Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14701 til 14720 af 35989
-
ekstemporaltekster
Forumindlægjeg går i 1.g, og skal til årsprøve i fransk om en uges tid... Jeg vil meget gerne øve mig lidt, men har ikke kunnet finde nogen ekstemporaltekster - er her nogen som har nogle liggende? :) -
Karakterer i NV, AT og ASP
ForumindlægI dag fik jeg så årskarakterer, men jeg har ikke fået nogen karakter i NV, AT og ASP. Jeg flyttede skole efter grundforløbet, så det kan måske være grunden, altså at skolen slet ikke ved, hvad jeg har fået.Men burde jeg ikke få det? Det trækker nemlig mit gennemsnit op :) -
Matematik prøve 3.g
ForumindlægHej Alle!!!!! Jeg skal op i en matematik prøve uden hjælpemidler i næste uge.. Jeg er bare lige i tvivl om, hvordan jeg skal forberede mig til denne prøve uden hjælpemidler :( Er det nogen, som har nogle forslag til, hvordan jeg kan gå i gang med at forberede mig.. -
Afsætning Hasssterrrr!!!!!!!!!
ForumindlægHej' En der kunne hjælpe, skal skrive en opgave om et afsætningsøkonomiske-problem. Hvor jeg skal bruge mange afsætning begreber. KAN IKKE KOMME PÅ NOGET EMNERRRRRRRRRRRRRR!!! EN DER KAN GIVE EN GO' RÅDE HVAD MAN KAN SKRIVE OM ??? TAK :-D -
AT UTØYA
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har valgt at skrive om utøya i fagene historie og psykologi. I psykologi vil jeg komme ind på ondskabsteorier, og i historie vil jeg komme ind på samfundets betydning for breivik. at han er historieskabt. Men hvad synes i jeg præcis skal komme ind på? føler ikke det er... -
Hvad må man tage med til forberedelsen i Dansk Mundtlig
ForumindlægHvad må man tage med ind til forberedelsen? I Dansk Mundtligt.? -
hvis man dumper i folkeskolen
Forumindlæghvis man dumper i folkeskolen, men selvom man er optaget på gymnasiet skal man tage afgangsprøven i december -
HVAD GØR JEG?
ForumindlægHej, Hvad gør jeg, hvis ikke jeg enten består 3.g under den gamle reform eller vil tage året om grundet dårlige karakterer? Jeg har hørt om en klasse der bliver oprettet i Greve, nogen der ved noget? -
Er det mig?
ForumindlægHey Er det bare mig eller kan man bare ikke finde de tekster man kan komme op i engelsk her inde? Troede virkelig studieportalen skulle hjælpe mig i engelsk ligesom den gjorde i old, men næh nej. Ha' en god dag! -
Bedre til Dansk
ForumindlægHEJSA: Jeg har virklig brug for jeres hjælp. Jeg er utrolig dårlig til diktat og læsetester. Hvordan kan jeg blive bedre til det, har I nogle gode råd ? Ellers mamge tak -
Kvikbonus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Forumindlæghej jeg blev student i 2014 og skal søg uddannelse her til vinter, har jeg så ret til at gange min gennemsnit med kvikbouns tak på forhånd! -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHej. Jeg skal snart gå på gymnasium, og jeg ved ikke lige, hvordan karaktergennemsnit kommer til at foregå. Skal man tage sit karaktergennemsnit fra ens standpunktsblad eller noget andet? Tak på forhånd! -
matematik på stx og htx
Forumindlæghej, jeg vil lige hører om, hvis man nu tager matematik A på stx og matematik A på htx, hvad er så sværest? Er htx et højere niveau? -
Skrive AT-synopsis sammen?
ForumindlægMå man gerne skrive AT-synopsen sammen? -
hypnose
ForumindlægJeg overvejer hypnose imod min eksamensangst..nogen der kender elelr har prøvet det?? virker det -
Matematik, bestået?
ForumindlægI matematik får man 2 karaktere. Men skal man bestå både mundtlig og skriftlig for at bestå faget, eller skal man have et gennemsnit der er over bestået? Mvh Louise -
søger lektiehjælp !!!!!!!
ForumindlægHej... J søger lektiehjælp til engels b niveau,., J trækker spørgsmålet 24 timer før,., så vil j gerne ha en d hjælper mig,., J bor i Kbh område,. Tak på forhånd... -
lave en synopsis om?
Forumindlægjeg vil gerne lave min synopsis om, dog beholder jeg samme emne. ved i hvad reglerne omkring dette er? -
Akkusativ brugens nogen gange til præpositionsled
ForumindlægHej! Jeg ved at Akkusativ bruges til direkte objekt og og objæktsprædikativer. I noneg tilfælde bruges assusativ også til præpositionsled. Kan i give mig nogen eksempler på sætninger hvor akkusativ skal bruges tl præpositionsled. På latin og på dansk. Mange tak på forhånd! -
Klime- og plantebælte osv.
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe mig med at forklare lidt forskellige ting. Emne: Klima- og plantebælte, det globale vindsystem, vejret og klimaændringer. I den disposition skal du bl.a. inddrage geofaglige begreber som Vahls klima- og plantebælteinddeling, hydrotermfigurer, det globale vindsys...
