Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14801 til 14820 af 24088
  • Budskab i filmen Snow white & the huntsman???

    Forumindlæg
    hvad er budskabet i filmen Snow white & the huntsman??? SKAL HAVE SVAR ASAP!!! Jeg skal analysere filmen og som sagt, SVAR ASAP, VIGTIGGGTTT!!!!!!! pray for mee...
  • Populærmusik fra Vittula?

    Forumindlæg
    Hej alle.. Håber I virkelig kan hjælpe mig her?? Jeg skal skrive en analyse af Populærmusik fra Vittula? Nogen der har en opgave jeg må få, som ikke er lagt ud på nettet?? Hilsen camilla
  • Dansk historie

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg skal til at skrive min dansk/historie opgave i 1.g., og er meget på bar bund ift. danske tekster. Jeg har valgt emnet arbejderbevægelsen (det moderne gennembrud) og overvejer følgende: En analyse af Bondeidyl, som skildrer forholdene for arbejderne, derefter en kort analyse af ...
  • NOGLE DER VIL HJÆLPE

    Forumindlæg
    er der nogle derude der ved noget om "den første gendarm" af henrik pontopidan nogle der kan kender en nogen lunde god fortolkning/analyse ?
  • Communicative competences

    Forumindlæg
    Hej Jeg har pt om de 4 fire kompetence punkter: Linguistic Pragmatic Discourse Strategic Jeg forstår ikke i bund og grund, hvad de 4 er, og hvordan man bruger dem. Til at kigge i tekster og analysere ud fra dem.
  • Fortællerteknik hjææælp

    Forumindlæg
    Hej jeg skriver en analyse og fortolkning om novellen biller skrevet af Charlotte Weitze. Jeg kunne ikke rigtig finde ud af om det var en scenisk eller panoramisk fortælling, men vil skyde på det er en panoramisk. mange tak for hjælpen på forhånd:)
  • Statistik og R

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger en underviser til statistik på universitetniveau. kursusindholdet er: beskrivende statistik, normalfordelingen, analyse af en og to stikprøver, variansanalyse, lineær og ikke-lineær regression, introduktion til R. kontakt mig på 20870972 :)
  • Symbolik af blomster

    Forumindlæg
    Jeg er ved at analysere novellen "Blomster" skrevet af Jakob Ejersbo. Jeg er blevet i tvivl om hvad blomsterne symboliserer både i teksten men også helt generelt?
  • Konspirationsteorier på 9/11

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg skal analysere konspirationsteorier om 9/11 og derfor har jeg behov for nogle artikler der forklarer konspirationsteorier med holdning og meninger inblandet. Er der nogen der har en ide om hvor man kan finde en således artikel?
  • Genre bestemmelse - fluen på væggen - ufo yepha

    Forumindlæg
    Godaften, jeg sidder og laver en analyse af ufo yephas fluen på væggen og kan ikke helt genre bestemme den, så håber i kan hjælpe mig. på forhånd tak for hjælpen (:
  • Litterær artikel-VIGTIGT

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive en literær artikel om novellen "Blomster" af Katrine Marie Guldager, men vil gerne have lidt hjælp. Hvad kan denne novelle perspektiveres med. P.s er der nogen der´har fortolket eller analyseret den før?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ved at analyser en tekst der hedder Harkon Jarls død.. men ved ikke rigtig va den handler om...håber i kan hjælpe mig med det. På for hånd tak..
  • Dansk stil - Nordbrandt & Kristensen

    Forumindlæg
    Halløjsa alle sammen Nogen der vil tage et kig på min dansk stil og give et bud på en karakter. I opgaven skulle jeg analysere og sammenligne de to jeg-personer og perspektivere frit. Tak.
  • Novellen Biller af Charlotte Weitze hjæælp

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg er igang med en analyse af novellen Biller er der nogen af jer der har en ide omkring hvilken tid novellen foregår i. I nyere tid eller? på forhånd mange tak for hjælpen:)
  • miljøpolitik og globalisering

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i miljøpolitik og globalisering i samfundsfag på b-niv. og jeg har tænkt på at bruge diskus analyse men er i tvivl om hvad jeg ellers kan bruge begreber og teorier....
  • Sollys-symbol?

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg er i gang med at analysere et maleri, men kan ikke rigtig komme frem til hvad sollyset er et symbol på? nogen som er rigtig sød og kan hjælpe?
  • historie eksamen? hjælp..

    Forumindlæg
    hej.. jeg tror ikke jeg har forstået eksamen.. altså man har 24 timer til at forberede sig.. hvor mange kilder får man? skal man analyser dem alle? hvad skal man starte at redegør? Og skal man finde noget ekstra materiale?
  • komposition

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med at analysere en avis (jeg trak nyhedsformidling) men jeg er så forvirret om hvad jeg egenligt skal?? jeg er nået til komposition, men kan ikke huske hvad indre og ydre er
  • Hjertevirus- HJÆLP

    Forumindlæg
    hej alle sammen er der nogen som har læstr en novelle som hedder hjertevirus af charlotte mit problem er at jeg ikke helt forstår historie og skal lave en analyse men ved ikke når jeg ikke helt for´står den..........plis hjælp
  • hjælp til 9.klasses eksamen

    Forumindlæg
    hej :) jeg skal snart op til dansk mundtlig (9.klasses) eksamen. Jeg træk etik og moral i journalistik, men jeg ved slet ikke, hvad jeg skal vælge og analysere. Nogle ideer?