Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14641 til 14660 af 24088
-
Heey! :-)
ForumindlægEr der nogen der kan oversætte følgende sætning på tysk, så jeg kan se, om jeg analyserer mine sætninger ordentligt?? :-) Familien har ingen mad. Tak på forhånd! :-))) -
pas på pengene
Forumindlæghej.. folkens!!! plzzzz hjælp!!! hvis der er nogen der har skrevet om Dan Turrels sang PAS PÅ PENGENE!!! vil I ikke hjælpe mig?????? med analysen..!!! plzzz.. skal skrive 2 sider om det og har bare ikke noget i hovedet.. og den skal afleveres i morgen!!! -
København
ForumindlægHej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp. -
Bogen: København
ForumindlægHej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp. -
en kort dansk stil som skal rettes?
Forumindlæghelo hello allezusammen jeg har skrevet en dansk stil. den er på 1½ side. nogen der vil kigge på den? det er bar en analyse og fortolknig af en kort tekst samt genretræk. -
Romatikkens evangelium
ForumindlægEr der nogen som kender teksten "Romantikkens Evangelium" Skrevet af Henrik steffens. Skal analysere og fortolke teksten, men forstår den overhovedet ikke !!! Hjælp mig. :) Det er en rigtig svær sproglig tekst. -
Værdikæde for handelsvirksomhed?
ForumindlægHej, Jeg skal udarbejde en værdikædeanalyse for en detailhandlesvirksomhed (Synoptik). Hvordan skal jeg analysere primæraktiviteterne? Bliver jeg nødt til at droppe "produktion" og "udgående logistik"? -
hjælp !! :/
Forumindlæghey alle :) jeg er på den! :/ en der har en kort analyse af Katastrofe af Jens Smærup??? den er skrevet i en bog der hedder ANTOLOGI AF DANSK LITTERATUR Tak på forhånd håber i kan hjælpe så hurtigt så muligt :/ -
"Vildvinen" af Charlotte Weitze
ForumindlægJeg skal foretage en analyse og en fortolkning af den. Men først og fremmest kunne jeg godt tænke mig at vide om det er meningen at den skal være delt op i forord, prolog osv. Er den skrevet sådan? :) -
DANSK STIL - nogen der gider kigge den igennem
Forumindlægnogen der gider kigge på en dansk billed analyse stil?? Ved ikke om det er nok jeg har skrevet, og ved ikke om det er en rigtig billedanalyse. Den fylder kun 1.5 side. går i 1.g -
Terror
ForumindlægHej Alle jeg har fået en opgave der hedder: Analysere trusselsbilledet i det 21. århundrede, herunder terrorens betydning. Jeg er virkelig gået i stå med denne her opgave. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak -
Emilie Grüen af Christian Kampmann??
Forumindlæger der nogen der kan sende mig en analyse af den? skal have noget inspiration til min egen stil, da jeg har meget travlt, da den er til imorgen og har kun skrevet en halv side.. Håber nogen kan hjælpe.. Tak. -
levnet og meeninger
Forumindlægjeg er ved at analysere levnet og meeninger af johannes edwald. men jeg har problemer med at forstå om hun har fundet en anden eller om hun er ved at dø?? og om det er selvmord?? -
SRP - grundtanken i spilteori
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med SRP, og jeg er nået til det analyserende spørgsmål, hvor jeg skal kigge på hvordan forskellige dopingbrugeres dopingbrug, kan forklares ud fra grundtanken i spilteori. jeg er i tvivl om, hvad grundtanken i spilteori er? -
SP-HJÆLP til kongekabale
ForumindlægEn eller anden der har læst romanen Kongekabale af Niels Krause-Kjær, og måske endda beskæftiget sig med en analyse af den? Jeg er gået lidt i stå mht spindoktorens funktion i romanen, og jeg kunne meget godt bruge lidt inspiration .. -
Hvad hedder billedesprog på engelsk
ForumindlægHej jeg er ved at analysere en engelsk bog. Jeg skal skrive på dansk, men jeg vil gerne vide hvad billedesprog hedder på engelsk? Med venlig hilsen Nikki -
Vurdering/konklusion
ForumindlægHey Jeg er ved at analysere en reklame. Jeg ville lige høre om man kan skrive "vurdering" og "konklusion" som en samlet overskrift?? Er der en overordnet forskel på disse? -
Varelager??? SRP
ForumindlægHej :) Sidder ogs skriver på min SRP i bl.a. virksomhedsøkonomi. Jeg skal analysere kapitaltilpasningsevnen hos Pilgrim, men kan ikke se hvad varelageret er.. Nogle som kan hjælpe? Er det ændring i varelageret? På forhånd tak :) -
kildeanalyse i historie??
Forumindlæghej :-) Jeg er lidt i tvivl om jeg har gjort det rigtige, derfor om der var en hjælpsom person som ville kigge det jeg skrevet igennem - for at se om jeg brugt kilde analyse, ja.. -
Dansk Rap
ForumindlægEr der nogen derude der har analyseret og fortolket en dansk raptekst? Ville være dybt taknemmelig hvis jeg kunne få lov til at kigge på den og få nogen gode ideer?
