Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14341 til 14360 af 24088
  • Den amerikanske velfærdsstat

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at skrive SRP og jeg skal analysere fordele og ulemper ved den amerikanske velfærdsstat Nogle der kan give nogle ideér eller links?
  • HJÆLP HASTER

    Forumindlæg
    hvad skal man brug for at analysere lundbeck A/S' markedsmæssige situation enten i dk eller rundt i verden. jeg skriver i VØ og afsætning. plzz help
  • "Intet" af Jane Teller

    Forumindlæg
    Hejsa jeg står og har brug for en god skabelon til hvordan jeg laver en analyse af Bogen "Intet" skrevet af Jane Teller.Kan i hjælpe mig Hilsen Martin
  • Den skinnende drage!!!

    Forumindlæg
    Hej! JEg står og mangler en analyse eller en boganmeldelse af bogen Den skinnende drage. Dne er skrevet af Anders Lange. Håber meget der er nogen der kan hjælp eller som bare har læst bogen der så lige vil kontakte mig!
  • NV

    Forumindlæg
    hvordan redegøre jeg helt præcist for det her : Redegøre for følgende: Hvad er fotosyntese? Hvad er respiration? Hvad forstår man ved C-kredsløbet? hvordan kan jeg f.eks. analysere resultater på en meget nem/overskuelig måde?
  • Har du 3 min? ;)

    Forumindlæg
    hej alle :) Er der en der kan hjælpe mig med, at analysere to sætninger? Jeg var godt hvor jeg sætter x og o, men hvor skal jeg sætte trekant og firkanten, i disse sætninger Peter var ikke hjemme. Hvor var han?
  • Dansk historie opgave - Armadillo

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er ved at skrive dansk/historie opgave om Armadillo og er lidt forvirret omkring tingene. Min problemstilling er at se hvordan fiktionskoder understøtter filmen og hvordan det kan være et problem. Jeg skal lave en analyse af filmen med fokus på fiktions- og faktakoder o...
  • SSO afsætning!!

    Forumindlæg
    Er det muligt at lave en opgave der er udover det sædvanlige hvis man fx vælger at beskrive en eksport-proces i en virksomhed??Bliver det ikke nemt for beskrivende??Hvad kan analysere mht eksport??TAK!!
  • Sproligt fag, historie metoder?

    Forumindlæg
    Jeg har i min indledning, skrevet hvordan man bruger analyse metoder i historie og tysk. Men skal man også skrive om det er humanistisk, naturvidenskabeligt og samfundsfvidenskabeligt og det i indledning eller? Hvis ja, hvad er det så i tysk og historie :s?
  • Prag 1968 - hjælp!

    Forumindlæg
    Hej oh du hjælpsomme sjæl!Skal skrive 3.g's-opgave om foråret i Prag og har styr på det meste, men er i tvivl om, hvad der ville være oplagt at analysere på...?På forhånd mange tak.
  • Hjælp til psykologi

    Forumindlæg
    Hej mennesker! Er der nogen der ved, hvor jeg evt. kan finde informationer om "ondskabens psykologi"? Skal bruge dette i min analyse af "Lord of the Flies".. På forhånd tak :-)
  • Per højholt

    Forumindlæg
    Hej Jeg skriver om 60'erne. Er der nogle som ligger inde med en god analyse, af et digt, af Per højholt. Mangler inspiration og kan intet finde...:-) Hjælp
  • FALD

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ville hører om der er nogen der har læst "Tarjei Vesaas: Fald? Og om der var nogen der kunne komme med et par hints til mig, om teksten. Jeg sidder nemlig lidt fast i min analyse af den...På forhånd tak!
  • Kulturelle udfordinger

    Forumindlæg
    Jeg sidder lige nu og skriver SRP, og skal give en analyse af de kulturelle udfordringer en dansk virksomhed står overfor ved etablering på det spanske marked. Nogen der har nogle idéer?
  • Rum and coke..

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ?Ville blive glade for respons!Mvh Chili
  • Engelsk stil, højniveau.! (Rum and Coke)

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ? Ville blive glade for respons! Mvh Chili
  • jesper wamsler - novelle

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse af nevellen "de spiller ludo" af jesper wamsler. Nogle råd til hvad jeg skal skrive.... synes den er ret "flad"
  • DSSO- Krimi

    Forumindlæg
    Hejsa! Imorgen får jeg udleveret min problemformulering. jeg skal analysere en krimi! R der nogen der kan komme med fif til hvad der er typisk ved en krime?På forhånd tak!
  • Hjælp:(

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg ville lige spørger om der er nogle der vil hjælpe mig med at oversætte nogle danske sætninger til spansk? det handler om en film analyse, jeg skal nemlig oversætte det:(
  • "The Kite", af William Somerset Maugham

    Forumindlæg
    Jeg ville høre om der var nogen som havde noget baggrundsinformation omkring ovenstående engelske forfatter. Eventuelt også noget information eller en analyse af hans novelle "The Kite". På forhånd mange tak!