Søgning på: historie noter hf. Resultater: 14321 til 14340 af 33009
  • Dyrhavsbakken

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive om dyrhavsbakken i historie og kunne godt bruge lidt hjælp til den. Hvor gammel koster et turpas til børn på bakken? Hvad skal jeg mere skrive end det der, jeg har skrevet indtil vidre? ;)
  • Hvad er "idéhistoriske træk"?

    Forumindlæg
    I min dansk-historie opgave skal jeg "redegøre for Oplysningstidens centrale idéhistoriske træk". Hvad er det helt præcis at idéhistoriske træk er?
  • Det Haster virkelig

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan hjælpe mig med en tidslinje overfor Dansk/historie?? Altså ved i noget om det det forskelige årstaller ?
  • Joe af Peter Carey - nogen der har novellen ??

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse af historien, "Joe" af Peter Carey, inden kl 23 i dag, men jeg har ikke historien, fordi jeg har fået en ny computer. Jeg kan ikke få fat på min lærer som har USB-stikket med historien og dem fra min klasse siger, de ikke kan sende dokumentet. Jeg vil høre om de...
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har brug for hjælp til historie. Jeg skal læse to kilder hvor jeg skal besvare dem, men det er jeg ikke så god til. Er der nogle der vil hjælp med det.
  • AT-eksamen

    Forumindlæg
    Hey Er der nogen der vil kigge på min analyse af to historie kilder fra anden verdenskrig? Jeg er nemlig i tvilv om jeg har lavet det rigtigt.
  • forfølgelse

    Forumindlæg
    Ligesådan jøderne blev forfulgt under 2.verdenskrig(og også tidligere i historien) er der så også andre der er blevet forfulgt, lidt på den samme måde? - måske indianer?
  • muligheder og begrænsninger

    Forumindlæg
    hejsa :) er der nogen derude der kan fortælle mig hvad historie og bioteknologis muligheder og begrænsninger er?? skriver om Aids :( tusind tak på forhånd :D
  • skriftlig tysk stil 2008 fsa

    Forumindlæg
    Hejsa, er der nogle der kender de 3 historier der var i fsa stilhæftet i 2008? har smidt mit hæfte væk og skal skrive en stil ret hurtigt..
  • sso(hjælp)

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal skrive SSO i Historie B og jeg har svært ved at finde ud af hvad er det jeg vil skrive om.. Det vil være dejligt hvis I havde foreslag til spændende emner ??
  • fodnoter

    Forumindlæg
    skal man bruge fodnoter til dansk/historie opgaven??? kan man ikke bare nøjes med at nummere de steder hvor det er nødvendigt også henvise til kildehenvisningen????
  • Perspektivering

    Forumindlæg
    Jeg har om Den Lille Pige Med Svovlstikkerne og er der nogle som ved hvordan man kan perspektivere den med Historien Om En Moder og Den Grimme Ælling?
  • SRP - Engelsk og mediefag, nogle ideer?

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive i engelsk og mediefag. Er der nogle der har en idé til emne så må I meget gerne give lyd :) Evt også hvis i har ideer til historie og engelsk.. på forhånd tak
  • er det kendt eller ukendt tekst?

    Forumindlæg
    i historie, engelsk, dansk og datalogi i 3.g i år? altså gammel reform? og trækker man kun tekster, eller også et spørgsmål?
  • Billedeanalyse af Udslidt.

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en dansk historie opgave og har lavet en billedeanalyse af Udslidt. Nu skal jeg perspektivere til nutiden, har I nogen ideer om hvad jeg kan skrive?? :-)
  • Dansk opgave!!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en dansk historie opgave og har lavet en billedeanalyse af Udslidt. Nu skal jeg perspektivere til nutiden, har I nogen ideer om hvad det kan være?? :-)
  • Billedeanalyse af Udslidt.

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en dansk historie opgave og har lavet en billedeanalyse af Udslidt. Nu skal jeg perspektivere til nutiden, har I nogen ideer om hvad jeg kan skrive?? :-)
  • Dansk artikel- ret

    Forumindlæg
    jeg har til opgave fået at lave en artikel om romeo og julie, som om deres historie var sket i går. den skal bare rettes. TAK
  • Hjælp til dansk gyser stil

    Forumindlæg
    Skal aflevere en gyser stil til i overmorgen, men har brug for hjælp ved ikke hvad jeg skal skrive om. Nogen der har en god ide til en god gyser historie.
  • Hvorfor har man brugt antikke forbilleder?

    Forumindlæg
    Hvorfor har man i senere europæisk historie brugt de antikke forbilleder, f.eks. i Renæssancen, oplysningstiden og under den Franske Revolution? Tak på forhånd.