Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14161 til 14180 af 25907
-
scaffolding
ForumindlægSkal skrive et scaffolding til en artikel jeg har læst, men jeg har aldrig skrevet scaffolding i engelsk før, nogen der kan hjælpe med hvad scaffolding er og hvordan man skal skrive et? -
9/11 hjælp til problemformulering
ForumindlægEr der nogen der har en god problemformulering til 9/11 i fagene engelsk og samfundsfag?? :) Jeg har virkelig brug for noget inspiration. På forhånd tak. :) -
10 klasse
ForumindlægNogen der kender et sted her på nettet hvor man kan finde en læse tekst, alla den man får til mundlig engelsk eksame i 10? -
video "Sådan får du styr på ejefald"
ForumindlægHvorfor er der pludselig ikke lyd på Engelsk videoen "Sådan får du styr på ejefald"? mvh. Kirsten Ejlersen -
Lille ordforråd og slem grammatik
ForumindlægHvad kan jeg gør for at få et større ordforråd og blive god til grammatik i engelsk -
Notatbrug
ForumindlægHej alle .Jeg kommer til at tænke på om man godt må have notater med i tysk og engelsk eksamen?Altså det er FSA.tak på forhånd. -
Perspektivering ..... :)
ForumindlægHej allesammen! Jeg har emnet Apartheid i engelsk og vil nu gerne finde noget at perspektivere det til. Har I nogle forslag til, hvad jeg kunnne perspektivere til? På forhånd mange tak! -
Np Woman no cry
ForumindlægDetter er en oversættelse fra engelsk til dansk af sangen "No woman no cry" af Bob Marley. -
Eksamen-ordbog?
ForumindlægHejJeg går i 2.g og skal op til engelsk snart. Vil lige høre om nogen ved om man må have ordbog med under forberedelsen? -
FRIEDMAN TEST (MATEMATIK, TASTEFEJL)
ForumindlægJeg fået et resultat, men hvad betyder resultatet? Denne friedman test, er laven på baggrund af det engelske alfabet. -
komma
ForumindlægHej, Er der nogen der ved om der skal være komma før årstal i engelsk? F.eks. On January the 12th, the man went for a walk?På forhånd tak -
HJÆLP! Forskellen på racisme og fascisme?
ForumindlægHej ! Ved I hvad den hel konkrete forskel er på racisme og fascisme? For jeg kan bare ikke forstå det?? Det ville være dejligt hvis jeg kunne få det, både på dansk og engelsk :-) På forhånd tak ! -
Forberedelse
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv) -
Don't eller didn't
ForumindlægJa, jeg burde nok ikke være det, men er mega meget i tvivl. Hvad for nogle regler er der for don't og didn't på engelsk?? Tpf :) -
Kvantitativ eller kvalitativ?
ForumindlægJeg har skrevet i historie (samfundsvidenskablig) og Engelsk, en er blevet i tvivl om hvad der er hvad, med hensyn til kvalitativ og kvatitativ ? kunne i hjælpe? -
Inddragelse af citater
ForumindlægHej alle sammen! Hvis man har et citat på engelsk, kan man så godt læse det højt og bruge det til den mundtlige fremlæggeæse? Eller skal man selv oversætte det til dansk, så lære og censor ved, hvad der foregår? Håber på svar. -
Skal man give et referat?
Forumindlægtil eksamen engelsk mundtligt, skal man så lave et kort resumé af teksten eller går man ud fra forudsætningen at lærer/censor har læst teksten og ved hvad det handler om? -
eksamen
Forumindlægheyhey..gode/nyttige sætninger til engelsk eksamen, høj niviuea.???nogen forslag ?tips til høj karakter ?? -
hjælpelærer
ForumindlægHej - Jeg leder efter en der kan hjælpe mig med matematik på engelsk, jeg går på 1. semester som civilingeniør og det drejer sig primært om lineær algebra. -
Linear Algebra
ForumindlægHej, jeg søger en hjælpelærer i linear algebra på 1. års ingeniør niveau på engelsk. Helst Kbh k området.
