Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 14121 til 14140 af 23877
-
Rettelse
ForumindlægHej jeg ville lige høre om der er en der har tid til at kigge min sso igennem eller ihvertfald min analyse af min ukendte tekst?Håber i kan hjælpe mig...Med venlig hilsenLone -
Bro over kirkegårdsåen i Assens
ForumindlægHej. Jeg har trukket romantikken i mundtlig dansk. Jeg har valgt at analysere malerier "Bro over kirkegårdsåen i Assens". Men jeg ved ikke hvad jeg skal læse op til min oplæsning.. -
Solsort og snefnug
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen med prøveplægget Solsort og snefnug, men jeg er get i stå! Kunne i muligvis smide jeres analyser i kommentarfeltet, det ville i hvert fald være til stor hjælp Tak på forhånd -
Jazz - swing
ForumindlægEr der nogen, der evt. vil være villige til at hjælpe med at analysere numre fra jazz i 30'erne. Fx Sing Sing Sing af Benny Goodman -
Nowhere Man - Beatles
ForumindlægHej! Jeg er i gang med SRP, og har brug for noget hjælp til en tekstlig analyse af Beatles' sang "Nowhere man", er der nogen som kan hjælpe? Mvh -
Synopsis - Artikeler
ForumindlægHej! Jeg har trukket artikeler men ved ikke hvad jeg kan lave som underpunkter til mit over punkt som er "Analyse punkter" Nogen der muligvis kan hjælpe? -
Oversættelse - hvem er han?
ForumindlægHvis jeg skal oversætte den korte sætning 'hvem er han?' til tysk, skal det så blot oversættes til: wer ist er? Er nemlig ikke helt inde i analysen, når det kommer til spørgende pronomener. -
Hvilken model?
ForumindlægJeg skal redegøre for promotion specielt for Apples branding af iprodukter nogen eventuelle modeller jeg kan bruge der? En analyse af Apples markedsføringsstrategier, hvilken model kan man bruge her? -
Hvilken model i afsætning?
ForumindlægJeg skal redegøre for promotion specielt for Apples branding af iprodukter nogen eventuelle modeller jeg kan bruge der? En analyse af Apples markedsføringsstrategier, hvilken model kan man bruge her? -
Teknologihistorie Henry Ford Trekassemodel
Forumindlæghej jeg er igang med mit teknologihistorie eksamens projekt og skriver om samlebåndet. Jeg laver en analyse ved hjælp af trekassemodellen. lige nu skriver jeg om årsager, og kultur. Hvad kan det være? er lidt på bar bund... -
Det korte liv
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at perspektivere filmen Det korte liv med valgaften eller en anden novelle eller kortfilm? Hvis ikke så må i meget gerne hjælpe med en hurtig grundig analyse om filmen. -
digte
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der har analyseret følgende digte af Thøger Larsen "vinternat" og "solsangen" og evt. har lidt noter til digtene eller til Thøger Larsen generelt. -
Vidneværdi
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en kildekritisk analyse af Emmeline Pankhursts tale; "Freedom or death", men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad vidneværdi er. Er der nogen, som kan hjælpe? -
Vidneværdi
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en kildekritisk analyse af Emmeline Pankhursts tale; "Freedom or death", men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad vidneværdi er. Er der nogen, som kan hjælpe? -
Købsadfærden / Fitness World
ForumindlægJeg har et spørgsmål som lyder: analyser købsadfærden for fitness worlds kunder. Vil det ikke være en god idé at tage bruge deltagere i beslutningsprocessen samt beslutningsprocessens faser??? eller er det noget der er mere relevant i den forbindelse -
Hjælp!! Jeg tror jeg har lavet en kæmpe fejl!! :(
ForumindlægJeg har emnet kommunikation - mulighed og begrænsninger. Til det emne har jeg beskæftiget mig med udenrigspolitik i USA med nogle taler fra henholdvis Obama og Bush Jeg har arbejdet i fagene samfundsfag B og engelsk B. Nu til mit problem. Jeg har skrevet at jeg har benyttet kommunikations ana... -
En københavner i Jylland af Dan Turell
ForumindlægHej er der ikke nogen herinde som har eller har haft om den essay '' En københavner i Jylland '' vil i ikke sende eller hjælpe mig lidt i gang med min analyse. Jeg skal nemlig snart op til den til afgangseksamen. -
Lille-Vovse af Peter Seeberg
ForumindlægJeg skal skrive en litterær artikel om denne novelle. jeg har overstået indledningen, men jeg har svært ved at starte på analyse. Er der noget bestemt der er godt at starte med? -
'''The American Dream'' - Edward Albee.. ???
ForumindlægHej :) Er der nogen der har analyseret og fortolket ''The American Dream'' by Edward Albee? I så fald, har i så ikke lyst til at uploade? :) Mvh M -
HJÆLP!!
ForumindlægEr desperat!! Skal skrive en stil om "det er et yndigt land", men jeg kan simpelthen ikke finde ud ad at analysere den. Indtil videre har jeg kun skrevet lidt om hvad de forskellig strofer handler om...
