Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 14661 til 14680 af 23877
  • Er det flashbacks?

    Forumindlæg
    Hej Jeg analyserer en novelle. i novellen er der et sted, hvor en bedstefar fortæller om en situation til sin barnebarn om en dreng ovenpå, som bliver tævet af sin far.. Er det flashback eller er det slet ikke noget Tak på forhånd ;)
  • Kongescoringen af Kåre Blutigen hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal til dansk eksamen i 9. i morgen Er der nogen der ligger inde med en analyse og/eller fortolkning af Kongescoringen? Det ville være perfekt hvis du lige gad at sende den til mig På forhånd tak Anders Hansen
  • THE FACE

    Forumindlæg
    Hey har nogen analyseret teksten the face, vil sammenligne det med det jeg har lavet og se om jeg mangler noget, det vil være stor hjælp hvis i kunne sende det til min mail tak. [email protected]
  • Digte - Samfundsbillede

    Forumindlæg
    Hej. Kender i nogle digte der går ind under emnet "Samfundsbillede"? Jeg skal vælge et som jeg kan analysere i min mundtlige dansk eksamen.
  • Hvordan skal jeg skrive det?

    Forumindlæg
    Opgave beskrivelse: Her skal I præsenterer Databehandlingen og Analysen for de to forsøg (et afsnit) ”Alkoholgæring” ”Melormes respiration” I forbindelse med præsentationen bliver der lagt vægt på, at I også knytter NV fagbegreberne til analysen. Bemærk: I skal Ikke la...
  • Eksamensforberedelse

    Forumindlæg
    Hvad er den bedste måde at fremlægge på? Har læst min tekst igennem 2-3 gange, og analyseret den, men er ikke så god til at huske. Hvordan kan man bedst huske hvad man skal sige?
  • SRP mundtlig forsvar

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op til SRP mundtlig forsvar og jeg var lidt i tvivl omkring hvad man skal sige, når man kommer til historie delen i SRP. Er det mening man skal lave en kildekritisk analyse af de kilder man har valgt? eller hvordan?
  • Perspektivering Tennis

    Forumindlæg
    Jeg står og skal lave en analyse af tennis men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal perspektivere novellen med. Den skal helst være nogen andre noveller som han har skrevet
  • Knas med promotionen

    Forumindlæg
    Hejsa jeg skal i min SRP finde ud af hvordan Hay skal promovere sig på det australske marked. Hvilke modeller og analyser også videre kan jeg bruge for at finde frem til hvilken slags promotion de skal benytte?
  • bog

    Forumindlæg
    er der nogen der har læst bogen "klædt i pupur" af Dorrit Willumsen og kan hjælpe mig med at analysere den? bare kom med ALT det i har at sige om bogen? tak på forhånd
  • hjælp: essay om digt

    Forumindlæg
    hej Jeg skal skrive et dansk essay hvor jeg skal præsentere og diskutere et digt. Problemet er så om det jeg bliver bedt om er bare at analysere og komme med min mening??? hjæææææææælp please!!!!!!!!!!
  • Appelformer i brevanalyse?

    Forumindlæg
    Hej venner, Jeg sidder under min SRP og skal foretage en analyse af et brev. Kan man i en brevanalyse inddrage appelformer som etos, patos og logos, eller hører det ikke til her? På forhånd tak, Julie
  • Das Wohltemperierte Klavier E-dur

    Forumindlæg
    Hej derude. Er der nogen, der har analyseret Das Wohltemperierte Klavier (WTC) Fuga nr. 9 i E-dur, BWV af J.S. Bach? Julehilsener herfra
  • Marias barn

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et problem, jeg skal aflevere en analyse om cecil bødker og en af hendes mange værker, men da vi fik novellen modtog jeg den ikke da jeg var syg, så er der nogen der vil hjælpe ,mig, så kontakt mig venligst! :)
  • LAND AND FREEDOM

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan hjælpe mig med en dybdegående analyse af filmen land and freedom? jeg er igang med at skrive mit studieretningsprojekt, har virkelig brug for hjælp?
  • Konflikten i Afghanistan

    Forumindlæg
    Hej kunne godt bruge lidt hjælp her. Foretag en analyse af hvilke årsager der førte til dansk deltagelse i den USA-ledede krig i Afghanistan, som startede i2001 Hvordan vil i gøre det? hvad skal man gøre? skriver i historie og samfundsfag
  • Falling Man af Don DeLillo

    Forumindlæg
    Hej alle. Nogle der ligger inde med en analyse og/eller en fortolkning af Don Delillos roman "Falling man"? I så fald ville jeg blive ekstremt glad, hvis I gad dele den med mig på [email protected]
  • Det gyldne snit

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Jeg skal skrive en artikel, som handler om det gyldne snit. Er der nogen, som har nogle gode ideer til billeder eller analyser Ideer i det hele taget vil være fint. Tak på forhånd.
  • Diskursanalyse

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg er i gang med at analysere en tale af Fidel Castro. Han taler meget fjendsk/hadefuldt om USA, og jeg ville høre, om nogle vidste hvad man kunne kalde sådan en diskurs.
  • Eksportberedskab

    Forumindlæg
    hejsa. Jeg har lige et hurtigt spørgsmål. Jeg skal vurdere virksomhedens eksportberedskab. Til at vurdere virksomhedens eksportberedskab vil jeg tage udgangspunkt i en værdikæde analyse. Kan man godt det, eller hvad ?