Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14861 til 14880 af 24088
  • Hjæææælp !!

    Forumindlæg
    Heej .. Jeg vil bare lige spørger hvad dette betyder/hentyder til "man slår 2 fluer med en smæk" ?? Vil meget gerne have et hurtigt svar, da jeg er igang med at analysere et tekst og vil også inddrage det..
  • hjælp med Oscilloskop :-)

    Forumindlæg
    Hej :-) Er der nogen der kan hjælpe med at analysere de to billeder der vedhæftet? Det handler oscilloskop, hvad er det lige der sker på de to billeder? Det øverst billede er der ikke nogen belasting på, men det sidste er der :-) Håber i kan hjælpe med hvad der sker :-)
  • Påvisning af ioner - Sulfat og Carbonat.

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal analysere produkterne efter afbrænding af krudt. Derfor skal jeg påvise carbonationen samt eventuelle svovlforbindelser (sulfat?). Hvorledes kan jeg bære mig ad?
  • HJÆLP SRP Afsætning & Dansk

    Forumindlæg
    Hvilke modeller/motiver ville I benytte til at analysere hvorvidt det udenlandske marked er mest attraktivt at komme ind på? Og hvilke model vil i bruge til beskrivelsen af det tyske marked??
  • SRP - Apartheid, Country + City Lovers

    Forumindlæg
    Hej! Ville lige høre om der var nogle der har SRP om Apartheid og har fået til opgave at analysere og fortolke Country + City Lovers? Da jeg har lidt problemer med disse tekster. Vi seees
  • Hvad symboliserer Bongo (elgen) i Doppler?

    Forumindlæg
    Er elgkalven, Bongo, et symbol på noget i bogen Doppler? Og hvis ja, på hvad? Jeg skal skrive en analyse i dansk, og jeg tænkte, at den nok symboliserede noget væsentligt i historien.
  • Srp - henvisning til scenen?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal bruge filmiske virkemidler til at analyserer nogle scener... Jeg har fundet en analysemodel så kan nok godt finde ud af det, men problemet er : skal man så skrive scene 1-2 eller hvordan henviser man til scenen?
  • Cubakrisen 1962

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere, hvilke nationale og internationale interesser der var på spil for USA, Sovjet og Cuba Jeg har lavet den historiske redegørelse, men er gået i stå her. kom gerne med input tak
  • Hjælp til DanskHistorie opgave?

    Forumindlæg
    hej jeg skal igang med min DHO, jeg skal lave en argumentationsanalyse og retorisk analyse af uddraget af Hitlers "Mein kampf", og jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde, er der en der kan hjælpe mig?
  • Hjælp !

    Forumindlæg
    Heeii,, Jeg mangler virkelig hjælp til min opgave. Er der nogen der har lavet en analyse/fortolkning af ''Slangen i paradiset''? som jeg kan få inspiration af?
  • Hitler: Mein kampf

    Forumindlæg
    hej jeg skal igang med min DHO, jeg skal lave en argumentationsanalyse og retorisk analyse af uddraget af Hitler: "Mein kampf", og jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde, er der en der kan hjælpe mig?
  • Det sproglige stofområde - dansk noter

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvor jeg kan finde gode noter om det sproglige stofområde. fx hvordan man analyser en tale eller hvis jeh skal kigge på H.C.Andersens skrive måde, teksten
  • SSO nazisme, mellemkrigstiden

    Forumindlæg
    Hej studieportalen! Jeg sider lige nu og skriver på min SSO. Mit Problem er bare at jeg er gået lidt i stå. Jeg har skrevet min redegørende del af min opgave. Jeg vil også mene at jeg er nogenlunde færdig med min analyse del. Dog med væsentlige mangler. Mit problem ligger primært i den vurde...
  • Tekst med forbybelsesområdet danmarksbilleder

    Forumindlæg
    Hey, jeg har trukket danmarksbilleder som fordybelsesområde i 9 FSA. Og skal lave en analyse og en synops blandet i den. OG har brug for en god tekst som jeg kan brug. Nogle som har et forslag? :)
  • Dansk tekst om Ungdom og Identitet

    Forumindlæg
    Hej :) Om en uge skal jeg aflevere 9.klasses, dansk synopsis og jeg har trukket emnet "Ungdom og Identitet"... Er der nogen, der har en idé til en god tekst jeg kan analysere?? på forhånd tak :)
  • Cirkelmodellen?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal analysere en novelle i dansk og jeg har fået at vide at den er bygget op omkring cirkelmodellen. Jeg er ikke helt sikker på hvad cirkelmodellen er. Nogen som kan hjælpe på forhånd tak.
  • NOVELLEN IDIOTEN

    Forumindlæg
    Hej alle derude. Jeg er igang med at analysere novellen idioten af Martin Andersen Nexø. Jeg vil bare spørger jer derude om i ved hvad han budskab med novellen er? Eller hvordan miljøet er beskrevet?
  • højt fra træets grønne top

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere den kendte julesang - højt fra træets grønne top, men har brug for lidt hjælp! Mine spørgsmål er så: Hvordan er kønsrollerne i sangen Guds og religionens rolle i digtet.
  • reklame

    Forumindlæg
    Hey tænkte om der var nogen som kunne hjælpe mig med at lave en analyse af sonofon reklame med uso, det er denne her http://www.youtube.com/watch?v=b9lYOKP3bM8 Håber der er nogen som kan hjælpe.
  • Karen Blixen "Ringen"

    Forumindlæg
    hej jeg har DHO og jeg er ved at skrive om Karen Blixen en analyse af Ringen. hvordan er hovedpersonerne karakteriseret og hvilken udvikling gennemgår de iløbet af novellen? håber i kan hjælpe :)