Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 14301 til 14320 af 23877
  • Novelleanalyse

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere en engelsk novelle ved navn "shooting an elephant" af Georg Orwell. Kan nogen hjælpe? Nogle gode ideer?
  • Musik video

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg ville bare lige høre om der er nogle af jer, der måske ligger inde med en analyse af Rasmus Seebachs sang - '' Lidt i Fem'' ?
  • Apollo and Daphne (Bernini)

    Forumindlæg
    Hej! Nogle som har nogle gode notater/analyser af Gian Lorenzo Bernini's skulptur: Apollo and Daphine fra 1622-1625? skal bruge det som perspektivering til min eksamen her i næste uge :)
  • Engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen i engelsk, jeg har den her artikel som jeg skal analysere er der nogen der kan hjælpe mig. Tak på forhånd. http://www.theguardian.com/society/2004/mar/14/medicineandhealth.lifeandhealth Linket til artikeln
  • dèr eller dér

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med at analysere Dan Turèlls Vangede Billeder. Når Turèll vælger at skrive "dèr" og ikke "dér" er dette med vilje???
  • Hjælp til digt

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skulle analysere to digte/sonetter, som jeg nu har gjort. men er i tvivl om det er rigtig, og så mangler jeg at svare på nogle spørgsmål. er det nogen som vil hjælpe mig ?
  • Britisk imperalisme - the white mans burden

    Forumindlæg
    Hej SP. Nogen der har lavet en historisk analyse til den vedlagte tegning i forhold til imperalisme og ''The white man's burden''?
  • Præludium - Blicher - Grafisk præg og budskabet??

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i dansk mundtlig her d. 19. Jeg er igang med at analysere og er noget til punktet grafisk præg og buskab. Er der nogle der kan hjælpe mig med de 2 punktner? :-)
  • Dansk FSA 2012 Søndag 15:10 af helle helle

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Jeg skal snart op til dansk eksamen, og tænkte på om nogle af jer herinde, havde en analyse liggene af "Søndag 15.10" af helle helle.
  • VIGTIGT! st. st. blicher - præludium

    Forumindlæg
    Hej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)??
  • problemstilling?? (hurtig hjælp!)

    Forumindlæg
    hej, jeg søger hurtig hjælp!! :D jeg er igang men en opgave, hvor jeg skal analysere og fortolke, men der er et punkt som hedder problemstiling, hvad betyder dette i analytisk sammenhængen? tak på forhånd:) Mvh Sofie
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave at analysere og fortolke Pia Juuls novelle "De gales hjem", men finder den temmelig svær. Nogen, der kan hjælpe?
  • Biologi og religion

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogle der ved, hvor meget man skal gå i dybden med de forskellige problemstillinger man har skrevet?Hvis man eksempelvis har et spørgsmål om stamceller (i biologi) og et spørgsmål, hvor man skal analysere en tekst i religion, hvor vigtigt er det faglige stof så?
  • St. St. Blicher - Præludium

    Forumindlæg
    Hej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)??
  • Martin Andersen Nexø

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere "de tomme pladsers passagerer" af Martin Andersen Nexø. Er dog kommet lidt i tvivl. Hvordan ville i sammenflette en karakterstik af familien med historiens titel?
  • Bøjning af adjektiv i en sætning

    Forumindlæg
    Kan du hjælpe mig med at analysere og bøje adjektivet i følgende sætning? Berlin liegt ja auf ostedeutsch_ Boden, und den hatten die Russen besetzt
  • Dansk-historie opgaven

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Jeg sidder og er igang med en dansk-historie opgave, og bliver nu i tvivl om hvad man skal kalde afsnittene, for man skal vel ikke bare kalde dem : analyse, redegørelse, konklusion osv. eller hvad? Håber der er nogen der kan hjælpe, :)
  • Jomfruen af Kim Fupz Aakeson

    Forumindlæg
    WebRep currentVote noRating noWeight Hej allesammen. Skal op i dansk her på torsdag, så ville høre om der er nogle af...
  • HJÆLP TIL KILDER

    Forumindlæg
    Er der nogen som gider at hjælpe mig med at analyser nogle kilder? - Har virkelig prøvet, men finder det utrolig svært. - På forhånd tak Christina skriv gerne til min mail: [email protected]
  • Erkendelse tove dit

    Forumindlæg
    Hej alle jeg er igang med at læse digtet erkendelse af tove ditlevsen, jeg er igang med at analysere den, men kan endelig ikke finde frem til hvad den drejer sig om, nogle som kender til digtet og har noter om det? :)