Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14581 til 14600 af 24088
-
DHO
ForumindlægHej. Jeg skal i min opgave analysere kronikken "singler er og bliver tabere", men jeg ved ikke rigtig "hvordan" jeg skal gøre det. Altså hvilken metode skal jeg bruge? -
Hjælp til digt
ForumindlægHej. Jeg skulle analysere to digte/sonetter, som jeg nu har gjort. men er i tvivl om det er rigtig, og så mangler jeg at svare på nogle spørgsmål. er det nogen som vil hjælpe mig ? -
hjæælp
Forumindlægheej : ) er der nogle der har en analyse og fortolkning af "lønningsdag" af martin andersen nexø? hvis i har ville det være til en meget stot hjælp da jeg skal op til eksamen mandag, og har ik forstået teksten 100% endnu og tak på forhånd : ) -
Hjælp!?!
Forumindlægskal op i mundtlig dansk på mandag, og har trukket et gammelt digt. har så valgt ved frokosten af Johannes v jensen, men kan ikke finde noget om den!?! nogen der vil hjælpe mig? evt en analyse af den -
Hjælp
ForumindlægJeg har fået til opgave at analysere og fortolke Pia Juuls novelle "De gales hjem", men finder den temmelig svær. Nogen, der kan hjælpe? -
Musik video
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg ville bare lige høre om der er nogle af jer, der måske ligger inde med en analyse af Rasmus Seebachs sang - '' Lidt i Fem'' ? -
hjælp novelle 7-1
Forumindlæghej jeg er i gang med at lave en analyse om peter seebergs novelle 7-1, og jeg er meget i tvivel om tema og motiv samt kompisitionen, kan i hjælpe mig? -
Dansk-historie opgaven
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder og er igang med en dansk-historie opgave, og bliver nu i tvivl om hvad man skal kalde afsnittene, for man skal vel ikke bare kalde dem : analyse, redegørelse, konklusion osv. eller hvad? Håber der er nogen der kan hjælpe, :) -
Præludium - Blicher - Grafisk præg og budskabet??
ForumindlægHej, jeg skal op i dansk mundtlig her d. 19. Jeg er igang med at analysere og er noget til punktet grafisk præg og buskab. Er der nogle der kan hjælpe mig med de 2 punktner? :-) -
Dansk FSA 2012 Søndag 15:10 af helle helle
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal snart op til dansk eksamen, og tænkte på om nogle af jer herinde, havde en analyse liggene af "Søndag 15.10" af helle helle. -
VIGTIGT! st. st. blicher - præludium
ForumindlægHej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)?? -
problemstilling?? (hurtig hjælp!)
Forumindlæghej, jeg søger hurtig hjælp!! :D jeg er igang men en opgave, hvor jeg skal analysere og fortolke, men der er et punkt som hedder problemstiling, hvad betyder dette i analytisk sammenhængen? tak på forhånd:) Mvh Sofie -
St. St. Blicher - Præludium
ForumindlægHej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)?? -
Martin Andersen Nexø
ForumindlægJeg skal analysere "de tomme pladsers passagerer" af Martin Andersen Nexø. Er dog kommet lidt i tvivl. Hvordan ville i sammenflette en karakterstik af familien med historiens titel? -
latter
Forumindlæghej allesammen. Jeg har analyseret latter. min lære sagde at jeg SKULLE perspektivere den til nørreport, er der nogle er jer der vil hjælpe for skal til eksamen imorgen og kan slet ikke finde ud af det? tak på forhånd -
I am here - Jesper Wung-Sung
ForumindlægJeg har valgt essayet 'I am here' af Jesper Wung-Sung, og jeg ville høre om, der er er som har en analyse af den? Eller kan hjælpe med, hvad budskabet er:) Please hjælp! - Tak på forhånd -
Jomfruen af Kim Fupz Aakeson
ForumindlægWebRep currentVote noRating noWeight Hej allesammen. Skal op i dansk her på torsdag, så ville høre om der er nogle af... -
Apollo and Daphne (Bernini)
ForumindlægHej! Nogle som har nogle gode notater/analyser af Gian Lorenzo Bernini's skulptur: Apollo and Daphine fra 1622-1625? skal bruge det som perspektivering til min eksamen her i næste uge :) -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen i engelsk, jeg har den her artikel som jeg skal analysere er der nogen der kan hjælpe mig. Tak på forhånd. http://www.theguardian.com/society/2004/mar/14/medicineandhealth.lifeandhealth Linket til artikeln -
Forskellen på et Teknologi A og B projekt?
ForumindlægHvad er forskellen på et teknologi A og et teknologi B projekt? Her snakker jeg mest om opbygningen og indholdet. Er det helt det samme, bare med mere og dybbere indhold eller hvad? Eller hvilke andre analyser er der i et teknologi A projekt?
