Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 14781 til 14800 af 40685
-
hvordan kan jeg hæve mit snit?
Forumindlæghejsa, jeg har afsluttet stx med et snit på 7,2 efter at have ganget mit snit med 1,08. Problemet er at mit snit ikke er nok til den uddannelse jeg gerne vil ind på. jeg skal i et halvt år supplere matematik fra b til a og kemi fra 0 til b. gør dette en forskel på mit gennemsnit? hvad ville i fo... -
CBS adgangskvotienter 2015
ForumindlægHej alle sammen, Skal her til sommer (afsluttede STX i 2014) søge ind på universitet. Vil gerne læse Ha.jur på CBS som i 2014 på kvote 1 krævede et gennemsnit på 8,3 og standbykvotienten ligger på 8,1. Er dog begyndt at blive en lille smule nervøs for om jeg kan komme ind, da mit gennemsnit neto... -
Ny karakterskala
ForumindlægBekendtgørelsen om ny karaterskala er nu vedtaget og træder i kraft i gymnasiet for alle nuværende 1.g-ere og fremtidige elever pr. 1. august 2006.Øvrige uddannelser følger efter den 1. august 2007.Bekendtgørelsen kan læses i sin fulde tekst her:http://www.retsinfo.dk/_GETDOCM_/ACCN/B20060044805-... -
Synopsis: metode afsnittet!!
ForumindlægHey jeg skal skriver synopsis, om aztekernes religion (religion og historie) og min probemformulering lyder således: Der ønskes en redegørelse af spaniernes erobring af Meso-Amerika og en redegørelse af den Aztekiske/kristne religion.. Herunder en analyse af mødet af de to religioner/kulturer. D... -
Husdyrbestanden i Danmark 2011
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med det her ? 1. Beskriv husdyrbestandens fordeling i Danmark ud fra tabelmateriale nedenfor. Husdyrbestanden i Danmark 2011 Antal husdyr pr. kvadratkilometer Kvæg svin får Fjerkræg Religion hoved... -
RELIGIONSFAGLIGE METODER
ForumindlægHejsa, Jeg skal skrive en opgave i religion, og skrive om en religion. Men spørgsmålet er bare om jeg selv kan fortolke på religionen ud fra den hellige bog (biblen og koranen) og endda henvise til den i min kilde, eller om jeg skal gøre brug af religionsbøger hvor de beskriver det, som jeg kan... -
Samfundsfag B
ForumindlægJeg kunne godt bruge en hjælpende hånd/ideer til når jeg skal læse til eksamen. Jeg ved ikke hvad/hvordan jeg skal gøre det. Nogle der vil/kan hjælpe mig? -
skriftlig dansk!
ForumindlægHej, hvor kan jeg de sidste par års opgaver i skriftlig dansk (studentereksamen)??... evt. HF-eksamen sæt? -
Karakterer i teknik A på HTX
ForumindlægHej Får man både en mundtlig og en skriftlig årskarakter i teknik A på HTX? Skal man kun til en mundtlig eksamen? Hvad vægter de forskellige karakterer? Mvh. Emil -
aflevering
Forumindlæghei.er der nogen der muligvis har en eksamens opgave i tysk fra den. 22 maj 2000.det kunne være en stor hjælp.tak.. -
Kan man komme op i disse ting?
ForumindlægHej alle sammenNår man er til eksamen i Dansk niveau A. Kan man så godt komme op i følgendeReklamerAviserArtiklerBillede (maleri)DigteEller er det udelukkede en novelle som man "typisk" vil komme op i? -
Analyse til en læreplads.
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til eksamen om ikke så længe, og jeg har valgt en læreplads. Så ville høre om der ikke er nogle der har en analyse af novellen, som de vil sende mig på den eller anden måde?? :-) -
Glæden ved strandkanter
ForumindlægTil min eksamen har jeg valgt glæden ved strandkanter. Når jeg skal til at analysere budskabet, hvor kan jeg da gøre det? Hvad kunne budskabet være? -
Problemregning
ForumindlægSkal til eksamen i morgen i matematik. Er det rigtigt at man ikke må skrive med blyant på svarark for så tæller det for 0 point? -
Noget om termins eks. Engelsk
ForumindlægNogen som ved noget om Engelsk eksamen på A-niveau??? Altså hvad der kommer eller kan komme til termins prøverne i 3. g??? -
Hurtigt! TAK!
ForumindlægI engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009? -
Kloning og metode
ForumindlægJeg skal til AT eksamen imorgen, og har lige brug for en lille smule hjælp. Hvis man skal udføre kloning i praksis, hvilken udførelsesmetode vil man så bruge? Deduktiv eller induktiv? eller begge? -
Bestået eller ej?
ForumindlægHvis man i matematik årskarakter har fået i et 4 i mundt. og et 4 i skriftl. og at man i den skriftlige eksamen ikke består - har man så bestået faget eller hvordan fungerer det:)? -
Hjææælp til analyse
ForumindlægJeg skal til eksamen og har trukket Rap Nogne der har nogle gode ideer til raptekst der er god at analysere -
Er man bestået?
ForumindlægHej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået?
