Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14621 til 14640 af 24088
-
Poetic Justice
ForumindlægHeej (; jeg igang med at skrive en analyse om Poetic Justice tænkte på om nogle ville oplyse ders mail så når jeg færdig så ville nogle kigge/rette på den (: -
Herman bang - Den sidste aften - fortolkning
ForumindlægHej allesammen! Skal skirve stil om Herman Bangs, "Den sidsteaften".. Dvs. en analyse og fortolkning.. Ville høre om der var nogen der havde nogle notater om denne, da jeg ikke lige kan gennemskue den. På forhånd tak. -
Dansk opgave 2.g det forsømte forår.
ForumindlægHej alle. Er der ikke en som har et godt bud på en problemformulering til romanen det forsømte forår? den skal indeholde et redegørende, et analyserende og et fortolkende spørgsmål samt et overordnet. På forhånd tak :) håber der er nogle som kan hjælpe. -
Sætningsanalyse på computer
ForumindlægEr der nogen, der ved, om man kan analysere sætninger på computeren? Fx med et program? Altså med alle ledene - ikke kun X og O - subjekt, verballed, ind- og direkte objekt osv. -
Akepot af brødrene grimm
ForumindlægHej, jeg sidder og er ved at lave eventyr analyse, men bliver i i tvivl om Askepot af Brødrene Grimm er et folkeeventyr eller kunsteventyr? Håber der er en der kan hjælpe, er lidt presset :D -
Pengestrømsopgørelse - VØ
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave hvor der står at jeg skal analysere Gyldendals pengestrømsopgørelse men jeg kan ikke huske hvordan man gør det eller hvad man skal have med er der nogen der kan hjælpe mig med det? tak på forhånd -
Loose Change
ForumindlægI mit essay (til i morgen) skal jeg skrive 700-900 ord, hvori der er en analyse af Loose Change. OG, og, og - et kortere essay (200-300) ord med en diskussion om hvordan vestlige lande bekæmper teorisme! ??????? Hjælp.. -
SRP
ForumindlægJeg skal skrive SRP i historie A og engelsk A om den amerikanske drøm. Jeg skal finde noget at analysere i begge fag, er der nogen som har ideer? -
Analysemodel til et guldaldermaleri
ForumindlægJeg mangler virkelig en analysemodel til et guldaldermaleri, eller en fremgangsmåde. Er der nogle af jer søde mennesker der ligger inde med det? Eller som har nogle guldkorn omkring det, at skulle analysere et guldaldermaleri? På forhånd tak :-)! -
Sidetemaer
ForumindlægJeg er i gang med at lave en analyse af filmen Drømmen og jeg kan ikke finde på nogen sidetemaer som passer til. Jeg vil blive overlykkelig hvis der er en/eller flere derude der vil give mig en ide. Mange tak på forhånd. -
HJÆLP!! engelsk
Forumindlæghej! Jeg skal analysere "A simple Exchange of Niceties" og mangler inspiration til at komme igang. er der nogle der ligger inde med den og eventuelt vil sende den til mig? tak på forhånd (: - det ville være en stor hjælp! -
Den fattige piges sang ved vuggen
ForumindlægEr der nogle der på nogen måder har beskæftiget sig med digtet "den fattige piges sang ved vuggen" ? Skal lave en nykritisk analyse og har haft en del problemer .. -
Hurtig hjælp:(
ForumindlægJeg skal skrive en stil. Men jeg er gået i stå. Der er et punkt som jeg ikke forstå. Hvad menes der med motiver redegørelse af analyse???? Håber i kan hjælpe mig. Tak på forhånd:) -
H.C Andersen og knud sørensen
ForumindlægEr der nogle der har analyseret H.C andersens:Jylland mellem tvende have og knud sørensens: tilbageblik om en del ¨årtier? Synes pointerne virker utydelige på forhånd tak -
Suzanne Brøgger, hjælp
ForumindlægHej. Jeg er igang med at analysere Suzanne Brøggers Creme Fraiche, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan miljøet er i den? eller hvad rødstrømpernes aktioner hjalp udover abort. HJÆLP. Irene -
arkitekturbillede?
ForumindlægHej... Jeg er igang med at lave en analyse af maleriet "Menneskene i deres synd overrasket af dommedag" Men jeg er i tvivl om, om det er et arkitekturbillede. Hvad er et arkitekturbillede? Håber i kan hjælpe mig - Jeppe -
Værdikædeanalyse
ForumindlægHej, jeg har en aflevering for om Montana. Jeg har fået til opgave at lave en værdikæde analyse. Jeg er lidt i tvivl om, hvad det er. Er det selve modellen, eller skal man bare skrive løst uden værdikædemodellen. Mvh -
Og til sidst - Af Marianne Larsen
ForumindlægHej, er der nogen der eventuelt har lavet en fortolkning af digtet samt analyse af sproget? Jeg forstår ikke rigtigt meningen med digtet, så jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig. På forhånd mange tak. :) -
førstehånd???
ForumindlægHej.. Jeg skal lave en kildekritisk analyse af "Kvindens underkuelse" som er skrevet af john stuart mill... den er dog oversat af Georg Brandes ... vil det så sige at teksten er en førstehåndstekst? -
Dansk A Storbyen ( eksamensopgave)
Forumindlægjeg har valgt opgave 1 fra storbyen- skriv et analyserende oplæge til et hf hold om storbyen i litteraturen er der nogle der kan hjælpe mig igang, ved slet ikke hvordan jeg skal startet på den ?
