Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14561 til 14580 af 25907
-
HASTER-eng
Forumindlæghåber nogen gider hjælpe. Har en lille engelsk tekst, der skal læses igennem. Det er omkring 9.klasse-1g niveau Vil være en stor hjælp. -
Navn på en britis avis (england)
ForumindlægHej Sp. Kender I nogle engelske aviser, nogle der ligner lidt, bt og ekstra bladet. UBS! Ikke alt for meget politisk ;) tak på forhånd! -
Eksamenssæt
ForumindlægHej.. Er der nogen af jer der ved, om man kan finde de der gamle eksamensopgaver fra tidligere et eller andet sted? ikke besvarelserne, bare sættet fra de forrige år? både i engelsk men også i tysk. -
Grammatik please tjek
ForumindlægHej :) Jeg har lavet en engelsk opgave og det ville være super dejligt hvis der er en der gider læse den igennem og tjekke grammatikken. Kritik er selvfølgelig velkommen. -
HJÆÆÆÆÆÆLP!!
ForumindlægHey, Nogle gode råd til AT og nogen metoder jeg kan bruge ( engelsk og historie ) -
Karakter til denne opgave?
ForumindlægHej folkens, jeg har været op i engelsk skriftlig eksamen STX på A niveau og ville gerne have jeres vurdering af, hvad denne opgave kunne stå til. :) -
Hvad hed opgaven i 2010?
ForumindlægHej folkens!! Er der nogen af jer der ved hvad opgavesættet til (engelsk a niveav stx) terminsprøven i 2010 hed?? Sana.. -
Robin Cook: Chicken Tikka Masala (speech)
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med den. Jeg skal bruge den i mundtlig engelsk i morgen onsdag d, 26.6 13 Hjææælp med en analyse til en tale (retorisk) -
ORDBØGER
ForumindlægHej, med jer! Er der en der kan give mig et link til gratis engelsk og tysk ordbøger, naturligvis fra dansk og vise versa, På forhånd tak for hjælpen Michael -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen der har tid og lyst til at bedømme min eksamen i skriftlig engelsk? Jeg kan sende den til jeres mail. -
en lille rettelse?
ForumindlægEr der en, der vil være så venlig at rette en meget kort engelsk oversættelse? Hvis ja, så vil jeg sende den til dig på indbakke! håber på jeres hjælp...tusinde tak på forhånd! -
selvstudium
ForumindlægHej, jeg har tænkt mig at tage Engelsk B og Dansk A om med eksamen til den her kommende vinter. Er det muligt? -
HHX optagelsesprøve (haster)
ForumindlægHej alle Skal til optagelsesprøve imorgen på hhx i lyngby, og skal op i matematik og engelsk skriftlig. nogle der ved hvordan det foregår? og hvad de typisk spørger om? -
Lektie- og studiehjælp tilbydes!
ForumindlægHej! Jeg er netop blevet student med gode karakterer i engelsk! Jeg tilbyder engelskhjælp til dig, som nu skal til at igang igen! Jeg er vild med det engelske sprog! Jeg har et stort ordforråd og en god forståelse for tekstanalyse samt den engelske grammatik! Jeg er selvsagt ikke engelsku... -
Rettelse af en stil
ForumindlægHej Er der ikke nogen af jer der gider være rigtige søde og rette min engelsk aflvering igennem Mange tak PS: Skal aflevere den imorgen -
An gate or a gate?
ForumindlægJeg er lige i tvivl om, det hedder "an gate" eller "a gate" På dansk siger vi et led, men er det det samme på engelsk? -
Hjæø
ForumindlægHejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf snart, så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik. -
Ordsprog!!:))
ForumindlægHejsa:) Man kan bruge udtrykket "Det har båret frugt" på dansk men hvordan definerer man det på engelsk??:) Håber der er nogle søder mennesker der vil hjælpe:) - På forhånd tak! -
ap-prøven
ForumindlægHej! Jeg skal snart op til ap-prøven i spansk, latin, engelsk og dansk Jeg vil spørge om der er nogen som kan forklare mig hvad jeg skal have styr på. Tak -
Oversættelse; en sætning
ForumindlægHvordan siger man på engelsk: De blev set ned på, i forhold til de andre borger i landet? Jeg ved ikke helt hvordan, at jeg skal formulere sætningen? På forhånd tak :-)
