Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 14701 til 14720 af 27496
-
Osmose
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med noget biologi? Jeg har lavet en graf ud fra et kartoffel forsøg men jeg ved ikke om grafen er rigtig ? -
Osmose
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med noget biologi? Jeg har lavet en graf ud fra et kartoffel forsøg men jeg ved ikke om grafen er rigtig ? -
Blodtryk i venerne
ForumindlægSidder her med en biologi opgave. Jeg ska finde ud af hvor højt blodtrykket er i venerne i anklerne. Nogle der ved hva trykket er??? -
Eksamenssæt
ForumindlægHej derude :) Er der nogen af jer, som har lavet et biologi eksamenssæt der omhandler fiskearter (karper) og noget med nogle smågrises foderforbrug? -
Selektiv Abort?
ForumindlægHej alle. Jeg skal lave AT synopsis i selektiv abort i Biologi og Religion, er de nogen af jer, som har noget liggende om det på jeres computere? -
Naturvidenskabelig metode til KLONING
ForumindlægJeg skriver om kloning i biologi og engelsk, men har et problem med at finde en god metode til naturvidenskab... :( Er der en af jer der har en god idee til, hvad man kan skrive? På forhånd - Tak. -
FEDME - AT
ForumindlægHey.. jeg har set at der er rigtig mange som skriver om fedme i biologi/psykologi.. Jeg synes ikke min problemformulering helt rammer en forudsigelse - hvordan har i gjor det? -
Spørgsmål til videre arbejde
ForumindlægEr der nogen der er nogle gode idéer til spørgsmål til videre arbejde ang. religion og biologi i emnet designerbørn herunder etik. og metoden PGD -
Sanser
ForumindlægEr der en som vil se min biologi rapport igennem, den handler om smagssansen. skriv gerne en privat besked til mig, så sender jeg den til en email eller noget andet. -
bb
ForumindlægHej SP Plejer man normal at får afleveringer i biologi c niveau ifølge skolereformer?? -
3D Animation af mavesækken ;)
ForumindlægHej. Jeg skal snart til en fremlæggelse i biologi omkring mavesækken. - Er der nogen som kan skaffe dette bevægende billede ;) så må i gerne vedhæfte det og sende det til mig, mange tak ;) -
Stofskifte hos mus
ForumindlægHej, er der nogle der har lavet biologi-rapporten: stofskifte hos mus? I såfald vil jeg MEGET gerne høre fra dem! -
Dumpe afsluttende fag.
ForumindlægJeg skal aflutte biologi her til sommer og får muligvis under 02, kan jeg så stadig få min studentereksamen i 3.g? -
Diskussion
ForumindlægHvordan skriver man en diskussion? - specifikt i biologi? Skal jeg sætte ting op mod hinanden? Må diskussionen være samfundsfaglig - eller hvordan skal man diskutere biologisk? -
Leishmania
ForumindlægSkal skrive en stx opgave i biologi om Leishmania. Er der nogen der har nogle guldkorn eller nogen gode sider ? på forhånd tak for hjælpen. -
Hjælp :D
ForumindlægHej. Jeg har biologi på C-niveau og har en opgave om naturens katalysatorer for til torsdag aften. Er der nogle der har bare lidt forstand på dette evne? :) På forhånd tak! :D -
problemformulering
Forumindlæghey, har valgt at skrive AT i biologi og historie om biologiske våben, men mangler seriøst inspiration til problemformulering. -
HJÆLP
ForumindlægJeg skal skrive en synopsis om krig, medie og teknologi... Hvad skal jeg gøre..? Nogen der har ideer til emne? Fagene er biologi og dansk.. -
Forsøg
ForumindlægKan man i biologi godt sige at nedestående regler er generelle for alle biologiforsøg? Forsøget skal være :Reproducerbart, indeholde en kontrolgruppe og have en afhængig variabel? -
proteiner og dens opbygning
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i biologi - skal forklare proteiners opbygning og hvilke grundstoffer det indeholder osv men har brug for hjælp???? - skal også fortælle kroppens respiration
