Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14561 til 14580 af 24088
-
HJÆÆLP DANSK!
ForumindlægHej Studieportalen Nogle af jer der har en analyse og fortolkning af Mine møder med de danske forfattere af Claus Beck Nielsen. Er i lidt af et tidspres, havde ellers ikke spurgt efter det!! Tak på forhånd :) -
Kunne du tænke dig at rette min stil?
Forumindlæg:D Jeg er ikke den bedste til dansk. Så det ville være rart hvis een gad at kigge den igennem, helst een der kender til de forskellige perioder i litteraturen. Det er en fortolkning og analyse. :) -
Sofus er læge og mor er syg
Forumindlægaaarrr... hjaelp har virkelig brug for en novelle analyse af novellen Sofus er læge og mor er syg skrevet af jens blendstrup.. havde fuldstaendig glemt afleveringen -
Frøkenen
ForumindlægHej, Er der nogen der ligger inde med en analyse/fortolkning af Herman Bangs Frøkenen?? Jeg har nemlig brug for lidt inspiration til at komme i gang med min aflevring om den :) -
Saga analysemodel
ForumindlægHej alle! Nogen som har en god analysemodel til sagaer? Jeg går ud fra, at man også kan trække det til dansk mundtlig eksamen, så det ville være super godt hvis nogle af jer havde noget man kan analysere ud fra? Tak på forhånd -
Kakaomælk-reklame
ForumindlægEr der nogen der sidder inde med en analyse/fortolkning af Matilde Cafés reklame hvor en hund er faldet i kloakken og en mand drikker sin kakaomælk op mod himlen? -
Ionbalancen i cellerene
ForumindlægHej :) Har et biologi spørgsmål hvor jeg skal analysere og forklar forsøgsresultaterne vist på figur 1A og 1B. Er der nogen som kan hjælpe mig med dette, da jeg ikke kan se hvad der sker. Har vedhæftet figuren! -
Semiotik i Rosens navn
ForumindlægJeg har fået til opgave at finde semiotik i rosens navn Er der nogen der eventuelt har en viden om det, måske en tidligere opgave i har fået tildelt? eller analyser der berører semiotik i bogen ville også være helt perfekt. -
Matilde Café
ForumindlægEr der nogen der sidder inde med en analyse/fortolkning af Matilde Cafés reklame hvor en hund er faldet i kloakken og en mand drikker sin kakaomælk op mod himlen? -
Lykke
ForumindlægNogen der har lyst til at kigge min analyse og fortolkning af novellen "Lykke" af Henning Mortensen igennem? Den er kun på 3 sider. Ville være jer evigt taknemmelig (: På forhånd tak. -
stil om Loose Change
ForumindlægJeg ved en sådan tråd allerede er oprettet, men det haster og har brug for hjælp til analyse af Andrea Levy's novelle Loose Change. Nogen der har skrevet den? -
plz hjælp det rigtig vigtigt dansk!!!
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen, hvor jeg skal analysere den grimme ælling, og jeg har virkelig brug for hjælp til det stykke man skal vælge fra teksten, som skal læses højt. kom med ideer folkens tusind tak på forhånd (ps det haster) -
Søger digte!
ForumindlægHej alle sammen søger digte, med temaet sorg! Kender i ikke nogle? De skal some nævnt omhandle sorg. Kan umiddelbart ikke lige finde nogle på nettet? De skal kunne analyseres! Håber en eller anden vil se på det! PÅ forhånd tak! -
Klods Hans
ForumindlægHej folkens... Jeg er ved at analysere eventyret "Klods Hans", men kan ikke rigtig finde nogle sproglige virkemidler. Er der nogle, som hurtigt kan hjælpe mig? -
Novelleanalyse
ForumindlægJeg skal analysere en engelsk novelle ved navn "shooting an elephant" af Georg Orwell. Kan nogen hjælpe? Nogle gode ideer? -
resume af teksten Batman vs the Bull af Adam Marek
ForumindlægHej alle. Er der nogen som evt kunne hjælpe, med et resume af teksten Batman vs the Bull af Adam Marek på engelsk? Ville være en stor hjælp, eller evt lidt analyse af den? Hilsen Simone T -
Socialisternes march
ForumindlægHej! Jeg ville hører, om der var nogen, som tidligere har arbejdet med "Socialisternes March" ? Sidder selv og arbejder med den nu, men ville lige se om der var nogen som så helt anderledes på den. Evt. lavet en analyse og fortolking.. ? :-) Hilsen Tobias! -
Danas have
ForumindlægHej drenge og piger. Ville høre om, jeg kunne få hjælp til kortfilmen 'Danas have' Måske en der har analyseret den? Hvad der helt bestemt bliver sagt i kortfilmen på god nutids dansk. Please -
dèr eller dér
ForumindlægHej, jeg er i gang med at analysere Dan Turèlls Vangede Billeder. Når Turèll vælger at skrive "dèr" og ikke "dér" er dette med vilje??? -
AT - Sammenspil mellem oldtidskundskab og historie.
ForumindlægHej. Jeg skal op til AT-årsprøve her på torsdag. Jeg har fagene oldtidskundskab og historie. Vi har om emnet globalisering - konsekvenser og udfordringer, hvor jeg skriver om Migration - og laver en komparativ analyse. Min oneliner er således: Hvilken indflydelse har store grupper af i...
