Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 14401 til 14420 af 23877
-
Jødeforfølgelsen
ForumindlægHej. Jeg har to spændende tekster som jeg skal analyse der drejer sig om børns tanker der blev påvirket af nazisterne. Jeg har flere spørgsmål til dette og vil gerne have en jeg kan diskuter det med.. Er der nogen der har lyst ?? -
Ond i sulet
ForumindlægHej Studieportalen Jeg undre mig over hvorfor en analyse af "Ond i sulet" er blevet slette? For jeg var godt i gang med, at læse den igennem. Jeg har en opgave der skal afleveres snart:) -
Tyrkiet og EU
ForumindlægHej. Jeg skal i min analyse fokusere på Tyrkiets interesse i at blive optaget i EU. Kan I give mig nogle hurtige stik ord til hvad deres interesse kunne være? Jeg er lidt blank.. -
hjælp - Tekster/film om USA-Europa
ForumindlægEr der nogle der kender til nogle gode film eller noveller (skønlitterært) hvor forholdet mellem USA og Europa er omdrejningspunkt? De skal gerne have lidt fyld, da de skal bruges til analyse. Opgaven er en samf/dansk. -
TO TING MAN ALDRIG KAN VIDE NOVELLE
ForumindlægHej er der nogen der har analyseret novellen "to ting man aldrig kan vide" af dorthe de neergard?? Ville være en stor hjælp. - og hvis der nogen der eventuelt har læst den, er der nogen gode perspektivering muligheder man kan perspektivere til? -
teenager in love
Forumindlægjeg sidder fast i mit emne i dansk som er lyrik, jeg har valgt at analysere "teenager in love" nogen der har gode råd? -
Besjælling
ForumindlægHejsa, Jeg er i gang med at lave en analyse af et digt, og skal bl.a. ind på besjælling. Mit spørgsmål er: Hvad er meningen med at bruge besjælling i en tekst? Tak for hjælpen på forhånd :) -
Hovedet Jesper Wung-Sung
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver en analyse og hovedet af jesper wung sung. Jeg bare ikke finde ud af hvilken fortæller type der fortæller novellen er det den personbundende, altivende eller objektive fortæller? Nillerdreng -
Sange der handler om kroppen?
ForumindlægSkal til min afgansprøve i mundtligt dansk analysere en form for lyrik der handler om kroppen, og tænkte på, om der var nogen der kendte en dansk sang hvor kroppen er et tydligt tema? -
dansk mundtlig
ForumindlægHej. Jeg har valgt at analysere ''søndag'' af Camilla Christensen. Hvad for nogen ting kan jeg komme ind på? er der vigtige begreber osv -
Historiebegreber
ForumindlægHej, er der nogen som kan nogle begreber fra Historie omkring analyse og vurdering af kilder? evt. også lidt metode, det skal bruges i min vurdering af et skønlitterært værk set som historisk kilde. -
Historiebegreber
ForumindlægHej, er der nogen som kan nogle begreber fra Historie omkring analyse og vurdering af kilder? evt. også lidt metode, det skal bruges i min vurdering af et skønlitterært værk set som historisk kilde. -
Ernst hemmingway plagiat ?
ForumindlægHey jeg har skrevet en analyse omkring the killers af ernst hemmingway jeg har skrevet 900 ords analyse, jeg syntes at det var utrolig svært at finde en reel konkludering. Så jeg søgt lidt inspiration på nettet. Nu kunne jeg godt tænkte mig at vide om dette var plagiat den ligner en smule den... -
BARNDOMMENS GADE HJÆLPPP
ForumindlægHJÆLP. Jeg er igang med en analyse om tove dittlevsens barndommens gade og har brug for lidt hjælp. Har brug for at nogen fortæller eller redegøre lidt for perioden bogen tager sted i. PLSSS -
en venlig sjæl?
ForumindlægEr der en venlig sjæl derude som vil tage sig tid til at rette min 2 sider dansk analyse, for sprogelig fejl og formuleringer. Tusind tark på forhånd <3 -
Om at glo - Dan Turéll
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder og er gået lidt i stå med essayet om at glo. Så jeg tænkte bare på om der er nogle som har analyseret essayet? Har skrevet herinde før, men fik bare ingen hjælp:( Men tak på forhånd! -
I Danmark er jeg født - Natasja
ForumindlægHej, jeg skal op i mundtlig dansk meget snart Jeg vil bare spørger om der nogle der kan finde sprolige billeder i teksten Hvis i muligvis har en analyse af I Danmark er jeg født - Natasha, så må i med glæde sende den til mig:) -
Litterær artikel af Eveline
ForumindlægJeg sidder og skal skrive en litterær artikel af Eveline til i morgen og jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal komme ind på i analyse og fortolkning. Nogen der kan hjælpe? Svar gerne hurtigst muligt, tak! :) -
Hjælp
ForumindlægHej. Jeg er igang med at analysere "den lille pige med svovlstikkerne" af HC Andersen. Ved i om det er en hjem ud hjem fortælling. Er i tvivl, da eventyret starter i in medias res -
SRP - Strategisk planlægning
ForumindlægHej. Jeg skriver SRP i fagene afsætning (hovedfag) og virksomhedsøkonomi. Jeg skal i 2. del af min opgave lave en strategisk analyse af de interne of eksterne forhold hos min virksomhed (SELECTED) I 3. del af opgaven skal jeg vurdere på de strategiske udviklingsmuligheder. Til 2. del af op...
