Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 14861 til 14880 af 176853
-
Biologi eksamen, Evoultion og Kommunkiation
ForumindlægHej alle kloge mennesker! Jeg sidder her og koger omkring nogle biologispørgsmål (niveua B). Jeg er kørt fast i fire spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe mig med, de to første omhandler art og etiske problemer. "Beskriv en undersøgelse, som kan benyttes til en vurdering af, om man kan påv... -
Mundtlig Dansk eksam
ForumindlægJeg har trukket journalistiske genre, nogen der har en god tekst? eller nogen gode ideer, om hvad man kan fortælle om?:) -
Hej, jeg har brug for hjælp til eksamen..
Forumindlæg..det er kun prøveeksamen, men ville alligevel kunne bruge noget hjælp. Jeg har om ligestilling, og jeg har brug for et værk.. jeg ved ikke om det er nemmest med en nyhed, en novelle (skal ikke være et for langt værk), et digt eller hvad det skal være.. eller hvad det skal være om for den sags s... -
Nyttevirkning formel - haster (eksamen)
ForumindlægHej, vi har lavet en forsøg om nyttevirkning, men nu ser jeg at vi har udregnet noget forkert. Kan en venligst hjælpe mig :) FX: opvarmning af vand i mikrobølgeovn, den energi vandet får tilført har vi udregnet: Formel: Evand = mvand * Cvand * (tslut - tstart) altså: 0,5 kg * 4,186 J/kg . (61... -
eksamens aug-sep 2005
Forumindlæghey..jeg vil bare hører om der er nogen der har besvarelsen af eksamenssættet aug-sep 2005? tak -
Tips til billedkunst eksamen
ForumindlægHej alle.. Jeg skal op i billedkunst og tænkte på om der er nogle her som har været oppe i det og som evt. har nogle tip til hvad man skal fokusere på i sin forberedelse, og hvad læreren og sensor lægger vægt på?På forhånd mange tak. -
AT-eksamen imorgen!!!
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp. Skal op i AT imorgen og har ikke helt styr på det hele endnu. Jeg er i tvivl om hvad jeg skal sige hvis lærer/censor spørger om hvad jeg ville have undersøgt eller lavet forsøg om, hvis vi havde haft mere tid?? Har koblet dansk & samfundsfag sammen, og bruger huma... -
Tysk Eksamen - Perspektivering?
ForumindlægHej Jeg skal op imorgen - har 24 timers forberedelse - i en tekst i temaet "tyskland i 30erne". Det er en rigtig fin tekst, den handler om to mænd som er venner, den ene er jøde, og den anden har lige meldt sig ind i NSDAP. Man hører så deres alvorlige samtale om hvorfor den ene har mel... -
Psykologi synopsis - mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har netop trukket et emne i Psykologi, hvor jeg har 24 timer til at udarbejde en synopsis og fremlægge om den. Jeg har i den forbindelse fået en række bilag om fænomenet Happy Slapping. Blandt andet artikler og klummer af socialpædagoger og psykologer, som beskriver hvorfor happy slapping... -
Gennemsnitsberegner + eksamens bevis WTF!!!
ForumindlægHey jeg er en HHX studerende som afslutter mit sidste år. Med den nye reform skal man beregne et eksamensgennemsnit ved at lægge årskarakter og eksamenskarakter sammen. Men jeg synes ikke at den gennemsnitsberegner den passer. Så mit spørgsmål lyder til studerende som har fået deres eksamensbevis... -
AT-eksamen, vigtigt!
ForumindlægHej folkens, I AT har jeg valgt at arbejde med fagene religion og dansk hvor mit emne er 9/11, hvor jeg i danskfaget har fundet en tekst, men hvad med i religion, hvilken slags tekst kunne være relevant for emnet? Og hvordan skal jeg gribe teksten an? -
Spansk eksamen 2012 - Vurdering
ForumindlægHejsa. Jeg er voldsomt nervøs for resultatet af min spanske stil! Hvis der er en eller flere der vil kigge den igennem og give lidt respons - vil jeg være taknemmelig! Filen er vedhæftet :) -
Naturvidenskablig faggruppe NF eksamen
ForumindlægNogen der ved hvordan den foregår? HF første år? -
ENERGIOVERFØRELSE! eksamen imorgen s:
Forumindlæghej, er der nogle der kender nogle gode FIF til emnet energioverførelse? forsøg, hvad man kan tale om? tak .. -
DANSK EKSAMEN! IMORG..
ForumindlægEmm nogle der kender en ved navn Britta Vestergaard.. Censor. fra taastrup Realskole.. -
mundtlig eksamen 24timer forb.
Forumindlæger klamyda grampositiv eller negatv?? -
24 timers eksamen, betyder?
ForumindlægVor drei Tagen hatte sie sich gemeldet. Sie sei für einige Tage hier, hatte sie gesagt, und ob er nicht Lust habe, mit ihr gemeinsam etwas zu tun unternehmen. Obwohl sie ihren Namen genannt hatte, begriff er zuerst nicht, dass sie es war. Doch wer sollte ihn sonst anrufen, ausser ihr rief ih... -
Rækkefølge i eksamen (mundtlig)
ForumindlægHej, Jeg skal op i dansk mundtlig her til sommer, og jeg har valgt at skulle analysere et billede, men jeg ved ikke helt hvordan det hele skal foregå. Med det mener jeg selve analyse-rækkefølgen, når det kommer til at analysere et billede, hvad ville være bedst at starte med fra start til slut? ... -
engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen ! Vil høre om der er nogle herinde som har gode noter til emnerne immigration og Hooligans? altså tekster som i har analyseret bare et eller andet på forhånd tak -
AT-eksamen mandag!
ForumindlægHej alle sammen Så vil jeg lige prøve, som så mange andre, om der ikke er en der ville være interesseret i at hjælpe mig til med metoder? Jeg skriver i Biologi & Historie og organtransplantation, og jeg synes ikke jeg har andre metoder end empiriske undersøgelser og synes bare det virker ret tam...
