Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 15301 til 15320 af 160718
-
Eksamens Power Point teknologi A
ForumindlægHeej :) På torsdag skal jeg op i teknologi A eksamen, hvor eksamens formen går ud på at man skal vise at man kan de faglige mål i teknologi. De faglige mål for teknologi A lyder: - Analysere og dokumentere en samfundsmæssig problemstilling og anvende metode til systematisk produktudvikl... -
50% billigere Bøger til matematik-økonomi
ForumindlægEr der nogen som læser til matematik-økonomi, jeg har bøgerne som jeg slet ikke har brugt, vil sælger 50% billiger :) I kan sende besked til mig hvis i har brug for den. -
design af cykler matematik eksamen B
Forumindlægnogen der kan hjælpe med ogave 3 i dette eksamensprojekt xD hvis nogen af jer har løst den så ville jeg blive lykkelig VH louise 2.z -
Matematik Fsa 2002/ "Slotsholmen"
Forumindlæg -
Matematik/Fysik differentialregning/ligning projekt
ForumindlægHej. Jeg har nogle spørgsmål som jeg slet ikke kan finde ud af. Håber der nogle her inde som kan og gider, at hjælpe mig med at løse dem. Jeg har virkelig lyst til, at lære - og forstå dem, men har bare brug for den rette forklaring og hjælp. Her er spørgsmålene: Gennemgå teorien for løsning ... -
Hvor meget matematik er der på statskundskab, erhvervsøkonomi og jura og value chain management??
ForumindlægHej, Hvor meget matematik er der på uddannelserne statskundskab, value chain management og erhvervsøkonomi og jura? Er matematikken det, der fylder mest, og er det svært? Er det matematik eller nærmere virksomhedsøkonomi mest af det der er? Ha' en god dag:) -
Rette studieretningsprojekt i It-A og Dansk-A (evt. bare formulering, kommafejl mv.)
ForumindlægEr igang med at skrive studieretningsprojekt om web 2.0 /weblogs og noget om sprogbrugen i weblogs (kig evt. i dansk forumet) Men vil høre om nogle vil kigge min opgave igennem og give lidt feedback, mht. sprogfejl, fejl i selve opgaven, formuleringsbrølere osv. - På forhånd tak. -
Terminsprøve
ForumindlægHej Er der nogle der har opgaverne til terminsprøven i engelsk, marts 2013 stx b niveau? -
Medicin kvote 2 - AU
ForumindlægHej alle sammen Jeg har taget fag om med henblik på at forbedre mit kvote 2 snit i henhold til kvote 2 reglerne på Aarhus universitet - og jeg har søgt medicin. Jeg har lidt erhverserfaring, hvor jeg har sendt dokumentation afsted allerede dengang man skulle søge kvote 2, og nu har jeg færdiggjo... -
10 klasses matematik! Hyppighed og frekvens
ForumindlægHejsa. Jeg har bøvl med opg. g på den vedhæftede fil. Jeg er i tvivl om hvordan jeg finder/tæller hyppigheden med de diverse tal til venstre i boksene. En der kunne give et eksempel på hvad det første svar er i hyppighed hvor der står 140 ; 150?????? Derudover også hvad formlen er til at lave det... -
Læse matematik op (C-B)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg afsluttede HHX i sommers og holder lige pt. sabbatår. Skal til at læse matematik op, ikke fordi det er krævet på uddannelsen (maskinmester), men fordi jeg har fået fortalt at det giver en bedre forståelse for det matematik jeg kommer til at arbejde med på studiet og jeg gerne... -
BONUS FOR FAG
Forumindlæghejsa:) (dette er spurgt igen, da det blev spurgt i det forkerte forum første gang) Hvis jeg har matematik, kemi, dansk, engelsk og matematik og teknikfag på A niveau, og kommer ind på et universitet indenfor to år, hvor meget kan jeg så gange mit snit med? -
Matematik areal af indskrevne og omskrevne cirkel
ForumindlægTænkte på om nogle kloge mennesker derude kunne hjælpe mig med matematik på C-niveau, helst over privat besked. Opgaven handler om et kvadrat med en indskrevne og omskrevne cirkel, og man skal beregne hvor meget større den indskrevne cirkels areal er af den omskrivendes cirkel. Skriv gerne, hv... -
SRP hjælp - græsk matematik
ForumindlægHej, jeg skriver om græsk matematik, og jeg har et spørgsmål der lyder: Hvilke træk ved det græske samfund vurderer du har betydning for udviklingen af et naturfilosofisk miljø og mere specifikt for pythagoræerne? Jeg har ikke rigtig kunne finde noget om det, så tænkte om der var nogle, der k... -
mundtligt matematik imorgen haster !!
ForumindlægHej har mundtligt matematik eksamen imorgen og er bange for at dumpe og at jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal. Arbejder i grupper Håber i kan give råd og vejled mig med hvad jeg skal gøre imorgen. PS DET HASTER -
Matematik B - Projektopgave Husbyggeri
ForumindlægHej.... Sidder lige og bikser med en projektopgave som jeg skal aflevere her mandag. Men er gået sådan lidt i stå og ville hører om der var nogle der sad inde med opgaven. Den hedder som sagt "Matematik B - Projektopgave Husbyggeri". Håber der er nogle der kan hjælpe.... -
skriftlig matematik B-niveau
Forumindlæghey folkens, er der mon nogen af jer derude der har været op til matematik B-niveau og lige kan fortælle hva det er for en slags opgaver det handler om?? både den med hjælpemidler og den uden???? skal nemlig selv op imorgen (aghhhhhhrrr)!!! hehe ;) -
kemi & matematik
ForumindlægHej alle :) Jeg er snart færdig med mit srp, og vile høre om der var nogle der gad og se den igennem for fejl osv. Jeg skriver i fagene matematik og kemi.. om logaritmer og syre-basekemi.. H -
noter til mundtlig matematik???
ForumindlægJeg skal op til mundlig matematik og ville høre om der var nogen som kunne fortælle mig hvordan man skulle forberede sig udover at læse eksamenspensummet....Derudover ville jeg også høre om der var nogen som havde taget notater til en masse beviser og sådan noget lignende som jeg kunne få.... -
Matematik hjælp Odense søges
ForumindlægHej Jeg er en pige på 17, der lige er startet i 1g. Jeg har matematik på c niveau, og søger hjælp til dette. Især til afleveringerne! Jeg bor ved Odense. Håber nogen kan hjælpe. Malene. Jeg kan kontaktes på mail: Ma[email protected]
