Søgning på: historie noter stx. Resultater: 13941 til 13960 af 33650
-
Barokken - Synet op gud
ForumindlægHey er der nogle der kan hjælpe ? Skal fremlægge om SYNET PÅ GUD OG RELIGION i Baroktiden. Nogle har noter eller opgaver om Det ? Tak på frhånd :) -
Peters jul
ForumindlægKære alle Jeg søger noter, analyser etc. om Peters Jul. Den skal indgå i min SSO, så hjælp påskønnes virkelig. På forhånd tak, Anne -
Ireland
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med noter om Irland? Både på dansk og engelsk.. Alt kan bruges.. Skriv hvis du har (; -
SSO - Erling Jepsen ( Kunsten at græde i kor og Med Venlig Deltagelse)
ForumindlægHej skal til at skrive SSO om de to bøger. Ville bare spørge om nogen havde lavet noget analyse om de to bøger eller evt. om nogen der noter om de bøger? -
Porters Diamant
ForumindlægHej, er der nogen som har nogle noter eller kan forklare elementerne i "Porter Diamond"? mange tak på forhånd cfc4ever -
"Tea with the birds"
ForumindlægHar fået denne tekst opgivet til eksamen,hvis nogle har lavet en opgave eller har noter til denne novelle vil jeg være mig taknemmelig. -
Fay Weldon
ForumindlægHejza En der ligge inde med nogle noter, referat/resume eller lign. af Fay Weldons novelle "Bretages" som de vil dele med mig? -
Eyjafjallajökull
ForumindlægHej, Er der nogle, der har haft emne om Eyjafjalljökull, har nogle noter, brugbare filer mv.? Kh. Christina -
Kort hjælp
ForumindlægEngelsk hjælp. Jeg har en disposition og min noter til det jeg skal sige, er der nogen der gider og rette den? Please :) -
Religionspsykologi/Jung?!
ForumindlægHej alle :) Der skulle vel ikke være nogen derude, som har nogle religionspsykologi noter omhandlende Jung??? Har virkelig brug for hjælp!! Hilsen Cecilie -
fysik/kemi test om syre baser!?
ForumindlægHej, jeg skal have en test om syre og baser. Jeg går i 9.klasse, så det er fra s. 6-21. Nogen der har gode noter omkring de sider? (: -
Giver løn hjælp med Engelsk.!
ForumindlægHej, Jeg giver løn for det, håber der er nogen som vil hjælpe mig med Engelsk? Disposition og mine noter til eksamen. Jeg giver løn. Tak -
fysik og kemi
ForumindlægEr der nogen der har noter til de tre afsnit i Ny prisma 9 - jordens salte - jordens skatte - partikler med fart på -
Molekyleformler
ForumindlægHej, er der nogen som kender en hjemmeside eller selv har noter til molekykerformlen, altså hvad de hedder og f.eks. hvad molekylerformlen for ethanol er? På forhånd tak! -
minervamodellen
ForumindlægJeg sidder lige og skal lave en segmentanalyse og kan ikke finde nogle uddybende forklaringer på Minervamodellen. Er der nogen der kan hjælpe mig med gode links eller noter? Det ville være en stor hjælp - tak -
Ekstern regnskab
ForumindlægHej. Er der nogen der har nogle gode noter/skema og andet til ekstern regnskab eksamen - Erhvervsøkonomi, HA ? -
BIOTEK A
ForumindlægHej SP Er der nogen der kan forklare mikroorganismernes rolle i kvælstofs kredsløb? Evt noter eller rapporter ville være fantastisk. Tak -
industrialisering
Forumindlæghej allesammen :) har trukket industrialisering med særlig henblik på Dk :( og haar bare bruge for hjælp har i nogle gode noter ?? tusind tak på forhånd:) -
Det blomstrende slagsmål
ForumindlægHej, Nogle der har læst "det blomstrende slagsmål" af Tom Kristensen, som ligger inde med nogle noter dertil? :) -
Aflevering
ForumindlægNogen der vil give mig nogle råd til denne aflevering (noter tak) har vikelig svært ved den, er helt blank.. http://peecee.dk/?id=44602
