Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 14601 til 14620 af 163701
  • Dansk A STX 3.g rettelse af kronik

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg er meget usikker på min dansk opgave som jeg fik skrevet til eksamen i sidste uge. Derfor vil jeg meget gerne have en af jer til lige at give et kig på den, og en ca. karakter. Giv meget gerne besked med en mail, så sender jeg opgaven :-)
  • Opgave 14.9 VØ A (Den blå bog)

    Forumindlæg
    Hej. Vi skal aflevere opgave 14.9 på onsdag. Jeg er gået helt død med at få tallene til at passe. Er der nogen som har opgaven eller vil hjælpe med den? På forhånd tak
  • y'=a*y*(M-y) bevis

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe mig med at bevise denne differentialligning? Min noter er meget utydelige. Håber der er nogen der har et godt bevis.
  • Eks i mekanik Design og produkution (A) hvordan foregår det

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op og forsvare mine opgave om ca en ugen men er ikek helt sikker på hvordan det foregår nogle der kan hjælpe med dette ? på forhånd tak
  • Kemi (A) og Samfundsfag (C) - Alternativ energi

    Forumindlæg
    Hej derude, Jeg har et overordnet AT-emne, der hedder "menneskets forhold tiil naturen", og her har jeg valgt at fortælle om Alternativ energi. Jeg vil høre om der er nogle, der kan komme med evt. problemstilinger til emnet, hvor begge fag inddrages? Det kan være en stor hjælp. Du...
  • Dansk - Novelle a la' Sigmund Freud?

    Forumindlæg
    Hej SP (: Umm, er der nogen der kender nogle danske noveller, der ville være perfekte at lave en psykoanalyse på? Jeg havde naturligvis et par ideer men... De er ikke alle danske (som jeg overså i et øjeblik af begejstring). Men ja so far har jeg; "Et skud i tågen" som jeg har hørt er...
  • SRP komm/it A og samfundsfag B:

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med at skrive SRP om syndhedsplatformen. jeg har fået dette spørgsmål, som jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal gribe an ?, "analyser hvilke komunikative udfordringer og muligheder der er ved sundhedsplatformen set ud fra et borger,personale, og samfundsperspektiv jeg er...
  • Hvad var Eksamen + Sygeeksamen Tysk Skriftlig A STX 2010?

    Forumindlæg
    Hej alle  MENTE SELVFØLGELIG 2009!!! Har nogen af jer en stil/stiloplægget til TYSK SKRIFTLIG STX 2009 - sygeeksamen og normal eksamen? Please - skal bruge det i morgen kl.8! Svar meget gerne hurtigt!!!
  • Ege Ovne A/S - Spørgsmål om lagerstyring

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal i en opgave beregne om det er lønsomt at anskaffe et sikkerhedslager på 75 stk. De variable enhedsomkostninger er 1.400 kr stk. Mit problem er at jeg ikke er helt sikker på hvad jeg skal vurdere i forhold til. Håber der er en der kan hjælpe Mvh Louise
  • Reducér med a''er og b''er

    Forumindlæg
    Behøver virkelig hurtig hjælp med at reducér udtrykket: 12a-6(2b-a)+(40b-70a):10 Vil gerne have udregninger
  • A skriftlig eksamen august 2017

    Forumindlæg
    Hej studiekammerater. Jeg prøver at finde ud af, hvad emnet var for eksamenssættet der blev stillet til den skriftlige eksamen i IØ i august 2017. Enhver hjælp der kan give en pejling i den rigtige retning modtages med kyshånd. Med venlig hilsen Steen
  • Mangler du et job og kan matematik på A-niveau

    Forumindlæg
    Jeg er en pige der går i 3.g, som har fået den fantastiske mulighed at komme til Caribien i fire måneder, med skolens accept. Jeg søger derfor en til at hjælpe mig med matematikken. Da jeg er i Caribien, vil hjælpen komme til at foregå primær over nettet eller pr. tlf. Jeg søger både være hjælp t...
  • Jeg Søger Hjælp til Matematik A HTX MAJ 2008

    Forumindlæg
    Her er Opgave: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080530_opgave_htx_081_matA.ashx Vil meget gerne have en facitliste da jeg har udarbejdet det hele i hånden og ikke er så god til at skrive det ind her..
  • STX Biologi A Eksamen 24. maj 2017

    Forumindlæg
    Nogen som har det her eksamens sæt færdiglavet?
  • AT, Historie A, Biologi C: Pasteur

    Forumindlæg
    Hej alle Vi er jo en del, der har valgt Pasteur ti AT i år, så ville høre om, der var nogen som havde noget, de ville dele/bytte eller evt. nogle gode råd? Måske er der nogen, som har været oppe?
  • Kemi STX A 12. dec 2012?

    Forumindlæg
    Hej derude!! Er der nogle flinke sjæle der har lavet opgavesættet fra d. 12. december 2012 og som vil hjælpe mig med opgave 4 - Rhodamin B - et farvestof?? JEg kan simpelthen ikke finde ud af den, og vil gerne lave den opgave som forberedelse til terminsprøve - jeg håber der er nogen, der...
  • A white American's Lament

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg sidder og skal analysere dette digt. Jeg er i tvivl om jeg har forstået budskabet og hvem taleren er rigtigt Problemet er at jeg syntes teksten er en smule svær at oversætte som helhed. Titlen hedder på Dansk' En Hvid Amerikaner's klagesang'. Og den handler om frygt...
  • Tutor til mat A - Fredericia og 50 km radius

    Forumindlæg
    Søger en matematik tutor der kan hjælpe ca 5 timer om måneden. God løn. Helst weekend. Bor i Fredericia, men kører gerne efter det.
  • Beregning af energimængde ved detonation af en A-bombe

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med en omfattende beregning af energimængden af en atombombe. Jeg ved selvfølgelig at jeg kan bruge einsteins formen E=m*c2 ... men jeg ska bruge det til min studieretnings opgave og derfor ska det jo helst fylde en hel del og være så omfattende en beregning så mul...
  • Matematik A maj 2008 HTX Facitliste?

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg skal bruge en facitliste til skriftlig eksamensopgaven HTX maj 2008. Jeg skal nemlig rettet nogle opgaver. Jeg har opgave sættet fra uvm.dk, men jeg har problemer med at finde facitlisten. Det ville være super dejligt hvis der var nogen der havde facitlisten.