Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14801 til 14820 af 24088
-
Budskab i filmen Snow white & the huntsman???
Forumindlæghvad er budskabet i filmen Snow white & the huntsman??? SKAL HAVE SVAR ASAP!!! Jeg skal analysere filmen og som sagt, SVAR ASAP, VIGTIGGGTTT!!!!!!! pray for mee... -
Populærmusik fra Vittula?
ForumindlægHej alle.. Håber I virkelig kan hjælpe mig her?? Jeg skal skrive en analyse af Populærmusik fra Vittula? Nogen der har en opgave jeg må få, som ikke er lagt ud på nettet?? Hilsen camilla -
Dansk historie
ForumindlægHej derude. Jeg skal til at skrive min dansk/historie opgave i 1.g., og er meget på bar bund ift. danske tekster. Jeg har valgt emnet arbejderbevægelsen (det moderne gennembrud) og overvejer følgende: En analyse af Bondeidyl, som skildrer forholdene for arbejderne, derefter en kort analyse af ... -
NOGLE DER VIL HJÆLPE
Forumindlæger der nogle derude der ved noget om "den første gendarm" af henrik pontopidan nogle der kan kender en nogen lunde god fortolkning/analyse ? -
Communicative competences
ForumindlægHej Jeg har pt om de 4 fire kompetence punkter: Linguistic Pragmatic Discourse Strategic Jeg forstår ikke i bund og grund, hvad de 4 er, og hvordan man bruger dem. Til at kigge i tekster og analysere ud fra dem. -
Fortællerteknik hjææælp
ForumindlægHej jeg skriver en analyse og fortolkning om novellen biller skrevet af Charlotte Weitze. Jeg kunne ikke rigtig finde ud af om det var en scenisk eller panoramisk fortælling, men vil skyde på det er en panoramisk. mange tak for hjælpen på forhånd:) -
Statistik og R
ForumindlægHej, jeg søger en underviser til statistik på universitetniveau. kursusindholdet er: beskrivende statistik, normalfordelingen, analyse af en og to stikprøver, variansanalyse, lineær og ikke-lineær regression, introduktion til R. kontakt mig på 20870972 :) -
Symbolik af blomster
ForumindlægJeg er ved at analysere novellen "Blomster" skrevet af Jakob Ejersbo. Jeg er blevet i tvivl om hvad blomsterne symboliserer både i teksten men også helt generelt? -
Konspirationsteorier på 9/11
ForumindlægHej Alle Jeg skal analysere konspirationsteorier om 9/11 og derfor har jeg behov for nogle artikler der forklarer konspirationsteorier med holdning og meninger inblandet. Er der nogen der har en ide om hvor man kan finde en således artikel? -
Genre bestemmelse - fluen på væggen - ufo yepha
ForumindlægGodaften, jeg sidder og laver en analyse af ufo yephas fluen på væggen og kan ikke helt genre bestemme den, så håber i kan hjælpe mig. på forhånd tak for hjælpen (: -
Litterær artikel-VIGTIGT
ForumindlægHej Jeg skal skrive en literær artikel om novellen "Blomster" af Katrine Marie Guldager, men vil gerne have lidt hjælp. Hvad kan denne novelle perspektiveres med. P.s er der nogen der´har fortolket eller analyseret den før? -
Hjælp
ForumindlægHej Jeg er ved at analyser en tekst der hedder Harkon Jarls død.. men ved ikke rigtig va den handler om...håber i kan hjælpe mig med det. På for hånd tak.. -
Dansk stil - Nordbrandt & Kristensen
ForumindlægHalløjsa alle sammen Nogen der vil tage et kig på min dansk stil og give et bud på en karakter. I opgaven skulle jeg analysere og sammenligne de to jeg-personer og perspektivere frit. Tak. -
Novellen Biller af Charlotte Weitze hjæælp
ForumindlægHej allesammen jeg er igang med en analyse af novellen Biller er der nogen af jer der har en ide omkring hvilken tid novellen foregår i. I nyere tid eller? på forhånd mange tak for hjælpen:) -
miljøpolitik og globalisering
Forumindlæghej jeg skal op i miljøpolitik og globalisering i samfundsfag på b-niv. og jeg har tænkt på at bruge diskus analyse men er i tvivl om hvad jeg ellers kan bruge begreber og teorier.... -
Sollys-symbol?
ForumindlægHejsa, jeg er i gang med at analysere et maleri, men kan ikke rigtig komme frem til hvad sollyset er et symbol på? nogen som er rigtig sød og kan hjælpe? -
historie eksamen? hjælp..
Forumindlæghej.. jeg tror ikke jeg har forstået eksamen.. altså man har 24 timer til at forberede sig.. hvor mange kilder får man? skal man analyser dem alle? hvad skal man starte at redegør? Og skal man finde noget ekstra materiale? -
komposition
Forumindlæghej jeg er igang med at analysere en avis (jeg trak nyhedsformidling) men jeg er så forvirret om hvad jeg egenligt skal?? jeg er nået til komposition, men kan ikke huske hvad indre og ydre er -
Hjertevirus- HJÆLP
Forumindlæghej alle sammen er der nogen som har læstr en novelle som hedder hjertevirus af charlotte mit problem er at jeg ikke helt forstår historie og skal lave en analyse men ved ikke når jeg ikke helt for´står den..........plis hjælp -
hjælp til 9.klasses eksamen
Forumindlæghej :) jeg skal snart op til dansk mundtlig (9.klasses) eksamen. Jeg træk etik og moral i journalistik, men jeg ved slet ikke, hvad jeg skal vælge og analysere. Nogle ideer?
