Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14821 til 14840 af 24088
  • Martialis!

    Forumindlæg
    Halløjsa latinister. Hvordan analyseres: est ita, si taceas et si tam muta recumbas quam silet in cera vultus. Den er helt gokkelok
  • noter til Madonna, livets dans og det røde gardin

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen, der har skrevet nogle noter/lavet en analyse af billederne, "Madonna" og "livets dans", samt af teksten ,"det røde gardin"?
  • Analysermodel på engelsk

    Forumindlæg
    Skal op og træk en tekst til mundtlig engelsk som selv studende hvor jeg har 24 timer til det. Men jeg tænkter på analyser model på engelsk, hvordan skal den se ud?? Altså jeg skal komme først med summary og main characters og hvad mere??
  • Den Store Finale

    Forumindlæg
    Nogle som har analyseret eller læst, Den store finale, af Jesper Wung Sung? Har I evt. fundet ud af, hvad der ligger under overfladen(hvad der foregår mellem jeg fortælleren og Nikolaj)
  • where alabama inmates fade into old age

    Forumindlæg
    Hej ville hører om der er noget der har nogle noter til denne tekst: "where alabama inmates fade into old age" af Rick Bragg. Jeg skal analyserer og fortolke den ud fra temaet violence
  • Dantes guddommelige komedie hjælp!

    Forumindlæg
    Hjælp!!!!Er der nogen der har nogle noter til 21. sang (XXI) i dantes guddommelige komedie? Jeg tænker primært på Analyse/fortolkning og perspektivering samt tema/problemstillinger. Mhv. Chillz
  • yahya hassan

    Forumindlæg
    hej, vil spørge om der er nogle der sidder med en analyse af " en radius af 100 meter" af yahya hassan. ville også spørge om der er nogle der har nogle gode analysemodeler til yahya hassans digte.
  • Gode råd til historie årsprøven 1.g

    Forumindlæg
    Man har nogle kilder man skal redegøre, analysere og vudere/perspektivere Men hvordan laver man en problemstilling? Og hvordan inddrager man kildekritik? Alt i alt, hvordan og hvorledes foregår det? Kom gerne med et par gode råd
  • hjælp til novelle

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket mellem fantasi og virkelighed, som fordybelsesområde. jeg har derfor valgt teksten "Indbrud" af Steen Langstrup. er der nogle der har en analyse af den, eller vil hjælpe?
  • Flydende papir eller Stedet

    Forumindlæg
    Hej nogle der har lavet analyse af novellen Flydende Papir af Ib Lucas som jeg kan få til inspiration Og eller Stedet af Per Legård Nielsen ?? kunne være rigtigt lækkert hvis i lå inden med den ? Dem?
  • fantastiske dispositioner søges

    Forumindlæg
    Har i nogle rigtig gode disposition til sådan set ethvert emne i lige hurtigt kan sende. Har selv nogle, men jeg vil gerne analyserer tankegangen for gode dispositioner. Tak på forhånd. W.
  • virksomhedsanalyse af en kiosk m. spillehal

    Forumindlæg
    hejsa folkens. jeg er igang med at lave SRP, og skal lave en virksomhedsanalyse. det er det sidste jeg mangler, men er bare kørt fast i det. er der nogen der har ideer til hvad jeg kan smide i analysen?
  • "Kom " Janne Teller ?

    Forumindlæg
    hej i sommeren. Sidder og forsøger at få lavet en analyse og fortolkning af "Kom" af Janne Teller. Sidder nogen inden med viden om denne roman, så hjælp mig lige lidt, på forhånd tak. tp
  • HJÆLP! HC Andersen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal lave en mundtlig analyse af Gartneren og Herskabet. Jeg er rigtig på den, jeg har nemlig abslut ingen god perspektivering til den. Den er til imorgen, og jeg kunne rigtig godt bruge noget hjælp.
  • henrik pontoppidan

    Forumindlæg
    jeg skal lave en analyse af henrik pontoppidans tekst ''Tête à tête'' så hvis i har noget om den må I gerne skrive - på forhånd tak
  • Dansk - kortfilm

    Forumindlæg
    Hej :) Når man skriver en analyse og fortolkning af en kortfilm, må man så ikke skrive det op i punktform? Vores lærer siger at det må man ikke, men jeg vil da mene at det bliver svært og meget rodet sammen når man skal læse den?
  • Hjælp til eksamen med bussen 2

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen her på onsdag, og er i gang med at analysere bussen 2 reklamen. Her vil jeg hører om der var nogen, som vil være behjælpelig med at hjælpe med nogle punkter?
  • Hvad er metafor i digtet...

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ved at analyserer H.C. Andersens digt: " Danmark mit fædreland.." Og manlger bare at finde metafor. Hvad er metafor, og er der evt. nogen der kunne finde eksempler på det?
  • Afgangseksamen

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg har analyseret en nyhedsartikel Integrationen halter i ghettoplan Er der en der kan hjælpe mig med et analysepunkt? Jeg skal begunde hvilke nyhedskriterier der stemmer overens med artiklen og hjvorfor? Det haster Tak på Forhånd
  • Et selskab af danske kunstnere i Rom

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til at analysere maleriet "Et selskab af danske kunstnere i Rom". Hvor er de synlige og usynlige linjer? Hvor er der skygger og hvad betyder farverne. HVordan er deres ansigtsudtryk?