Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 14061 til 14080 af 23877
  • SSO afsætning!!

    Forumindlæg
    Er det muligt at lave en opgave der er udover det sædvanlige hvis man fx vælger at beskrive en eksport-proces i en virksomhed??Bliver det ikke nemt for beskrivende??Hvad kan analysere mht eksport??TAK!!
  • Sproligt fag, historie metoder?

    Forumindlæg
    Jeg har i min indledning, skrevet hvordan man bruger analyse metoder i historie og tysk. Men skal man også skrive om det er humanistisk, naturvidenskabeligt og samfundsfvidenskabeligt og det i indledning eller? Hvis ja, hvad er det så i tysk og historie :s?
  • Hjælp til psykologi

    Forumindlæg
    Hej mennesker! Er der nogen der ved, hvor jeg evt. kan finde informationer om "ondskabens psykologi"? Skal bruge dette i min analyse af "Lord of the Flies".. På forhånd tak :-)
  • Prag 1968 - hjælp!

    Forumindlæg
    Hej oh du hjælpsomme sjæl!Skal skrive 3.g's-opgave om foråret i Prag og har styr på det meste, men er i tvivl om, hvad der ville være oplagt at analysere på...?På forhånd mange tak.
  • Per højholt

    Forumindlæg
    Hej Jeg skriver om 60'erne. Er der nogle som ligger inde med en god analyse, af et digt, af Per højholt. Mangler inspiration og kan intet finde...:-) Hjælp
  • FALD

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ville hører om der er nogen der har læst "Tarjei Vesaas: Fald? Og om der var nogen der kunne komme med et par hints til mig, om teksten. Jeg sidder nemlig lidt fast i min analyse af den...På forhånd tak!
  • Kulturelle udfordinger

    Forumindlæg
    Jeg sidder lige nu og skriver SRP, og skal give en analyse af de kulturelle udfordringer en dansk virksomhed står overfor ved etablering på det spanske marked. Nogen der har nogle idéer?
  • Rum and coke..

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ?Ville blive glade for respons!Mvh Chili
  • Engelsk stil, højniveau.! (Rum and Coke)

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ? Ville blive glade for respons! Mvh Chili
  • jesper wamsler - novelle

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse af nevellen "de spiller ludo" af jesper wamsler. Nogle råd til hvad jeg skal skrive.... synes den er ret "flad"
  • Hjælp:(

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg ville lige spørger om der er nogle der vil hjælpe mig med at oversætte nogle danske sætninger til spansk? det handler om en film analyse, jeg skal nemlig oversætte det:(
  • DSSO- Krimi

    Forumindlæg
    Hejsa! Imorgen får jeg udleveret min problemformulering. jeg skal analysere en krimi! R der nogen der kan komme med fif til hvad der er typisk ved en krime?På forhånd tak!
  • "The Kite", af William Somerset Maugham

    Forumindlæg
    Jeg ville høre om der var nogen som havde noget baggrundsinformation omkring ovenstående engelske forfatter. Eventuelt også noget information eller en analyse af hans novelle "The Kite". På forhånd mange tak!
  • tilværelsens ulidelige lethed

    Forumindlæg
    hejsa... bebe om der er nogle der har noget om tilværelsens ulidelige lethed.(analyse, referat, personkarakteristik osv) please meld jer hurtigs muligt!! knus mig
  • Sidste års opgave

    Forumindlæg
    Hej med jer på studieportalen!Jeg ville høre om i ved, hvad eksamensopgaven i engelsk sidste år hed. Altså hvad den novelle hedder, som man skal analysere. Er der evt. nogle, som har skrevet den eller har kendskab til den?Mange tak for hjælpMvh Michael
  • HJÆLP - Det haster!! please

    Forumindlæg
    Jeg sidder med min eksamensopgave og mangler sidste opgave nu. jeg skal analysere og skrive et portræt. hvordan gør man det? håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :)
  • Gennemgang af synopsis

    Forumindlæg
    Hvad så venner, en af jer der gider at gennemgå genne her analyse skabelon, og redegøre en forklaring for, hvad jeg skal i punkterne, efter side 1. Altså fra og med den der hedder "Disposition". Tak!
  • Spørgsmål!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at analyserer et maleri af Jeorg Immendorf: Cafe Deutchland 1978. Der er bare dette spørgsmål, som jeg ikke helt forstår: Hvilke handlinger indgår de i? Nogle som evt. kunne uddybe? På forhånd tak (-:
  • Brev til månen....

    Forumindlæg
    Hey!Jeg skal analysere et afsnit af Ib Michaels roman "Brev til månen." Og undre mig meget over hvad navnet kommer af? Har det ik en sammenhæng med Pjerrot?
  • Er det en dårlig ide??

    Forumindlæg
    Hej!Er stadig igang med min 1.g opg og er kommet lidt i tvivl om det er en dårlig idé at tage syndefaldet med i min analyse??er der nogen der har lidt om syndefaldet??KnuS