindlægEr der nogen der har nogle noter til bogen "Den nye verden" jeg evt. må låne/få?! -
Den nye verdens orden
ForumindlægHej er her nogen der har nogen noter om den nye verdens orden efter den kolde krig, jeg skal op i morgen tidlig så er lidt i krise -
Dead As They Come
ForumindlægHeej!!Er der nogen der har læst "Dead As They Come" -og har nogle gode noter?? -
Haster!!
ForumindlægHej med jer Er der nogle af jer som har noter eller en opgaver om terrorisme i den internationale verdensorden i dag?? I må have en god aften -
das verbotene Zimmer
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter. -
Aboriginals
ForumindlægNogen der har noter til religions emnet Aboriginals?Vi er igang med bogen: Mennesket og Myten (Religion og virkelighedsopfattelsen i det nordlige Australien).På forhånd tak -
Nodepapir
ForumindlægNogen som kender et sted hvor man kan plotte sine noderne ind i et noderpapir, online.... skal nemlig bruge det til min Noter... -
autolyse! hjælp
Forumindlæger der nogen der kan forklare hvad autolyse er? har i mine noter skrevet at det bare er en reaktion vand selv danner H2O --> H+ + OH- -
Denn wovon lebt der Mensch.
ForumindlægNogle som er heldige ejer af gode noter til teksten 'wovon lebt der mensch'? På forhånd tak.
