Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 14101 til 14120 af 63055
-
Dumpe SRO på Nørreg
ForumindlægHej Jeg ville høre om, hvis man dumper sin SRO, fordi den er på under de antal sider man har skrevet den på og der mangler en diskussion, risikerer man at gå om eller blive smidt ud af gymnasiet. Hilsen meget fortvivlet pige, der har en søvnløs ferie! -
Leder efter bevis
ForumindlægHej hej! Jeg sidder her og arbejder med både grupperede og ikke grupperede observationssæt. Jeg skal op til eksamen i matB og føler ikke der er helt nok i det jeg har dvs. Median, boxplot, kvartilsæt, histogram, sumkurve og kummuleret frevens. Jeg ved ikke helt hvad er skal udvide det med. Er der... -
mangler rapporter - hjælp
Forumindlæghey alle ! skal til eksamen i næste uge, og mangler en rapport eller journal over hhv. - Identifikation af konserveringsmidler - Acetatpuffer - Bestemmelse af aktiveringsenergi Er der nogen der har lavet enten journal eller rapport over disse forsøg, må i meget gerne blot sende dem til mig på kla... -
er en analyserende oplæg en artikel?
ForumindlægBare lige et spørgsmål. er en analyserende oplæg en artikel?. Skal der være manchet, faktabox osv. ligesom en artikel? -
Klage til lærer
ForumindlægHej . Jeg vil gerne skrive en plage, men kan man godt bare skrive en i et word dukument og så udsrkive den og få alle til at underskrive den? -
Novelle
ForumindlægHej er der nogen, som kan læse min novelle igennem og give et feedback? -
forberedelse
Forumindlæghej hvilken slags spørgsmål kan trækkes ud fra temaet love, identitet, australia og great britan tror i? : D -
medialisering
Forumindlæger der en der kan forklar begrebet Medialisering og spin. -
Eksamensudtræk
ForumindlægHvordan er oddsene for eksamensudtræk i gymnasiet her til sommer, da alle 2.gere og 1.gere kun skal op til en eksamen? -
Folkeskolens afgangsprøve (Grønland) 4 timer Maj Juni 2008
ForumindlægHejsa, jeg leder efter facit til opgaven i hovedskriften. Jeg er lærer på Bakkeskolen i hørning, og kunne godt bruge den til mine unger. Håber nogen kan hjælpe mig. -
Tysk - Tannöd
ForumindlægHej alle! Er der nogle der kan hjælpe mig med at oversætte denne tekst? Teksten: Tannöd er en debutroman. Hele tre litteraturpriser blev tildelt den tyske forfatterinde Andrea Maria Schenkel. Romanen har været en kæmpe læsersucces i Tyskland. Med Tannöd foreligger et lille litterært og spænd... -
Historie
ForumindlægEr der noge der kan fortælle mig hvad kilkevælde betyder? -
congo......
ForumindlægHejsaVille høre om der var nogen der havde skrevet opgave om Leopolds Congo - da jeg overvejer at skrive om dette i min 3g opgave....???også hvis i har gode råd om hvor jeg kan få fat i noget godt stof om dette emne....... Håber der er nogen der kan hjælpe moi!!! -
projekt
Forumindlæghej. jeg har om world trade center i projeckt og jeg vil såørge om der er nogle der har ideer til hvad jeg kan lave som produkt?? det haster!!! -
Medea ugen ud
Forumindlæghvis der er nogen der læser medea i old og vil have den huritge udgave så spiller den på gladsaxe teater og via reumert billeter kan man hvis man er min 4 pers komme ind og se den til 60 kr stykket.. og så er den i øvrigt god! jeg ved der er billeter at få for ejg arbejder der!! -
Den afrikanske farm
ForumindlægJeg skal snart til at skrive danskopgave, jeg læser Den afrikanske farm, af Karen Blixen. Jeg tænkte på om der var nogen der lå inde med et link til, eller en analyse eller noget jeg måske kunne blive inspireret af. Jeg har selv prøvet at kigge lidt rundt, men synes ikke at kunne finde noget rigt... -
Kongruens - is eller are
ForumindlægHedder det is eller are i denne sammenhæng? A lot of people - much more than there ARE/IS actually space for -
har man FSA måde i december og maj??
Forumindlæghej alle jeg har lagt mærke til at der er fsa i december og maj så jeg vil bare spørge om man skal op i FSA to gange. f.eks. er der fsa 2012 maj og fsa 2012 december tak på forhånd -
Obervationssæt
ForumindlægHej ved overhovedt ikke hvordan jeg skal komme videre med denne opg. er helt blank. Håber i kan hjælpe mig, tak på forhånd. Skriv et observationssæt, hvor middeltallet er 5, og typetallet 6. Håber i kan hjælpe mig til at få lavet et observationssæt. -
Krav om eksamen ?
ForumindlægHej . Hvis jeg skal have spansk på A-niveau til næste år. SKAL jeg så bestå det på b-niveau når jeg skal til eksamen her i år . Eller er det ligemeget, bare jeg så at sige 9;gennemfører9; forløbet ?
