Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 14641 til 14660 af 27496
-
Hjertet /lungerne ?
ForumindlægHej :) Min biologi rapport skal afleveres på tirsdag - vil lige høre om der er nogle af jer, der vil kigge den igennem ? :) På forhånd tak :) den er ikke lang. -
Eukaryote
ForumindlægHej, jeg skal holde fordrag i biologi over "eukaryote". Det ville være godt, hvis jeg kunne få nogle informationer over dette emne. Mail til mig.Hilsen Vanessa -
hjælp søges
ForumindlægHej allesammen, jeg skal skrive en synopsis om fagene religon og biologi, men kan simpelthen ikke finde en emne, kan nogle give mig ideer? -
en der vil hjælpe
ForumindlægHej. sidder med en biologi opgave Hvordan kan en mutation medføre mangel på faktor-8? - i forbindelse med blødersygdom har vedhæftet selve opgave sættet -
Pensum - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej,er der nogle der ved hvad pensummet er til den skriftlige eksamen i biologi på højt niveau? altså hvilke emner og sådan. -
Kender i det ?
ForumindlægSkal til eksamen i fysik/biologi imorgen og har terpet og terpet..lige nu kan jeg så intet huske og er fuldkommen panikslagen! -
Lungekræft
ForumindlægJeg søger en oversigts artikel over lungekræft, er der nogen der kan hjælpe mig ? Det er en artikel som jeg vil bruge i forbindlse med en eksamen i biologi på B niveau. -
cfc-gasser og ozonlaget
ForumindlægEr der nogen der kan forklarer mig hvad cfc-gasser er? skal til folkeskolens biologi eksame på mandag, og ved ikke hvad det er? hvordan er det forbundet med ozonlaget, og hvad er ozonlaget? hjælp?mvh -
Darwin og psykologi
ForumindlægHar om Darwin i biologi og psykologi.. Jeg snakker lidt om paradigmeskift, men er det nok indefor psykologi? Hvad kunne jeg ellers komme ind på .. ? -
Evolution -
ForumindlægHvorfor er religion og biologi oplagte fag til at arbejde med Darwin og hans evolutionsteori? På forhånd tak :D -
Hjælpemidler eksamen
ForumindlægMå man have bøger ud over de som står på pensumopgivelsen med under forberedelsen til mundtlig eksamen biologi c hf? -
Bioteknologi, DM opgave
ForumindlægHej Jeg har en biologi opgave, hvor jeg skal beregne et sysfelts diameter af en mikroskop, og jeg skal sammentidigt kunne afgøre/beregne kvadratmeter af nogle spaltåbninger. -
AT 2.G
ForumindlægHej. Mangler et emne at arbejde med, hvis du vil komme med nogle forslag, så venligst skriv dem ned. Hovedemne: Rejser Fag: Historie og biologi. tak på forhånd. -
Hjælp?
ForumindlægNogen som vil hjælpe med biologi-rapport. Personen skal havde en meget god baggrundsviden evt. B eller A-niveau på gymnasiet. -
planteplankton
Forumindlæghej alle jeg har fået stillet en opgave som lyder således: redegør for hvordan biomassen af planteplanktonet i Arresø kan bestemmes. (fra biologi eksamen 2004) på forhånd tak -
økologi
Forumindlæghej jeg vil have hjælp til biologi jeg forstoed ikke hvad økologi endelig er vil i give mig en lille resume hvad det er jeg håber i vil -
KOSTANALYSE
ForumindlægHEJSA JEG ER I GANG MED BIOLOGI RAPPORT.... HVIS NU MAN HAR EN ENERGIFORBRUG AF FOR MEGET PROTEIN OG FEDT OG FOR LIDT KULHYDRAT -HVAD KAN DET BETYDE???? -
fylogenetisk og dikaryotisk
ForumindlægHej er ved at læse om til biologi og ved ikke rigtig hvad fylogenetisk og dikaryotisk fase betyder. Er der nogle der lige vil skrive et par få linjer om dette. på forhånd tak -
Hjertet og kredsløbet
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive biologi rapport om hjertet og kredsløbet, man kan ikke helt bestemme mig for en problemstilling. Hvis der er nogen der har ide ville du virkelig hjælpe mig? -
A-niveau i USA
ForumindlægHej.. Er der nogle der ved hvad man skal have på a-niveau, hvis man vil gå på Harvard university, og studere molekylær biologi, tandlæge eller apoteker? <3 Harvardgirl
